- Hobby elektronika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- HP notebook topic
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem feltétlenül, de ha program szinten számítanak arra, hogy az adatok elérése gyors a háttértárról, akkor az megváltoztathatja azt, hogy mit töltenek be ellőre a rendszer-memóriába, vagy "steamelik" a háttérből folyamatosan a háttértárból az új pálya részeket mikor a "szélére-ér" valaki.
Eleinte amíg lesz vissza portolás egy játékból régebbi rendszerekre valószínű erre nem fognak annyira építeni, de úgy a konzol életének felétől kiemelt szerepet kaphat ez a tulajdonság.
Ez pedig akár a PC-s átiratok esetén is előírhatja majd a gyors háttértárat.De ettől függetlenül, ez egy jó dolog összességében. (szerintem)
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
BiP
nagyúr
Mire is gondolsz pontosan? ~2 hónapja jelentek meg ezek az alaplapok, van kb. 2 SSD modell, ami támogatja. Mégis hogyan lehetett volna eddig erre építve fejleszteni, mikor min.1-2 év egy játék fejlesztési ideje?
Plusz a PC piac totál más. Ott figyelembe kell venni azt is, hogy mi van a legtöbb gépben. Ha azt nézzük, hogy SATA3-as SSD az átlag, akkor nem lehet arra építeni a fejlesztést, hogy minden gépben ott a PCIe 4 NVME SSD. A sima SSD-sek belehalnának az unalomba, vagy felbosszantanák magukat a sok töltésen.
Konzolnál lehet arra számítani, hogy mindegyik PS5-ben ott van ez az SSD, lehet erre alapozni a fejlesztést. És az is csak pár év múlva esedékes. Addigra lehet, hogy PC-n is jobban elterjed.
Bár abból kiindulva, hogy most az PCIe 3-as NVME ssd-k mennyire vannak elterjedve úgy, hogy kb. minden normális alaplapon van már csatlakozó, sok ssd modellel,
ezzel szemben a 4-est csak az AMD alaplapok fogják támogatni, nem sok esélyt adok a gyors elterjedésnek.[ Szerkesztve ]