- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz freeknight #32 üzenetére
A nyíl egyenes sem élet biztosítás, ha az agancs benéz a szélvédőn
-
#90088192
törölt tag
válasz freeknight #34 üzenetére
Ha van segítség az autó részéről akkor a felkeresztbe megoldás a legjobb.
-
CounterBoci
senior tag
válasz freeknight #34 üzenetére
Persze igazad van, de mivel mindig az út- és látási viszonyok szerint választjuk meg a sebességet, elvileg senki nem megy 110-el sötétben, vadveszélyes szakaszon.
-
Carlytoo
aktív tag
válasz freeknight #43 üzenetére
Itt az a probléma, hogy a vezetők 99%-a nem vett részt soha semmilyen vezetéstechnikai tréningen. Épp ezért a legjobb, ha meg se próbálja senki a kikerülést.
Egyébként egyet tudnék érteni és nagyjából ezt is írtam le, de vannak kivételek. Valamikor csak a megfelelő manőverrel kerülhető el a végzetes baleset, viszont ehhez megfelelő alapképességek kellenek és tapasztalat.
Bár azért megnézném, hogy egy 90 km/h-ás sebességnél a bokorból 5 méterre kiugró bambit hogyan tudnád lereagálni, legyél bármilyen racinges.
Ez a szituációt is meg lehet oldani. Megállítod az időt. Kiszállsz az autóból. Arrébb tolod a bambit, visszaülsz az autódba és elmész mellette. Más megoldás nincs. Van ami védhetetlen. Az általad felvázolt szitu az. Dabas környékén nagyon sok az őz. Rengeteget kerültem ki, de ott nagy mázli is kell.
Példa: Történt az ötös főúton egy baleset. Motoros bénázott egy sort és elesett. Átcsúszott a másik sávba. 2 opció van ilyenkor. Satufékezel és szépen átmész rajta, de legalább neked nem lesz bajod. A másik szitut választotta a manus, miszerint megfelelő manőverrel áthúzta a másik sávba, majd vissza. A motoros túlélte. Volt benne bőven rizikó, de a fiatal motorosgyerek, aki hibázott kapott még egy esélyt. Persze itt kiderült, hogy az autót vezető sofőr rally múlttal rendelkezett.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz freeknight #45 üzenetére
Fékezés nélkül, közúti körülmények között, száraz aszfalton bármelyik úrvezető meg tud oldani egy hirtelen másik sávba rántást, ha megfelelő műszaki állapotban van az autó, és nem túl magas, vagy nehéz járműről beszélünk
Ez azért elég durva naivitás."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
válasz freeknight #45 üzenetére
Sokan leblokkolnak vészhelyzetben. Nagyon ritkán vagy soha nem történik velük ilyen és nem igazán tudnak mit kezdeni vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
koanla
aktív tag
válasz freeknight #32 üzenetére
Persze, hogy nem csodaszer, de van, hogy az húzza ki az ember seggét a bajból. Ha úgy használjuk, mintha ott se lenne és tévedünk, de csak akkorát, hogy pont tudjon segíteni, az nagyon hasznos tud lenni. Ha valaki eleve ezekre alapoz, az elég nagy baj.
Az egyenes vonalú fékezéshez még egy utolsó adalék részemről: van olyan, hogy kanyarodik az út, és meg kell állni. Akkor sem baj ám, ha vannak ezek a kütyük. Nem megoldás, hogy érintőre fékezünk, mert az adja a legjobb lassulást, mert sajnos annak az útnak a vége az árok, fa vagy szembejövő lehet adott esetben. És ez itt nem "döntés" kérdése olyankor. -
koanla
aktív tag
válasz freeknight #43 üzenetére
"Ennyi idő alatt kell meglátni a szemednek, mi az ábra, eljutnia az agyadig, dekódolni kell, kiadni az utasítást az izmoknak, és még fizikailag is meg kell mozdítani a végtagjaidat."
Ehhez képest mennyien gondolják elégnek a 0,3-0,5 másodperces kövtávot. Az igazán faszkalapok 0,2 alá is bemerészkednek. (tudom, elkanyarodunk picit a témától már ezzel)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...