- Új tablettel készül a HMD
- Milyen TV-t vegyek?
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- RAM topik
- Fali konzol lapos tévékhez
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#05364992
törölt tag
Pont ez a gond, hogy az egész pipeline-t akarják kidobni és kézzel megírni, viszont hiába van már ma is sok minden emuláltan megoldva, a hardver gyártója alacsonyabb szinten és hatékonyabban tud valamit emulálni, mint az átlag mezei programozó. A fixed function elemekről meg nem is kell beszélni, egy fix hardveres egységet kódból nyersen nem igazán lehet megverni. A klasszikus raszterezéses eljárások nem véletlen nem haltak ki még, és nem is fognak mostanában, még mindig nem tartunk ott számítási teljesítményben, hogy mondjuk egy teljesen raytrace alapú renderer értelmes tempóval számoljon olyan komplex jeleneteket, amik manapság bárhol előfordulnak. (És akkor ugye még kéne levegőt hagyni más számításoknak is a grafika mellett.) Hibrid módszerek vannak már jó ideje, és valószínű a jövő is az ezeké lesz, de a klasszikus raszterezéstől nem szabadulunk még egy ideig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ph Több fejlesztő is elgondolkodott már az OpenCL-ben írt szoftveres leképzőn, de a gyártó szerint nem kapnak majd jó eredményeket.