Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #67 üzenetére

    Pontosan, azzal a különbséggel, hogy a 3DMark nem látott még Radeont, de pont úgy rá lehet optimalizálni a működést az Infinity Cache-re, ahogy ezt már megtette a Watch Dogs: Legion, a Dirt 5, és még pár készülő cím. A két említett címben gyökeresen mást látsz, mint a 3DMark tesztjében. ;)

    Jobban nehéz lenne csinálni. A lényeg itt az, hogy bizonyos modulokra keressél alternatívát. Egyébként az Unreal Engine 5-ben is lesz PhysX. Le tudnák cserélni, de legalább tíz év lenne, mire írnak ugyanilyen gyorsat. Eközben a PhysX ingyenes, nyílt forráskódú, mindennek megfelel, amire az Epicnek kell.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák