Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #32 üzenetére

    Leírom nagyon egyértelműen. Az a tesztprogram hozzá sem nyúl azokhoz a dedikált hardverekhez. Nem tudja megcímezni őket. Nincs meg hozzá az API, mert a DirectX 11-ben nincs DXR interoperabilitás, illetve a DirectX 11 nem támogatja a DXIL-t, csupán D3BC kódot fogad el, miközben a DXR csak DXIL kódot eszik meg. A két IR között pedig nincs átjárhatóság, ugyanis az egyik wave programozáshoz van kialakíva, míg a másik nem. Ezért máshogy kell írni már magát a shader forrást.
    Tényleg nem tudom egyértelműbben leírni azt, hogy a CryEngine tesztprogramja nem használ semmiféle dedikált hardvert bejárással kapcsolatos feldolgozáshoz. Az ezzel kapcsolatos munka nagyrészt a központi processzoron történik meg, még csak nem is a GPU-n.

    A hardverek közötti sebességkülönbséget a driverben lévő profilok okozzák. Az AMD nem írt rá profilt, míg az NV csak Turingra írt. A Pascal is sokkal gyorsabb lenne, ha kapna támogatást driverből, de ez egy tesztprogram. Nem éri meg egy csomó erőforrást beleölni, mert nem múlik rajta semmi.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák