- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tixem
addikt
" Változnak az igények, az ipar meg igyekszik kielégíteni"
Persze, mivel évek alatt patikamérlegen kimérve igényt teremtettek rá, most meg ki kell elégíteni. Hadd ne sajnáljam már őket.
SUV-on kívül lassan nem lesz épkézláb autó, az igazi terepjárók eltűnnek, kombik eltűnnek, egyterűek eltűnnek. Szajkózzák a környezettudatosságot és a fenntarthatóságot, közben hamarosan oda jutunk, hogy egy dácsián is alap lesz minimum a 16 colos felni. Nagyobb felni, nagyobb gumi, több nyersanyag kell hozzá. De a középkategóriában már a 18 col sem ritka alapból, főleg a SUV-oknál. A piacra dobott modellek mérete folyamatosan nő, 2-3 tonnás, 200-300 lóerős plázatelekjárókkal tömve a város, szigorúan a környezettudatosság jegyében persze, az átlagembernek is megfizethető autóban pedig már lassan fűnyírómotor van, mert a debella nagy dögök elviszik a gyártók emissziós értékeit negatív irányba. Mondanom sem kell, hogy a végletekig kihegyezett, elvékonyított technika sosem fog már kibírni 10-20 éveket komolyabb anyagi ráfordítás nélkül. És ez nem csak a magánembernek probléma, hogy egy 3 hengeres motor gyártó által bevallott élettartama 125-150 ezer kilométer.
A feleslegesen agyonbonyolított világításokról, fedélzeti rendszerekről, a mindent is vezérlő elektronikáról és a fél, de nemsokára az egész műszerfalat beborító kijelzőkről nem is beszélve. Haszontalanok, de legalább veszélyesek (tapicskolj a sokadik almenüben vezérelhető szellőzés és társai után, de közben figyeld azért az utat, miközben a vezetés közbeni mobilozást demonizálják) és drágán lehet legyártani őket, a javíthatóságuk pedig gyakorlatilag nulla. Egyre kevesebb az olyan új autó, amit gazdaságosan lehet javítani, ergo dobjad el, vegyél másikat.
Tesztelésre nem fordítanak időt és energiát, kispórolnak mindent, de piacra azért azonnal kidobnak mindent, függetlenül attól, hogy milyen. Nem a rejtett hibákra gondolok, amik sok ezer km használat után jönnek elő, hanem amik ab start el vannak (akár szándékosan) rontva, például arra, mint ami nemrég is történt (tekintsünk el attól, hogy blikk, máshol is megjelent, megtörtént esetről van szó), hogy csapnivaló a gyártási minőség, de az autó árán ez meg sem látszik. Régebben ha valami 20 millió volt annak volt oka is.Az szigorodó emissziós követelmények miatti vergődés pedig egyenesen nevetséges, hogy egyes gyártóknál milyen eredményeket szül.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)