Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • taltos

    senior tag

    válasz rudi #11 üzenetére

    Aha, kösz a figyelemfelkeltést, elolvastam, érdekes. :)

    Azt hiszem, itt is a programozók fogják eldönteni a meccset. Azt mondják az okosok, hogy egy ilyen célmasinánál rettenetesen fontos, hogy menniyre könnyen lehet programozni. Álítólag a GameCube -ot legendásan könnyű, míg az xbox-ot és a ps2-t nem.

    Ha jól értem ezeket a specifikációkat, akkor itt gyakorlatilag azzal állunk szemben, hogy az XBOX360 esetében több egyenrangú processzor van, és így itt a párhuzamos programozás lesz eltérben (ami ign hatékony, de rohadt nehéz), míg a PS3 -nál egy ''dedikált'' processzor lesz, és a többi egység ''csupán'' előkészíti a számításokat a főprocesszornak? :F

    Most lehet, hogy hülyeségeket beszéltem! De akkor a PS3-nál hardveresen van lekezelve az előkészítés, és gyakorlatilag nem bonyolultabb a programozása, mint egy akármilyen egyprocesszoros masináé?

    Világosítsatok fel pls! :B

Új hozzászólás Aktív témák