Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.vr

    őstag

    válasz Kristof93 #17 üzenetére

    Azért ez ám összefügg. A 12-40/2.8 + bármelyik szuper stabis Oly (esetemben E-M1) ezért nagyon jó kombó. A dslr-eket nem követem (amiket én fotózok arra nagyon nem jó, általánosságban most hagyjuk mert nagyon elvinné a témát) , utazásnál (amire az emberek döntő többsége hasznája vagy erre is használja a gépét) ami hasonló méret az a Sony A7 a 24-70/4-gyel, csak az képminőségben nem elég jó (a 2.8-as most majd igen, de hát az már nagy méretű, igazán drága (szerintem amúgy természetesen jogosan, de ettől még az egy más árkategória) meg hát 3 évvel később jött, korábban ez nem volt alternatíva) A szintén kicsit későbbi Fuji 16-55/2.8 pedig remek képminőségű, viszont nem stabilizál. Így hiába van szenzorméretben kb 1 FÉ előny ha aztán az Oly stabi meg hoz 4-5-öt (ennél a felhasználási területnél nem a dof a lényeg hanem hogy a zaj, és utazásnál mindig van alkonyati/esti fotózás)
    Most a 12-100/4 erre egy alternatíva, ugyan nagyobb méretben de egy baromi hasznos átfogással. Az 1 FÉ veszteséget pedig az alacsonyfényes helyzetekben visszahozza a dual IS (Robin Wong írása eddig erre rá is erősített)

    "Oscar bácsi meg nem gyütt"

Új hozzászólás Aktív témák