- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
"GPU Physics May Be Delayed Till DirectX 11"
Elég régi cikkeket idézel, akkor halott volt, de nem hiába mondták, hogy a DX11-et várják. Compute Shader és OpenCL mellett minden rendelkezésre fog állni a GPU-s Havok-hoz.
Mondjuk nem értem miért lenne olyan katasztrófa ha ezután is csak procin számolna a Havok, eddig is ott számolt, és egy mezei kétmagos procin úgy futkározott mint a mesében, arról nem beszélve, hogy kitűnően támogat még több szálas feldolgozást is.Nem utolsó sorban eddigi tapasztalataim alapján Havok-os játékokban sokkal hasznosabb és élvezhetőbb volt a fizika, mint PhysX-es társaiban (röpködő ujságpapirok Batmanben/ lengedező zászlók Mirror's Edge-ben, ehez kéne én külön hardvert vegyek?) és mindezt úgy, hogy egyik felől a CPU számolt, másik felől a GPU.
-
nkmedve
őstag
Bullet-et akartam én is irni, mintha mostanában ott lenne valami mozgolódás.
Nekem nagyjából mindegy, csak csináljanak valamelyikhez olyan felületet ami homogén módon fut CPU-n és GPU-n (és nem csak egyik gyártó GPU-ján), valamint az adott technológia adjon hozzá valamennyit a játékélményhez (ne csak látványelem legyen) s akkor boldogok lehetünk.[ Szerkesztve ]
-
nkmedve
őstag
Miért, volt már olyan PhysX-es játék ami tudott GPU-t használni számolásra és tényleg hasznos lett volna benne a fizika?
Nekem eddig a legmegyőzőbb az itt már linkelt Geo-Mod 2.0 volt, ami procin számolt, és az egész játék mondhatni rá épült. Ugyan akkor GTA IV-ben a Bullet sem volt semmi. Vagy még mondhatnám a réges régi HL2-ben a Havok ami még most is meggyőző, pedig több mint 5 éves és P3-on is elment annak idején.
Szerintem ilyenek kellenének nem lengedező zászlók, stb... -
nkmedve
őstag
Én arra is gondolnék (kizárólag összeesküvés-elmélet szintjén ), hogy azért látunk csak ilyen csili-vili effekteket a GPU által hajtott PhysX játékokban, mert a GPU inkább ezeket tudja jobban számolni, a Red Factionben látható rombolós fizikához inkább proci kellhet (lehetnek ott plussz függőségek ami miatt nem párhuzamositható rendesen?).
Persze ez csak egy elmélet amire semmi bizonyiték, de elgondolkodtam rajta.Az is igaz amit irsz, hogy nem igazán lehet olyan technológiát használni lényeges játékelemekhez amik egyik gyártóhoz vannak kötve.
De kérdem én, ha ilyen csili-vili effekteket be tudnak rakni extraként, akkor nem tudnának valami olyat amitől tényleg élvezhetőbb a játék, de nem kritikus a játékmenet szempontjából? Rombolhatóság, vagy Gravity Gun (az eddigi példákbol adódóan) nem muszáj kritikus legyen (mondjuk úgy, hogy végig tudsz menni a játékon nélkülük is) de legyen használható olyan gépeken ahol van fizika gyorsitására alkalmas GPU. Ugy még látnám valami értelmét...
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...