- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Előbb lesz, az EA már csinálja a játékokat, mivel ők részt vettek a fejlesztésben. A többiek jönnek majd utána.
(#14) Szroncs
Annyit mondtak valahol, hogy egyszámjegyű gyorsulásért nem érte volna meg fejleszteni egy új API-t.
Az megint más kérdés, hogy a plusz sebességet a fejlesztők +FPS-re, vagy részletesebb grafikára használják[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Twitteren vannak érdekességek a részvevőktől:
The Oxide guys showed a very early alpha version of their engine rendering ~5k units with ~100k draw calls at 40milliseconds per frame (~25fps). That is literally impossible in todays engines as most break down at ~10k draw calls. They also talked about their engine running 3 times faster using mantle and scaling very well with the number of CPU cores you have.
Ryan Shrout @ryanshrout 12h
API overhead reduced by at least 10x. In some cases StarSwarm is 3x faster with Mantle[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #06658560 #267 üzenetére
"Én azt mondom hogy igen is kellett ez a picsánrúgás az egész iparnak. Ha ettől nem kapnak észbe akkor semmitől."
Nekifutásból öntökönrúgás ez, nem picsán."
Hát eddig nem úgy fest, sorban állnak a fejlesztők a mantle mellé, és ők biztos kicsit több infot kapnak róla mint mi, szóval lehet nem véletlenül.....
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Cobra652 #396 üzenetére
Szerintem az up to 45% már elég jó egy olyan játékhoz amit alapvetőan dx-re irtak, és most patchben jön a mantle render. Vagyis nincs a végletekig tolva benne semmi olyan, ahol a mantle nagy előnyre tehetne szert.
Ha olyat akarsz nézd meg a legutóbbi Starswarmos cikk alatt a videót. Mantle 40-60fps, dx ugyanazzal a beállítással 10fps.Egyébként nyilván váltózó lesz hogy hol mennyit fog hozni, nem lesz tízszeres sebesség, az vicces is lenne.
Én már 20%-al is elégedett lennék, mivel ingyen az is szuper.