- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az Android végül is egy Linux fork, szóval akkor a mondataidban behelyettesítheted az androidot linuxra. Utána meg gondolom hirtelen elgondolkoznál azon, miért is nem tud a Linux gaming elterjedni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Látom még mindig nem érted. A Linux esetén sem kell megvenned a Windows-t, hogy használhasd, de küzdhetsz a driver problémákkal, azzal, hogy bizonyos problémákra nincs "point and click" megoldás. Az Android is ugyanettől szenved, amíg adott hardverre valaki megcsinálja a megfelelő minőségű "Gyári" vagy akár "főzött ROM"-ot, addig nincs baj. A PC-k esetén viszont ez korántsem ennyire egyszerű.
A Valve erre akart megoldást a SteamOS-el, ami dedikáltan játékplatform lett volna. Elbukott, egyesek szerint az API problémák miatt, mások szerint a körülmények alkalmazási feltételek miatt, de igazából ez lényegtelen is. A lényeg az, hogy per pillanat PC szinten nincs éltképes alternatívája a Windows-nak játék esetén. Linuxon, de akár OSX-en is tudsz játszani, de a játékok döntő többsége nem jelenik meg rájuk, vagy későn, és általában gyengébb minőségben van portolva.
Ezen nem változtatna az, hogy Linux helyett android-on akarod futtatni a játékot, ugyanezekkel a problémákkal szembesülsz akkor is... A fix hardverrel pedig pont a PC fő vonzerejét ölöd meg, a rugalmasságát. Akkor minek x86 alapon gondolkodni, hiszen van elég ARM miniPC lehetőség a futtatásra, ez lett volna ugye az Android konzolok útja, de eleddig nagy bukássorozatokat látunk csak belőle...
A Vulkan API egy lehetőséget adhat a kitörésre, de kérdés, hogy a játékfejlesztők megeszik-e ezt a levest, vagy inkább a DirectX vonalon maradnak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Amit leírsz, az a Steam Machines. Innen egy ugrás a már kint lévő XBone és PS4. Talán tudásban nem érnek fel hozzájuk, de a végeredmény (játékok kinézete / teljesítménye) alapvetően hasonló (lásd MGSV: The Phantom Pain konzol vs. PC összehasonlítások), csak éppen olcsóbban elérhetőek...
Előny az lenne, hogy a már Androidra kihozott játékok ott vannak. A SteamOS ugyanezt nyújtja a Steam játékok által.
Nem véletlenül hoztam tehát fel a SteamOS-t, mint példát. A SteamOS bukta, mert a fejlesztők nem erőltetik a linux vonalat. Az Android vonalat sem fogják, amíg például egy telefon vagy tablet simán kijöhet 1GB rammal megverve, miközben konzolon is már általános a 2-3GB igény a játékok felől, PC-n pedig akár ennél is több. Ezt a fejlesztők nem vállalják be egyszerűen...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.