Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • copass

    veterán

    válasz Abu85 #88 üzenetére

    mindenre válaszoltam, csak nem veszed figyelembe...
    mert ha olyan "óriási" lenne ez a "probléma", akkor senki se használná a gpu-t munkára nagy léptékben..quadro széria nem létezne, rtx se, pláne szerverekbe, egx platform kuka,stb.

    "Mit kezdesz a GPU-val, ha egy olyan übershadert kell használnod a renderhez, aminek a statikus regiszterallokációja magas?"
    sok itt a "ha"...minden shadert optimalizálni kell a rendelkezésre álló erőforrásokra, ezért nem létezik az a fogalom hogy "ezt kell használnom". ha lassú, akkor a shader szarul van megírva.
    írnak sajátot ami megfelelő minőséget és teljesítményt nyújt. nem semmiért van egy kóder csapat a háttérben ebben az iparágban. lefejlesztenek mindent házon belül, amire szükségük van.

    nem ismered a modellezési módszereket, "magas minőség"-et se tudom hogy mi az neked (Bricket leszarozni khm okkéé...).
    én csak azt látom hogy Amd Threadripper Pro lesz a vége mindig...

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák