Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Dr V #4 üzenetére

    Nem feltétlenül, de ha program szinten számítanak arra, hogy az adatok elérése gyors a háttértárról, akkor az megváltoztathatja azt, hogy mit töltenek be ellőre a rendszer-memóriába, vagy "steamelik" a háttérből folyamatosan a háttértárból az új pálya részeket mikor a "szélére-ér" valaki.

    Eleinte amíg lesz vissza portolás egy játékból régebbi rendszerekre valószínű erre nem fognak annyira építeni, de úgy a konzol életének felétől kiemelt szerepet kaphat ez a tulajdonság.
    Ez pedig akár a PC-s átiratok esetén is előírhatja majd a gyors háttértárat.

    De ettől függetlenül, ez egy jó dolog összességében. (szerintem)

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

  • BiP

    nagyúr

    válasz Dr V #4 üzenetére

    Mire is gondolsz pontosan? ~2 hónapja jelentek meg ezek az alaplapok, van kb. 2 SSD modell, ami támogatja. Mégis hogyan lehetett volna eddig erre építve fejleszteni, mikor min.1-2 év egy játék fejlesztési ideje?
    Plusz a PC piac totál más. Ott figyelembe kell venni azt is, hogy mi van a legtöbb gépben. Ha azt nézzük, hogy SATA3-as SSD az átlag, akkor nem lehet arra építeni a fejlesztést, hogy minden gépben ott a PCIe 4 NVME SSD. A sima SSD-sek belehalnának az unalomba, vagy felbosszantanák magukat a sok töltésen.
    Konzolnál lehet arra számítani, hogy mindegyik PS5-ben ott van ez az SSD, lehet erre alapozni a fejlesztést. És az is csak pár év múlva esedékes. Addigra lehet, hogy PC-n is jobban elterjed.
    Bár abból kiindulva, hogy most az PCIe 3-as NVME ssd-k mennyire vannak elterjedve úgy, hogy kb. minden normális alaplapon van már csatlakozó, sok ssd modellel,
    ezzel szemben a 4-est csak az AMD alaplapok fogják támogatni, nem sok esélyt adok a gyors elterjedésnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák