Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mini PC
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimmer...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem volt egy ilyenem még a Bosch gen 2 cx-hez való verzió, kiválóan működött és a kijelzőről tudtam kapcsolni, hogy 25-ös vagy korlátlan legyen a motor. Elméletileg ez működik a gen 4-es motorral, de amiket eddig hallottam a gen 4 kapcsán, az nem túl jó hír a tuningolóknak. A Bosch ezt nagyon komolyan veszi, eddig kb minden tuningot észlelt és letiltotta a motort. Meg lehet próbálni, de simán benne van a pakliban, hogy kis idő múlva letilt a rendszer. Tuning szempontjából a Bosch a lehető legrosszabb választás, Yamaha pl egyáltalán nem foglalkozik vele.
-
Runner_fxr
Ármester
Igen, ha tuningot észlel a rendszer akkor letilt. Ha kiveszed a tuningot még fél órát így marad, utána tudod megint rendesen használni. Ha ezt háromszor eljátszod, akkor csak a szervizben fogják tudni újraindítani a motorod. És úgy tudom 3db szervizes újra indítás után végleg elaltatják a motort. Kollégám próbálta tuningolni, 50 métert ment vele és letiltott. Persze ez nem jelenti azt, hogy idővel, vagy talán már most is van olyan tuning amivel be tudod csapni a gen4-et, de én egyelőre nem tudok ilyenről.
-
Fixmiki
tag
Innen: https://www.volspeed.de/ Nézegetheted ezt a fórumot is itt sok tapasztalat van a tuningokról: https://www.emtbforums.com/community/threads/volspeed-tuning-box-for-bosch-gen-4.9349/page-9
Nekem van egy speedboxom is vadi új ha érdekel, 100euroért vettem, ennyiért tovább adom, ha kell, ez is jó a gen.4-hez -
Maximum1
őstag
Oké, megdumáltatok.
Az én vasamon Shimano CN-M6100 van, a gyári oldal azt írja e-bike kompatibilis.
Ez is egy 9 ezer forintos lánc, majd elválik mit bír.
12-re xtr van a listán, az egy vagyon. -
Runner_fxr
Ármester
Ha minőségi zsírral meg van tömve, kb 5-6 ezer km vagy 3-4 év után érdemes tisztítani, újrakenni. Ha nincs kopás a kónuszokon, akkor is érdemes új golyókkal összerakni.
Illetve amikor összerakod az agyat, a kónuszt úgy kell beállítani, hogy épp ne kotyogjon, de még szépen forogjon, ha kopott a kónusz, nem is lehet jól beállítani.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Nem lehet... Egyrészt hihetetlen szopásnak néz ki már szétszedni is, másrészt 10s4p az akku, és ebből csak akkor jön ki 500Wh, ha 3500-as cellákból van eleve. Annál nagyobb cellák meg nincsenek 18650-ből: a 600Wh pakk fizikailag nagyobb.
LZs?!: az a fél év alatt 70% merülés biztosan nem normális. Én anno "elraktam" egy akkut full feltöltve (tudom, nem ideális, igazából nem is terveztem "elrakni"), és két év után merült 50%-ra... Önkisülésben 1-2% havonta a li-ion. Ha ennél gyorsabban merül, akkor szar van a palacsintában vagy vmi bekapcsolva maradt. Amúgy semmi baja nem lett az akkumnak a két év állásban sem (teszteltem, vmi 2% kapacitásvesztést mértem, de még azt sem tudtam pontosan mérni, mert nem volt olyan töltőm épp kéznél, ami tényleg 100%-ra töltötte volna a teszt előtt). A LiPo akkuk érzékenyebbek a full töltve elrakásra (felfújódik mondjuk: kellemetlen), viszont azok inkább csak modellekben fordulnak elő.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
nagylaci32
tag
A Connex gyártó ebike-hoz való láncait patentszemmel árulja.
-
Runner_fxr
Ármester
Alapvetően megbízhatóak a Bosch cuccok. 4-5 éves akkuk is egész tűrhető teljesítményt produkálnak. A lényeg az, hogy használva legyen, ha rendszeresen használva van az akku, akkor bírja a legtovább. Évi 2k km azért nem túl sok. Biztos, hogy a 3 év alatt esett valamennyit a kapacitása (10-15%-ot), de az teljesen normális. Függ attól is, hogy milyen hőmérsékleten tároltad, milyen töltöttségen. Elméletileg 500 ciklusig garantálja a Bosch a gyárihoz közeli teljesítményt, utána kezd érezhetően degradálódni és olyan 1000-1500 ciklusnál van a vége. Ha csak 50km-es hatótávval számolunk, az 500 ciklus is 25 ezer km, ami elég sok. Viszont az idő múlásával is degradálódik az akku, tehát ha keveset használod, de telnek az évek, akkor ugyan úgy elfogy az akku, hiába van benne kevés ciklus. A tapasztalat az, hogy sokat van használva, töltve az akku, kevésbé degradálódik, mintha ritkán van töltve. A gyakori töltések karbantartják. Én találkoztam már napi szinten használt Bosch ebike-al, ami 50 ezer km után még a gyári akkuval ment, egész tűrhető hatótávval, de láttam már 1000km-es akkut is elfáradva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen