- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hardzsi2
aktív tag
válasz dr faustus #31 üzenetére
Zárt játékplatform??? Egyrészt ott az ingyen letölthető SDK [link], másrészt OpenGL-re tudtommal Carmack-on kívül nem sokan fejlesztenek játékmotort - így játékot sem sokat (Doom3, Quake4, Quake Wars, más?).
Lehet hogy az OpenGL mindenben veri a mindenkori DX-et (most játékokról beszélünk, nem CAD/CAM-ról), de egy multi nyomása révén a DX egyértelműen egyeduralkodó - ez most a helyzet, nincs mit tenni. A Glide is kihalt a 3Dfx-szel egyetemben, hiába volt a maga idejében korrekt platform. Ne legyen igazam, de a id Tech5 demója láttán olyan érzésem volt, hogy Carmack-ból már kissé elszállt a spiritusz, Tim Sweeney és a Yerlik jobban nyomják.flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)