Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vhunor

    őstag

    válasz Abu85 #69 üzenetére

    Tehát ha jól látom, jelenleg a következőkről van szó: fizetünk egy funkcióért, aminek túl sok gyakorlati haszna nincs, de legalább rengeteg problémát vet fel ha használni szeretnék a fejlesztők. Mindez persze a DX11 alapjainak lefektetésekor gondolom senkinek nem jutott eszébe :) . Az AvP-ben és a Dirt 2-ben is gyakorlatilag észrevehetetlen a különbség, és az idei évre bejelentett játékok között sem hemzsegnek a tesszelálást hűdenagyon használó progik. És ha ebből a szemszögből nézem, a Just Cause 2 CUDA-alapú vize, és a PhysX-alapú eyecandy pl. a Mirrorban, Batmanben, a Metroban vagy a Mafia 2-ben bizony jóval látványosabbak mint a p*csafüst tesszelálás holmi távolban lengedező zászlón vagy egy töksötét helyen levő töksötét alienen aki épp meg akar csámcsogni. Pont ma reggel néztem egy nv-s, marketing célokra készített videót ahol a BC2, JC2, Mafia 2, Metro fejlesztői beszélnek arról, hogy milyen fasza fícsöröket kap a játékos ha Geforce-ot használ, és megint elgondolkodtam, hogy az AMD mennyire nem ért a marketinghez.

Új hozzászólás Aktív témák