- Milyen TV-t vegyek?
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Google Chromecast topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Swift Pro PG248QP: 540 Hz-es monitor gamereknek
- Projektor topic
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi a WHQL meghajtóval futtattuk, ahol ment az OCP védelem mindegyik programra. Ezt nem tudjuk, hogy mennyire hozott változást, a beta meghajtóval nem mértük le, mert azt az NV sem ajánlja telepítésre.
Esetleg az lehetett még változás, hogy mi előszeretettel alkalmazzuk a Full HD feletti terhelést ezeknél a csúcskártyáknál. Ezen a ponton a külföldi oldalakon is elfogyott a termék. Full HD-ben és alatta tartja magát.(#6) TTomax: Lehet, hogy nem kellene ennyire meghúzott proci, de próbálunk VGA-limites beállításokat teremteni. Ha a proci akadályoz, az senkinek sem jó.
(#1) hackeeeee: Mi asztalon tesztelünk csupaszon, de nem lehet gond házban se, maximum valamivel hangosabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A grafikonokon a sorrend mindig a nagyobb felbontásban mért átlagos teljesítménytől függ. Valószínűleg ezért vannak nehézségek a sorrend értelmezésében.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HD 6990 a GPU-k közötti kommunikációra más beállításokat használ. A Just Cause 2 esetében ez jöhet ki. Az azonos NYÁK hozhat ilyen előnyt, mert gyorsabb az adatok továbbítása a CF-hidakhoz képest. Persze ahogy látható, az előny nem jelentős.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy döntöttünk, hogy az NV ajánlásait követve nem a bevallottan hibás béta driverrel teszteljük, hanem a gyártó szerint jól működő WHQL-lel, ahol a védelem minden programra aktív. Biztonságosabb is így. Nem hiányzik, hogy eldurrantsa magát a tesztpadon.
A leégés túl van dramatizálva. Mi is megírtuk, hogy ha nem tuningolsz és a legújabb drivert használod, akkor nagyon kicsi a valószínűsége, hogy megtörténik. Arról nem tehetünk, hogy más azt sulykolja az agyakba, hogy felrobbannak a kártyák. Nem szeretnénk felelőtlenek lenni, így a leégéssel majd akkor foglalkozunk, ha ténylegesen kiderül, hogy nagyobb a probléma annál, mint amit az NV kommunikál.A lehetősége volt győzni, hiszen a tesztek azonosak voltak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi ... de az Asus jobban örül, ha jó termék megy vissza, mert nem csak mi teszteljük ezt a terméket. Ha leég valahol, akkor az rossz a többi hardveroldalnak.
Nem gondoljuk, hogy bármi érdemleges változás lett volna a konklúzióban, ha adtunk volna a GPU-nak 1,2 voltot, és esetlegesen eldurrant volna a termék. Alapvetően még így is került tuning a tesztbe, mert egy mértéktartó beállítást azért aktiváltunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Feltételezük, hogy egy 700 dolláros csúcskártyát nem Full HD alá veszel AA nélküli játékra. Éppen ezért mérünk ilyen magas terhelésen, mert itt van értelme a termék erejének. Sőt talán még itt sincs, mert a Metro 2033 kivételével az egy GPU-s termékek is jól teljesítenek mindenhol. Ezeknek a top versenyzőknek valójában három monitor mellett van értelme. Mivel nincs három monitorunk tesztre, így marad az egy monitorral elérhető legmagasabb felbontás.
De egyébként aláírjuk, hogy Full HD alatt AA nélkül gyorsabb lehet a GTX 590, csak szerintünk 700 dolláros árnál ennek nincs jelentősége. Akinek nincs AA-ra és Full HD-re igénye, az ezekre a kártyákra rá sem néz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Aki ilyen kártyára költ ott fog játszani. Sőt talán három monitorral fogja nyomni. Ellenkező esetben nincs értelme ilyen erős terméket venni. Olcsóbban kapsz gyengébb VGA-t, ami ugyanúgy alkalmas a Full HD-s 8xAA-s játékra.
Mivel a HD 6990-en a teszteket a hónap közepén mértük, így esélyünk sem volt a GTX 590 erejét felmérni, amit csak később teszteltünk a korábbi méréseknek megfelelően.
Kérdezd meg, hogy innen hányan kíváncsiak egy 700 dolláros termék AA nélküli eredményére. Irreleváns, mert azért fizetsz egy kisebbfajta vagyont, hogy AA-val játssz, és nem azért, hogy AA nélkül Full HD alatt.
Őszintén ... tudod fLeSs-t mennyire érdekli, hogy melyik a gyorsabb? Hihetetlenül leszarja. Ő felállít egy tesztplatformot, a manapság elvárható igényeknek megfelelően, és leteszteli a termékeket. Jelenleg ott tartunk, hogy egy 700 dolláros terméknek illik Full HD felett AA-val teljesíteni, mert aki ilyen terméket vesz, annak ilyen igényei vannak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
IP-azonosító egyezés van a profilodban Ottokával. 2005-ös, de egyezik. Akkor regisztráltad a Mozsa nicket.
Persze, ha bárki olvassa a stílusod és a hsz-eid, nem lesz kétségük.
(#104) Mozsa: 24 órán belül aligha kaphatta meg más. De nem is ez a lényeg megadtuk neked az új esélyt. Élj vele, és ne dobd el.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #133 üzenetére
Nézd meg a tesztekben a különbségeket. Mi 8xAA-val mérünk főleg, míg a többiek AA nélkül és/vagy 4xAA-val. Ezek okozzák az eltérést. Illetve a játékok a különbségek. Nálunk egy DX9-es játék sincs, csak DX11 és három DX10+.
Ahol volt egyébként eredmény az Anandról ott 1-2%-os eltéréssel ez a különbség jött ki. Mondjuk mi már WHQL driverrel teszteltünk. Azt nem tudom, hogy mennyit számít, hogy minden programra aktív az OCP védelem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bigdigit #167 üzenetére
Ne kezdjük ezt a driver dolgot. Mindig a legfrissebbel tesztelünk, ami elérhető. Az AMD-hez is kint van a 11.4 RC3, mégse teszteltünk vele, mert amikor futott a teszt még nem volt kint.
A kártyához adott béta drivertől nem véletlen zárkóztunk el. [link] Maga az NV hívta fel rá a figyelmet, hogy a WHQL-ben javítva van az OCP védelem. A legfrissebb WHQL-lel teszteltünk. [link] Egészen pontosan ezzel, ami a most elérhető legfrissebb az NVIDIA oldalán.
Később még megnézhetjük a csodadriverrel, ha újra itt lesz a kártya.Próbáld meg feldolgozni, hogy ez a termék ennyit tud ... fLeSs nem hibás ebben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Leszabályozzák? Az OCP csak akkor aktiválódik, ha magas a terheléssel. Játékok alatt ez elvileg nem fordulhat elő. Van erről konkrét mérés? ... mi WHQL-lel teszteltünk, ami a bétához képest pont abban különbözik, hogy mindig aktív az OCP.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen jó a havi frissítés. Az lenne gáz, ha egy javításra fél évet kellene várni. Ha nem kellenek az új driver változásai, akkor nem rakod fel.
A hotfix is jól jön. Nem akarok én egy javításra heteket várni. Ha ma letölthetem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már írtuk. Mi 8xAA-val tesztelünk ők meg AA nélkül vagy max 4xAA-val. Szerintünk egy ilyen kártyát FullHD+ és 8xAA-ra vesz a felhasználó. Ezzel persze lehet nem egyetérteni.
Extra, hogy nálunk nem szerepel DX9-es játék. Főleg DX11-es progikban mérünk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Feature. De lehet, hogy pár játéknál kivételt teszünk, bár nem szeretnénk.
A Crysis 2 inkább vicc, nem hittük volna, hogy a Cryteknek sikerül grafikailag alulmúlnia az elődöt. Eleve kész röhej, hogy a Crysis 2 textúráinak felbontása fele a Crysis Warhead textúráinak felbontásának. Azért van a viccnek is egy határa. Szerencsétlen rajongóbázis patcheli a játék grafikai részét, hogy elérjék a Crysis első részének színvonalát. Már van texture patch is, ami a Crysis szintjére emeli a textúrák minőségét, emellett van már szintén rajongói advanced config is. Valszeg belerakjuk a tesztekbe, de a Crysis 2 egyelőre szégyenfolt, mint valós előrelépés az előd grafikájához viszonyítva. Sajnos itt tart a PC.(#263) zoltanz: Szerintünk sem gond a DX9, de DX11-es kártyáknál elsősorban arra vagyunk kíváncsiak, hogy DX11-ben mit tudnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesznek változások a játékokban. A stratégia kedvelőinek a BattleForge után ott a Total War: Shogun 2, az természetesen bekerül a tesztbe, már be is regisztráltuk a Steam példányunkat. Egyelőre azért nincs benne, mert a DX11 patch áprilisban érkezik, így a program még DX9-es. Ezt a progit egyébként használjuk majd procitesztekhez is, mert nagyon jó, hogy többszáz fős sereg AI-ját számolja. Külön hasznos, hogy rengeteg beépített benchmark funkció van.
A Dragon Age 2 is fel lesz véve. Azt a játékot is megkaptuk már. Az idő hiányában nincs a tesztben most, meg az NV is írta, hogy elaludtak az optimalizálással, így a GeForce-ok valós képességeit majd csak a 270-es driverek mutatják. Ez nem gond. Majd később lemérjük.
A Crysis 2 opció, így az bekerülhet, de nyilván a Crysisnek jobb grafikája van, így azon még vita van.
A Homefront is opció, mert DX11-es. Elsősorban az Avatarnak áll ki a szénája, hogy ha cserélni kell valamit.
Az F1 2010 ugyan 2010 legnagyobb példányszámban eladott PC-s autóversenye, de a DiRT3 szvsz május végén jön, így azt is leváltanánk. Azért a rally mégiscsak rally.A továbbiakban nem tudom mi lesz. Idén a Deus Ex: Human Revolution DX11-es lesz, szóval opció. Aztán ott lesz a Rage, ami végre egy OpenGL-es buli. Bőven elfér. Ezenkívül biztosan DX11-es lesz a Battlefield 3, a S.T.A.L.K.E.R 2 és az Elder Scrolls V: Skyrim. Már ha az AMD doksijai helytállóak, és nem változnak. Arról nem szól a fáma, hogy milyen extrák lesznek az utóbbi programokban, csak hogy DX11-esek lesznek. A Deus Ex: Human Revolution esetében volt írva, hogy karakter/objektum és felületi tesszelláció, illetve Diffusion DoF.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unigine OpenGL támogatása elég jó, de a DX11-es kód még mindig számottevően gyorsabban dolgozik, mint az OpenGL 4.1-es. Ez mondjuk alapvetően nem biztos, hogy csak az API-n múlik, a kódban is komoly különbségek lehetnek. Az UT3 teljesen DX9, semmilyen OpenGL portja nincs. A Valve Source motorjának van például, de a Winhez írt játékaikban ez nem érhető el. Ez szintén egy egyszerű döntés. OpenGL-ben sokkal lassabb a motorjuk. Ahol nincs DX, oda jó, de Winre már nincs értelme az OpenGL pathot is implementálni.
Az Unigine motorról már vannak hírek, hogy nyáron kész lesz az Oil Rush című játék, de egyelőre csak a DX10 van ígérve, persze a motor DX11-es, szóval utóbbit sem nehéz implementálni. Az biztos, hogy ennél a programnál Winre is elérhető lesz az OpenGL path, persze a lassabb sebesség miatt nincs értelme használni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy PC-s API-ba nem kell PS3 támogatás. Amit a Sony csinált, az csak egy API kiterjesztés. Ennek semmi köze a PC-hez. Nem is érhetők el ezek a kiterjesztések PC-re. A konzolok mindig saját fejlesztői környezetet kapnak, az a nézet, hogy mindkét konzol DX9-es képességű teljesen téves, és logikátlan. Mindkét konzolnak van egy saját specifikus programozási platformja, ami csak mértékkel egyeztethető össze a PC-vel. Alapjaiban az Xbox 360 XNA DX felületének köze sincs a PC-s DX API-hoz. Olyan dolgokat tud, amiket a PC-n még a DX11 sem. Hasonlóan a PS3-nál is ilyen a környezett. specifikus hardver megkötések nélkül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz remington2 #358 üzenetére
Ha ez így van, akkor hogy lehet, hogy a 16 megjelent DX11-es játékból 11-et az AMD programján belül fejlesztettek? 2011-et írunk, nem 2001-et.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz remington2 #382 üzenetére
Én csak azért kérdeztem, hogy ha a fejlesztők 90%-a NV karira fejleszt, akkor hogy lehet, hogy 16 DX11-es játékból 11 az AMD programján belül született.
(#384) NOD: Ezek a kártyák növelik a legjobban az e-péniszt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abból 4 NV fejlesztés. A WoW: Cataclysm független.
A Metro 2033 NV-n jelentkező textúrázási gondjai nem a driver miatt van. A fejlesztőknek nem volt GeForce kártyájuk, így semmilyen tesztet nem tudtak végezni a Fermin, csak az NV ajánlásainak megfelelően írták a kódot. Becsúszott egy hiba. Ezzel az NV nem tud mit kezdeni, adni kellett volna nekik egy sample kártyát. Mondjuk a Metrósok igazán javíthatták volna már egy patchben.
Egyébként a hiba 4xAA mellett minden karin előjön. A Ferminél az az "extra", hogy AAA és AA nélkül és alacsonyabb a textúrák felbontása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Fermi még akkor nem volt kész, ez nem a fejlesztőkön múlott. Ezek okozzák a játék textúrázási gondjait a Fermi kártyákon. Igazából a kérdés az, hogy miért nincs javítva. Lassan egy év eltelt, és igazán nem nagy dolog egy patchet összehozni.
Az sem opció, hogy az NV akar ezzel előnyt szerezni, mert az alacsonyabb felbontású textúrák csak a memóriára jelentenek extra terhelést, a mintavétel mennyisége nem változik. Gyakorlatilag nem lehet 3%-nál nagyobb tempóelőnyre szert tenni ezzel. Érthetetlen az egész.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megvan rá esély. Sőt néha elő is fordul. Tuti elbaszcsiztak valamit a fejlesztők a programkódban, mert a probléma 4xAA mellett már globális, vagyis minden terméket érint. És még mindig kérdés, hogy miért nincs javítva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Először pontosítani kellene, hogy mit jelent a villódzás, annyit tudok, hogy a tesztben ugyanazt a minőséget adták a kártyák. Ez jelentheti a user errort ( ), a más drivert, és azt, hogy az alkalmazás globálisan szar.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - itt a tesztünk a kártyákról. Ebben minden le van írva.
3D-t egyébként tud az AMD is. Lassan 4 éve, hogy ez működik, de a Blu-ray 3D sem akadály a HD 6970-nek. A GTX 580-nak félig az, de ha van 3D Vision kompatibilis TV-d, akkor átküldi az is.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-