Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    Én csak két dolgot nem értek (a többi 10.000 mellett):

    - Milyen zárkózás volt DX-szel az OpenGL-lel szemben? Tudtoammal OpenGL driver lehetősége mindigis megvolt Windows alatt, semmilyen elzárkózás nem volt. Vagy én tudom rosszul?

    - Mi az egész mizéria az ARM CPU magok kompatibilitása körül? Úgy tudtam, hogy ARM épp azért 'jobb' x86-nál, mert nincs benne annyi legacy utasítás, amit már a kutya sem használ, ezért egyszerűbb lehet az ALU meg a körítés.Ez azt jelentené, hogy cserébe túl kevés a kötelező utasítás?

    Nekem ez az egész API tologatás érthetetlen. Mindenki nyomatja a saját API-ját, amennyire a farka mérete megengedi, és majd győz az erősebb (nem pedig a jobb). Miért jó az egy keresőóriásnak (vagy OS gyártó óriásnak, vagy akárkinek), ha a saját vackát nyomja le a fejlesztők és a világ torkán? Ha valami egyszer rossz (mert a renderscript az), akkor miért annyira nehéz bevallani, hogy valaki jobbat talált ki??!! Nekik is saját jól belátott érdekük lenne, hogy valami kényelmes és szép API-val dolgozzanak, de pedig a saját szemetükkel. Hiába toltak bele dollármilliókat az API/spec kifejlesztésébe, ha egyszer nem lett jó. Nem kell azért használni mindenáron, mert a sajátjuk. AMP milliószor kényelmesebb, OpenCL pedig mindent tud, amit tudni lehet, csak kényelmetlenebb használni.

    Én a Gugli helyében arra fordítanám az energiáimat, hogy WebCL vagy AMP spec fejlesztésbe szálljak be tevékenyen, és inkább azokat próbálja olyanra alakítani, ami neki is megfelel (nyílván amit a többi contributorral egyeztetni kell). (HSA-ról már nem is beszélve, ami egy ezekre épülő nagy királyság, ami WebCL-t is verhetné, ha lenne webes specifikációja)

Új hozzászólás Aktív témák