Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz K.Zsolti #39 üzenetére

    Ezt én is így gondolom.

    Kihagytak egy lépést. Nem azzal van a baj, hogy bevezettek egy valóban prémium konzumer terméket.
    Gyakorlatilag a Dell sem úgy vezette be az XPS brandet, hogy hely annyiért adjuk, mint az Apple-t, hanem belőttek egy árat, igaz egy prémium árat, de közel nem ilyen magasat, most már valóban drága, de nem innen indultak. Gyakorlatban az Acer kihagyta a bevezetés időszakát, ami 2 - 4 év szokott lenni.

    Biztosan tuti pl az S7 én is láttam (FullHD, jó proci, érintő képernyő stb), de 300 000 Ft - ért, nem pedig 400 000 Ft felett. Hiába tudja ugyanazt vagy még többet is, mint a HP, Dell, Apple, Lenovo, ha a Brand nem áll azon a szinten (Legalábbis nem ebből élt az elmúlt 5 – 7 évben).

    Valamint megvárhatták volna amíg a termék valóban bizonyít, kifut legalább egy széria. Lásd: Fujitsu..., Aztán amíg a Dell bevezette az NBD fogalmát, és az ismert is lett, az az bekerült a köztudatba eltelt 3 – 4 év. Ez nem működik az Acer esetében sem másként a 3 év garanciával.

    Az pedig nagy hátrány, hogy nincs szemtől szembe kontakt a szervizek esetén. (Ez is egy fajta spórolás.) Az átlag embernek ennél kényelmesebb szervizelési mód nem létezik, ez is tény. Ugyanakkor, ha probléma merül fel, akkor ez a szervizelési módszer azonnal átvált hátrányba, mert nincs kivel kommunikálni, messziről jött ember meg azt mond amit akar. (Ez klasszikus U.S.A nagy webáruházas szervizelés módszer, csak az a baj, hogy áll mögötte egy valódi fogyasztóvédelem is, aki odakoppint ha baj van, valamint az árak sem a fellegek felett járnak, hanem ésszerű szinten. = Spórolás)

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák