Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Alvin_ti4200

    félisten

    válasz rudi #49 üzenetére

    Pont ezt akartam kérdezni. Hol van az elefánt és az orszarvú?:DD

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz rudi #49 üzenetére

    a jövőben minél kevesebb olyan programmal akarok tesztelni, aminek a nevében ''mark'' van.
    1ébként ps2 teszt LESZ, a next tesztben, amiben lesz még1 szereplő.

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz rudi #111 üzenetére

    ''Második: RightMARK az nem olyan MARK X-bit-labs gyártmány http://www.rightmark3d.org/d3drmsyn/ valamelyik tesztjükben volt részletes leírás hogy milyen shaderkódot használtak; érdemes lehet megnézni, eddig még egyik VGA gyártó sem ''optimalizált'' rá.''

    Majd megnézem, de már úgyis mind1. 1ébként szvsz elég a PS 1.1 és PS 1.4 elemézéséhez a 3DMark2001-et venni, a PS 2.0-hoz meg a 3DMark03-at. Mármint a progikban ezeket a teszteket.

    ''Szerintem az ATI világosabb ködjei és átlátszóbb objektumai az ''optimalizált'' alpha blendignnek köszönhetőek, ami először az Aquamark3 kapcsán jött elő, FreeM nemrégen felhozta a fórumban de inkább linkelem az eredeti forrást: http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=9139&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=simulate%20future''

    OK! :D

    ''Az hogy az ATI AFje szebb és élesebb képet ad az két dolognak köszönhető:
    1. Éppen olyan objektumállásokat néztetek (falak, talaj stb.) amik beleesnek az ATI ''kiváltságos'' szögeibe (0-90-180-270) ahol jobb mint az NV megoldás.
    2. Az NV Intelli Sample még mindig kicst agresszívan bámik a megfelelően éles MIP szintek kiválasztásával. Amikor teszteltetek ugye application preset (vagy hasonló, nemtom mi a neve most) beállításon volt? Intellisample: http://www.digit-life.com/articles2/behind-intellisample/index.html''

    Nézd, le van írva a tesztben, hogy nem kísérletezgettünk azzal, hogy olyan képeket lopjunk a játékokból, amin tutira lesz különbség. Najó, egy kicsit igen :D
    Ha egyszer ezek az általános mozdulatok/képsorok egy játékban, akkor nem fogok direkt olyan pózt keresni, amiben az FX aniso-ja a szebb.
    1ébként Quality-re volt mindig minden állítva.

    ''Én is találtam jópár hibát TRAoD-ban pl. amikor kimászik a vízből vagy felkapaszkodik valami párkányon akkor úgy fordítja a kamerát hogy egy pillanatra látni Lara fejét belülről Amikor először áttam rohadtul megijedtem a két szemgolyótól Volt olyan is hogy a pickup-ért átoldalazott a hölgy a falon.''

    A saját demó a PARIS3 pályán lett felvéve, ott is van víz, a demóban még úszkálok is :D
    Szal a lényeg, hogy nem találkoztam ilyennel, fel volt rakva ez a V49-es patch?

    ''Annyita sajnálom hogy nem volt OC teszt, remélem legköyelebb látun majd 600/700ra húzott 9600XT és 500/1000re húzott 5900SE-t.''

    5900SE? Az mi? 1ébként sorry, de így is volt mit lemérni. :U

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz rudi #132 üzenetére

    OK! Köszi a tippeket, megfontolás tárgyává tesszük őket, és ha itt lesz az ideje, akkor majd meglátjuk, hogy ezek közül melyiket használjuk.
    1ébként a CodeCreatures tudtommal erősen NV optimalizált progi (megvan!), kíváncsi lennék, hogy mi lesz akkor, ha átnevezek 1-2 filet. :)

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz rudi #183 üzenetére

    Ki fogom próbálni azt a progit, ha lesz normális netem. 1ébként 1 ideig szvsz nem lesz megint VGA-teszt, ami meg most fog jönni, az meg már készen van, úgyhogy nem lesz benne ez a Rightmark.

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Aktív témák