Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #28 üzenetére

    Majd meghallod. Remélhetőleg hamarosan elkészül.
    Nem időzítésről van szó. A hangnak sebessége is van. Ez a rendszer képes szimulálni ezt, mivel számításba veszi az időt. A PCM ezt nem vette számításba soha.

    A kinti bemutató 16 magos Opteronon futott, és mellette volt még egy speciális hardver. Még nem teljesen végleges az egész, szóval ez javulni fog. Amit jelenleg lehet tudni, hogy ha az OpenCL-t támogatja az IGP, akkor abból szinte mindegyik elég lesz. Ha ez nincs meg, akkor a processzor oldalán egy közepesen erős négymagos Sandy Bridge-re van szükség. Mivel ez elég szépen skálázódik, így több magos procik is jöhetnek, kisebb magonkénti számítási teljesítménnyel. Az MDA alapvetően nem feltétlenül OpenCL-ben gondolkodik, csak azért próbálnak az IGP felé menni, mert ha a processzorról veszik le a teljesítményt, akkor nem marad másnak számítási kapacitás.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • dabadab

    titán

    válasz Jack@l #28 üzenetére

    Nem is 7.1-et akarnak, hanem terhangzast. Marpedig egy atlag szobaban a 7.1 meglehetosen rosszul mukodo modszer erre, mert koze nincs se a szobanak ahhoz az idealis teremhez, amire kevertek a savot, meg a hangszorok elhelyezese is messze van az idealistol, ez a kutyu meg egy meromikrofonnal fel tudja terkepezni a szoba akusztikajat es ennek megfeleloen tudja manipulalni a kiadando hangot, hogy ezt ellensulyozza (akar meg aktiv visszhangelnyomassal is, pl) es mivel ezt csak ket helyen (a hallgato ket fulenel) kell ezt produkalnia, ezert nem lehetetlen ket hangszoroval megoldani.

    DRM is theft

  • rootkiller

    őstag

    válasz Jack@l #28 üzenetére

    Az 5.1-el és 7.1-el alapvető probléma, hogy amíg kidolgoztak egy szabványt arra, hogy egy hangstúdióban ahol a többcsatornás hangot keverik, hogy kell elhelyezni a hangfalakat, mert ugye egy hasonló minősítéssel rendelkező moziteremben is ugyanígy van ez. De otthon oda kerül a hangfal ahova éppen odafér, szabálytalan a szoba elrendezése, stbstb, szóval minden, csak nem jó. Egy stereo hangfalpárat sokkal könnyebb ideális módon elhelyezni.

    A DSP-ről annyit, hogy abban az árkategóriában megint nem lehet csodát csinálni. A rendszervezérlő processzorunk amiről egy közel 40kW teljesítményű motyót vezérünk kerül közel másfél millióba. Ennek a funkciói kimerülnek keresztváltásban, equalizálásban, delay vezérlésben és limitálásban, természetesen mindezt prémium minőségben. Ez egy komoly DSP komoly algoritmusokkal. El lehet képzelni hogy egy 100ezer forint környéki, vagy esetleg picit drágább 5.1-7.1 szettbe milyen szintű DSP és algoritmus kerülhet, ami mennyire hajaz parasztvakításra, "olyan mintha" hatásra. Egyik ismerősöm is vett egy Sony 5.1et 100ezerért. Csillivilli, van hozzá egy miksi, beállítja saját magát. A legolcsóbb mérőmikrofon ami való valamire kerül 50ezer forintba. Plusz szükségeltetik egy relative jó minőségű interfész, meg természetesen szoftver is.

    Artengo TR 990 Pro

Új hozzászólás Aktív témák