Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz moleculez #14 üzenetére

    Erdekes, en pont forditva gondolkodom. Aki autogyartasbol jon, annak az a jo, ha minel kevesbe ter el az auto, minel inkabb a mar meglevo vasarlobazisnak tud eladni, aki me'g hisz abban hogy autot a multban megszokottaknak megfeleloen kell csinalni.
    De a Tesla - most eltekintve attol, hogy nem engedhetem meg magamnak - pont abban jobb, ami az autogyarakat nem erdekli (tech innovacio), es azert szokas szidni ami meg engem nem erdekel (illesztesek, "premium erzet"). Nyilvan amig nem nyerek nagyot a lotton, marad az ion...
    Egyebkent en az onvezetesbol boven megelegednek azzal, ha az en hibazasaimat kijavitana (figyelmeztet, mind1). Peldaul szarul parkolok, ezt ma egyre tobb auto tudja mar, persze nem az en arszinvonalomon, de letezik. A tesla meg a menet kozbeni odafigyelest is tudja, nem tudok benezni jobbkezest vagy rosszul felmerni hogy nem ferek be a kozeledo auto elott (nyilvan azt, biztonsag javara tevedek, csak kozben mogottem mar dudalnak hogy miert nem megyek, ha szerintuk mar jo lett volna - nem rendszeres, de azert letezo). Azert az Ampera vezetestamogatoja halalra csipogja magat mar attol, mert a kanyarodo ut mellett ott all egy auto, be se log a savba, de jajj kozeledunk, utkozesveszely... jo, ez 13-as ampera, de na. Nem komplex hanem darabonkenti elemzest ad, lehet 25-fele alrendszert venni (jellemzoen 18 kulonbozo cegtol), az me'g nem fog egysegge osszeallni - nem annak keszult.
    Aztan persze tevedhetek barmiben, de en igy latom. Persze nekem az auto A-bol B-be, es inkabb kicsi legyen, kinezet meg utolso elotti a sorban (de csak mert ott me'g van ami igen, a borules meg hatarozottan nem), csak ha lehet ne suv legyen.

  • axioma

    veterán

    válasz Shadowbull #20 üzenetére

    Nem is mondtam, en csak user vagyok, aki azt latja h hagyomanyos marka csak co2-kvota miatt gyart elektromost, azt is annyit hogy kb. csak a csokosok kapnak, es csak a szuper-premium szegmensben [na jo, Dacia nem olyan, csak nincs az se, vasarlo-szivato a szerzodesuk, es me'g hulyeseget is beszelnek a toltesrol].
    Szoval engem nem gyoztek meg. Az autogyar tomegeket kell meggyozzon, nem hozzaertoket, nem?

  • axioma

    veterán

    válasz Shadowbull #23 üzenetére

    OK, lehet hogy nem tudja a jobbkezest [passz, en nem ultem benne], de elhiszem h tudni fogja. Az Opelrol stb. sokkal kevesbe, olyan mint a gyogyitas, egy szakorvos szervenkent vs. teljes ember vizsgalata.
    Bimbamoljon, amikor gond van, de ugy hogy feltetelezi hogy tartom a savot. Bonusz: lekanyarodik jobbra a jarmu elottem, mire odaerek nem lesz ott, akkor se kene nyafognia, ezt gyanitom most me'g tuti a tesla is bejelzi. Foleg mert lehet h gyalog v mas akadaly miatt nem tudja elhagyni a savot.
    Amugy amig nincs penzem ujra, mind1, mert a 10 ev koruli autok ezt eleve nem tudjak. Majd 6-8 ev mulva lesz kerdes, melyik hasznaltat vegyem, es itt megint nem az fog nyerni amelyik 4 ev utan szarik a kocsira, annyit nem mond a szakszerviz h mennyi pluszt fog kerni kgfb(!) javitasert, szoftvert meg kb. csak me'g benabbra korlatozas erdekeben cserelnek [kerdezz par outlander tulajt az elotte-utana hatotavjaikrol], satobbi... ugyhogy olyan auto kell ahol nem a kocsi aranak tobb egesz szazalekaban merheto a kotelezo szerviz evente, es tesznek ugy mintha ok tennenek szivesseget egy 3 eve 20M-ert vett bmw javitasaert [idopontra erkezo ugyfel leultet, egy ora mulva akire mondtak h varjon koszonessel el megy mellette haza...]

    [ Szerkesztve ]

  • axioma

    veterán

    válasz Shadowbull #26 üzenetére

    Mondjuk az nem hit, hogy latom a ketfele rendszer kozotti alapveto kulonbseget informatikus (na jo, inkabb mat.kus) szemmel. Ami informacio nincs meg, azt nem lehet felhasznalni, ami megvan, azt lehet, max. nem teszik.
    El nem tudok kepzelni olyan jovot, ahol ugy 6-8 ev mulva a 10 evesek kozul nem a tesla a legjobb vetel _nekem_.

    [ Szerkesztve ]

  • axioma

    veterán

    válasz Shadowbull #28 üzenetére

    En hasznalnam, ha adnanak:) De ugye az atlag vasarlo se tudja hasznalni elotte, csak nyeletik vele a marketingdumat, es nem, a tesztvezetes nevu 5 perc nyugis helyen mert feltik az autot me'g ugy is hogy tripla arra bebiztositjak magukat az nem segit semmit.
    Azert megjegyzem, egyaltalan nem biztos, hogy az lenne a velemenyem az egyes elteresekrol, ami neked. Nekem jo az mp3, nem fogsz arrol meggyozni, hogy a tomoritetlen zene 10x meretu file-okkal 100x aru cuccokon hallgatva a minimum ahol lehet letezni...
    Nem, nem szoktam csak az egyik fel javara donteni szimpatiabol, nezd meg hogy kivalasztott cuccoknal is megirom a hatranyokat (telo, bankszamla, most igy hirtelen ahol nemregiben is irtam).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák