Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz t72killer #1 üzenetére

    A játékok jellemzően GPU-limitesek, az kijelzők natív felbontásának növelésével még jobban azok lesznek. Itt a CPU nekik már nem segít, legalábbis nem 10-20%-os sebességnövelésekkel. Olyan jó 3-4x-es tempónövekedés kellene a jelenetszámítás oldalán, hogy újra CPU-limitesség váljon a dolog. CPU-val ez lehetetlen. IGP segítségével lehetséges, de még ha át is rakod rá a sortingot és a cullingot mint két egyszerűbb dolgot, akkor sem lesz 3-4-es boost tőle. Kétszeres persze kinéz.

    Programfüggő, hogy milyen a minőség. Bármin konvertálsz el lehet érni ugyanazt a minőséget. Egyébként a videókonvertálás nem fekszik annyira a GPU-nak, mert a sok adatpárhuzamos rész mellett van soros rész is. Ez az APU-k játszótere lesz, de még inkább a fix funkció+GPU. Energiahatékonyságban ez verhetetlen.

    (#2) ledgeri: Átírtam köszi. :R

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák