Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ribi

    nagyúr

    válasz pengwin #91 üzenetére

    Mondjuk ez a jogsi nélküliség nem függ össze a száguldozással. Sok jogsisnak is el kellene venni a jogsiját ahogy vezetnek. Nem mondom, hogy helyeslem, de amikor kb. direkt szopatják a kismotorosokat, meg megnehezítik az életüket akkor sokkal inkább kényszerből mennek ebbe az irányba az emberek.
    Eleve ez a 45kmh egy vicc kategória ahogy van. Városban használhatatlan. Kb falun a mellékutakon használható. Max.

    Na igen, meg amikor tépek le a hegyről bringával 60-al akkor mivan?

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz pengwin #91 üzenetére

    A valóság ezzel szemben az, hogy a hülyegyerek jogsival IS ugyanolyan
    ön- és közveszélyes, főleg a magyar motorosképzés színvonalát ismerve.

    Értsd: semmivel se tudtam jobban motorozni immár korlátlan "A" jogsival
    a kézben, mint előtte... Elmentem vezetéstechnikai tréningre, az ért vmit.
    Nem sok újat mondott persze az alapszint. De arra mondanám azt, hogy
    annak kéne lennie a minimumnak az oktatásban. Nem az, ami most van!

    Ui: eleve az SMKP koncepciója elavult, a mai közlekedésben. De amúgy
    a bringásokat se szabadna az autók közé engedni jogsi nélkül, ha már...

    Ribi: az meg a másik. Autóval is közlekednek érdekesen elég sokan...:K
    Ugye ott ELVILEG mindnek van jogosítványa: annyit ér száguldozás ellen.

    [ Szerkesztve ]

  • Somatom

    veterán

    válasz pengwin #91 üzenetére

    Én bátorkodtam írni a Simson köbcentinöveléséről. Olvastad az aláírásomat? Szted van nagymotor jogsim? Ne tippelj, elárulom. 1985 -ös az A kategóriám. Akkor mire ez a Simsonos "vagánykodás"? A Magyar közlekedési "kultúrában" kifejezetten veszélyesnek tartom, ha egy motor legalább 70-80Km/h -ig nem képes tartani az autók dinamizmusát (nem a sebességét, hanem a gyorsítását). A Simson 50 köbcentivel erre nem képes.

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

  • MaCS_70

    félisten

    válasz pengwin #91 üzenetére

    "Én gyalogolok, kerékpározok és tömegközlekedek, és nagyon ijesztő, hogy hányan lelkesednek itt az olyan sumákságok iránt, mint pl. a gyári leszabályozás kiütése vagy a robogók, kismotorok teljesítménynövelése."

    De nem vezetsz segédmotoros kerékpárt, így van egy sajnos megalapozatlan véleményed, ami alapján kritizálsz.

    Ha van ember, aki a gyorshajtás és a nagy teljesítményű járművek ellen van, az én vagyok.

    Van némi tapasztalatom a városi motorosközlekedésről, sőt, motorkerékpáros közlekedésről egy diplomamunkát is volt szerencsém írni.

    A 45 km/órás sebességhatár rettenetesen idejétmúlt. A maga idejében megvolt az oka, de az már régen volt.

    Túlzásnak tartom ugyan a "megölnek 45-tel" és hasonló sirámokat (időnként még manapság is előfordulok a városban egy 40 körül teljesítő robogóval, és ésszel azért lehet vele biztonságosan közlekedni), de tény, hogy ha fel tudod venni a forgalom tempóját, az mindenkinek jobb.

    Egy 60-as végsebesség már éppen megfelelő, némi tartalékkal. Az ilyen teljesítményre tuningolt kismotorok szerintem teljesen rendben vannak, ez még nem száguldozás, hanem kulturált városi közlekedés.

    Az már persze más kérdés, hogy nagyon nem értek egyet azzal, hogy bármilyen motorizált kétkerekűn szerzett igazolás nélkül bárki is vezethessen 25 km/óránál gyorsabb kétkerekű járművet, úgyhogy a B-s jogosítvánnyal kismotorvezetést nagyon nem tartom jó megoldásnak.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák