Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #05364992

    törölt tag

    válasz Jack@l #2 üzenetére

    Pont ez a gond, hogy az egész pipeline-t akarják kidobni és kézzel megírni, viszont hiába van már ma is sok minden emuláltan megoldva, a hardver gyártója alacsonyabb szinten és hatékonyabban tud valamit emulálni, mint az átlag mezei programozó. A fixed function elemekről meg nem is kell beszélni, egy fix hardveres egységet kódból nyersen nem igazán lehet megverni. A klasszikus raszterezéses eljárások nem véletlen nem haltak ki még, és nem is fognak mostanában, még mindig nem tartunk ott számítási teljesítményben, hogy mondjuk egy teljesen raytrace alapú renderer értelmes tempóval számoljon olyan komplex jeleneteket, amik manapság bárhol előfordulnak. (És akkor ugye még kéne levegőt hagyni más számításoknak is a grafika mellett.) Hibrid módszerek vannak már jó ideje, és valószínű a jövő is az ezeké lesz, de a klasszikus raszterezéstől nem szabadulunk még egy ideig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák