- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zooly
aktív tag
Én nem értek egyet azzal, hogy ez lenne a jelenlegi leggyorsabb kártya.
Újabb enginekkel simán gyorsabb az ATI-nál (kivéve source), pl. Doom3 és FarCry...
Amúgy azt sem értem, hogy jött ki ez az eredmény, mivel az ATI 7 az nVidia pedig 9 tesztben volt gyorsabb a másiknál...https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
Szűrők nélkül viszont 2x annyit ver ATI-ra, mint ATI rá szűrőkkel.
Sztem eredményhirdeténél átlagolni kell.
És az a tény, hogy 6800Ultra-t szinte képtelenség beszerezni, nem azt jelenti, hogy nem létezik. Tehát az most a leggyorsabb kártya. ;)
[Szerkesztve]https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
Nem azért, de az optimalizálásra való költés 2 dolgot takarhat:
1. Lefizeti a játékgyártót, hogy gyorsabban fusson az ő kártyáján.
- Játék gyártó nem menne bele, mert akkor az ellenkező tábor kártyáival rendelkező gamerek kevésbé vennék a játékot.
- Ha kiderülne giga perek, bukás.
2. Optimalizálja a drivereket.
- Ha a minőség romlására optimalizálja, azonnal kiderül, és hihetetlen negatív reklám.
- Ha matematikailag/logikailag optimalizálják egy-két játék bután megírt részeit, az MIÉRT lenne NEGATÍVUM? Szerintem ez egy gesztus a vásárlók felé, hogy még erre is van kapacitásuk.
Szóval gondolkodjatok mielőtt olyan szavakkal dobálóztok amiknek nem is tudjátok a jelentését.https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
Nem azért, de nézzük végig hogy eddig kik ''vezették'' a VGA kártya piacot.
Először vala az NV1, a világ első asztali gépeibe szánt 3D gyorsító - nVidia volt az első. Utána volt a Voodoo 1-2 korszak, ahol az nVidia kicsit késve, de mindig megelőzte a 3Dfx-et termékeivel (Riva128, TNT). Az ATI ilyenkor még kb. sehol sem volt. Utána jött a Voodoo3 korszak, ott is nVidia győzött a TNT2-vel, illetve ATI is beszállt a ringbe a Rage128-al (3. helyezettként). A Voodoo4 korszak kezdetekor az nVidia lesöpörte (aztán felvásárolta!) a 3Dfx-et, a GeForce kártyáival; az ATI ekkor jött elő a Radeon sorozattal ami szépen kullogott az nVidia mögött (bár nem volt rossz). Ezután jöttek ezek gyorsabb verziói, ám a helyezések változatlanok maradtak. Jöttek a shaderek (GF3, GF4, ATI 8500), szintén nVidia uralt. Ezután az nVidia kitudja miért kihozott egy gagyitron szériát (valószínűleg rosszul mérték fel a piaci igényeket, mivel nem shaderekre gyúrtak). Itt az ATI egy időre ''átvette a vezetést''. Most ismét az nVidia ural. Szerintem ebből könnyen kilehet következtetni, hogy mi lesz a jövőben...https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
-
zooly
aktív tag
Aha, és ezt a törvényt hol hirdették ki?
Amúgy engem pl. abszolút nem érdekel az AA/AF a lényeg, hogy _sehol_ ne essen 100fps alá. Ha egy 4xAA/16xAF eredményt megnézel és kijön mondjuk 100fps, akkkor ott játék közben bizony gyakran lehet 40 is...https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
Na én kiszálltam a témából. Reménytelenek az ATI Fan-ok
https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
Amúgy nekem is ATI-m van, ez most nem erről szólt volna. Csak eszmecsere
https://www.ratingraph.com/
-
zooly
aktív tag
Olvasd végig a hozzászólásokat és akkor felfogod (talán) miről vitatkozunk
Amúgy 3Dfx anno Voodoo5-ben csinált motion blur-t és azzal tényleg élvezhető volt a játék 60fps alatt is. Azért nem terjedt el, mivel a képkockákat akkor is kikell számítani (pl. 60fps-el megy a game, akkor motion blurral leesik 30-ra, de a végeredményben mégiscsak a 60fps ad élesebb képet (bár folyamatosnak látszót ad a másik is)).
[Szerkesztve]https://www.ratingraph.com/
Új hozzászólás Aktív témák
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- További aktív témák...