Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Foglalt név #160 üzenetére
Én a családból örököltem meg eszembe nem jutott volna magamtól, hogy pénzért beleüljek egybe. Én vagyok a harmadik tulaja. műszakilag teljesen rendben van én a termetem miatt rühellem. 186 centivel és ~120 kilóval nekem nehézkes a ki-beszállás. Na meg a légkondi, az nagyon hiányzik. Meg úgy 60-80 lóerő. Hiába a könnyű bódé ez a központi befecskendezős 14NZ motor agyhalál. Mikor visszaülök a családi csapatszállítóba kisimulnak a ráncaim pedig az sem egy erőgép a 140lovas kétliteres dízel motorjával és 1,3 tonnás üres súlyával de ha taposom legalább megindul (úgy ahogy). Ennél 100km/h felett már csak a motor hangerejét szabályozod a gázpedállal. Előzni csak lendületből mint anno a nővérem kispolákjával. Elég retró életérzés így 2022-ben.
[ Szerkesztve ]