Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csabyka666

    addikt

    Jó írás lett, vártam már! :)

    A "szarazemzé" hozzászólással ne foglalkozz, a szoci motor egy más világ, nem is fogják megérteni kívülről. :)
    Én már többször, több helyen leírtam, hogy ha lett volna pénzem, nem ETZ-t veszek, hanem bemegyek a boltba, és kijövök egy japán sorkettessel, de ez még odébb lesz.

    Egyébként pedig, az igazán nagy motorosok elismerik a Simsont is motornak, aki ezeket lenézi, az nem igazi motoros, csak játssza az eszét. Lehet motorjuk sincs. :D

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

  • csabyka666

    addikt

    válasz #79335424 #44 üzenetére

    Én S51B-n kezdtem, egyelőre sztenderen van, de nagyon fájna érte a szívem, ha el kellene adnom. Fizetem rá a biztosítást, annyit megér nekem.

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

  • csabyka666

    addikt

    válasz kokov #51 üzenetére

    Részben igazat adok neked, de csak részben!

    Én a vásárlást tekintve valahol a kettő között vagyok. Pénzem lett volna (sajnos csak használt) japán motorra, nagyon tetszettek a sorkettes naked bike-ok (GS500, de méginkább ER-5). Meg tudtam volna venni, de 2 "apró" gondom volt.
    1.) Pénzem nem sok maradt volna, és akkor éppen tervben volt egy vállalkozás indítása, azt pedig nullából nem lehet.
    2.) Számoltam azzal is, hogy mi van, ha elromlik? Felénk az a mondás járta: "az új gépen az alátét is új", de mivel használt motort vettem, sajnos hatványozottan kellett gondolnom a meghibásodásra.
    Szerencsére van egy kis szerelő-vénám, nem pityergek, ha olajos lesz a kezem, illetve nem vagyok a pénztárcám ellensége sem - nem mindegy, hogy a garázsban, olajosan, sámlin ülve megjavítom, vagy évente viszem szervizbe (évente olajcsere, karbiszinkron, néha gumit is kell rá venni, erős motorra abból se a legszarabbat kellene megvenni, alsóhangon egy százas 2 normális gumi...és ezek még csak a kötelezők, még el sem romlott a vas!)
    Ezekhez a szoci motorokhoz van leírás, az utolsó csavarig leírnak mindent, hogy otthon meg lehessen javítani.

    Sokat fórumoztam a vásárlás előtt, lényeg a lényeg, 251-es ETZ lett a kiválasztott, és nem bántam meg! A forgalmat lehet vele tartani, emelkedőn sincs gond, 2 személlyel is megbirkózik, fogyasztása sem olyan rossz. Jó értelemben igénytelen motor, évente átnézem, és nincs vele problémám. Ha megadja magát a blokk, akkor megy generálra, és ki fogom tudni fizeti, nem kell ráköltenem egy használt motor árát.

    A 2-3 litert nem hiszem el, akármilyen hiperszuper űrtechnikád is van. Bocs, elhiszem, ha 70-et mész vele 6.-ban, lejtőnek, hátszéllel, de ha tényleg használni akarod, nem fog elmenni 2-3 literből. Ezt több, igazi motoros barátom is megerősítette, akik 600-as sornégyekkel járnak, és ha elhúzzák neki, bizony nyeli a benzint. Én is eljárnék 3-4 literből az ETZ vackommal, de akkor inkább megyek gyalog, vagy busszal, mert úgy nincs élvezet a motorozásban, ha a csak negyed gázon tötymörgök, lejtőn meg behúzom a kupplungot.

    Szóval összegezve: igazad van, szívem szerint én is új motort vennék, és javaslom mindenkinek, vegyen is új motort, mert az új cuccokkal valóban kevesebb a gond! Azzal viszont nem értek egyet, hogy le kellene hülyézni a Simsonos gyerkőcöket, nagyon nem!

    Vannak, aki szívből motoroznak, és vannak, akik szimplán bohócok, játsszák az eszüket. Ők általában az életben is ilyen mentalitással rendelkeznek, lehet, hogy másra nincs is pénzük, csak a motorral villognak, enni meg nincs mit.

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

  • csabyka666

    addikt

    válasz kelly416 #72 üzenetére

    Igen, és akkor az még nyugdíjas tempó. Nem volt sornégyem, de olyanok mondták nekem ezeket az infókat, akik nem kamuznak orrba-szájba. :U

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

  • csabyka666

    addikt

    A 4,5 liter már hihető, a 2 liter - nekem - továbbra sem. Nem azért, mert irigy vagyok a 4T fogyasztására, hanem egyszerűen nem megy el ennyiből - ha normálisan használod, és 90-100-at mész vele! A végén már ott tartunk, hogy meg kell állni 100 kilométerenként, mert a tankot szétrepeszti a megtermelt benzin.

    Ja igen, 50-es 4T robogók legendásan jól (keveset) esznek, de cserébe nincs teljesítmény se, mondjuk oda, ahova tervezték őket (falu, város) szerintem nagyon jó választás. Miután 2 óra városi vezetés alatt véresre rugdostam a lábfejem egy 600-as GPZ-n, kezdtem felértékelni a robogók szerepét.

    Simsonnal 3 literből eljártam én is, mentem vele sokat forgalomban, nem csak faluban rajoltam, a vége 65-70 volt, sík terepen inkább csak 65, de az megint más világ.

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

Új hozzászólás Aktív témák