Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz d@vee #22 üzenetére

    Egészen megtetszett ez a kis gép. Ahogy nézem tesztvezetésre is el lehet ugrani a forgalmazóhoz. Épp pénteken a dugóban araszolva gondolkodtam rajta, hogy kéne valami városi rohangászós olyan távokra, ahova a biciklivel már túl hosszú az út, tömegközlekedéssel 6 átszállás lenne, az autót meg nem szívesen használnám, mert mostanában dugó az van bőven, parkolóhely meg egy fél négyzetméter se. Mondjuk valahogy engem jobban megmozgatott, hogy mostanában 1M körül már Hayabusát is lehet venni, bár valamiért azt nem ajánlják kezdő motornak. :D

  • gusthy

    veterán

    válasz d@vee #22 üzenetére

    A KSR TTX-em 47-re van leszabályozva, a Blinkee-k úgy 49-re, és városi rohangászósra tökéletesek. Az a baj ezekkel, hogy ha kiszeded a leszabályozást, akkor a hatótáv elég gyorsan kezd csökkenni, nem biztos, hogy megéri.

    Nem rossz ez a járgány, amiről a cikk szól. Csak három milláért kicsit húzósnak tűnik.

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz d@vee #22 üzenetére

    Igen, már a videóban is elhangzik, hogy a Super Soco esetén nem kell halál komolyan venni ezt a 45 km/h limitet, azért rakták bele, hogy rendszám nélkül futkosó, B kategóriás (ennek hiányában AM) jogsival vezethető segédmotoros kerékpárként lehessen eladni, de a felhasználó simán megkerülheti ezt.

    Persze ez ilyen szürkezóna, hiszen a nagybetűs definíciónak megfelelő segédmotoros kávédarálókkal is átléphető a rájuk megengedett sebességhatár, így a járművezető felelőssége minden körülmények között a rá vonatkozó szabályok megtartása, de a jogszabály úgy (is) fogalmaz, hogy a segédmotoros jármű önerőből nem lehet képes 45 km/h-nál gyorsabban haladni, na ez már ezen a ponton. Meg aztán amikor a rendőr kiszed, hogy a nagyon nem robogónak kinéző paripádon miért nincs rendszám és miért mész vele bőven 45 km/h felett, akkor győzzed kimagyarázni magad egy szabálysértési eljárás alól. :)

    Én is gondolkoztam rajta, hogy néha milyen mókás lenne egy ilyennel ide-oda elmászkálni, de aztán mindig oda lyukadok ki, hogy igazából csak nagyon sok pénzt (egymillió is sok, még ha jóval olcsóbb is, mint az Evoke) arra, hogy néha mókázzak vele. Akkor már ott van az E-ON kölcsönzős elektromos robogó szolgáltatása alkalmi használatra.

    ---

    (#39) nyisziati: Bár én linkeltem Handras videóját, de én sem csípem, van egy tenyérbemászó stílusa és eddig bármit csinált "újságírás", "blogolás" vagy "vlogolás" alatt, az mindig valami ordas fanboykodás volt. Eddig ő volt Steve Jobs magyar szinkronhangja, az Apple földi helytartója, az almás életérzés püspöke, persze főleg addig amíg ehhez üzleti érdeke főződött. Most épp az elektromos autózáshoz fűzik ilyen érdekek és most erre fanboykodik és játssza a bolygó kapitányát, ha bárki egy kicsit is próbálná nem annyira fekete-fehérben látni a világot, mint ő, akkor csípőből hülyézi le. Szerintem aki nem kedveli őt, inkább emiatt és nem azért mert a PH-n szokás a közösségi médiával híressé lett megmondóembereket nem szeretni (én ilyenről amúgy nem is tudtam eddig).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák