Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Menthirist #72 üzenetére
Amit olvastam Anadtech-en erről, annyiban igaz hogy egyelőre ez van közölve eddig az AMD által kiadott anyagban úgy ahogy. Tehát nem "csak ezzekkel", de "egyelőre ezekkel biztos".
Mellesleg lehet benne valami, hisz alapvetően ezekkel van értelme.
Egy gyors GDDR5-ös kártya teljesítményben a jelenlegi crossfire megoldásokkal csak vissza lenne fogva egy DDR3-as osztott memóriás APU GPU részével...Ahol ez az egész APU dolog működik és értelme van az a HSA modell... de az csak a jövő ígérete.
Csak ezért venni most ma felesleges.Azt kell nézni amire neked kell arra elég e az APU önmagában... ha nem akkor nem ilyet kell venni.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Gerasz
aktív tag
válasz Menthirist #125 üzenetére
Az AMD office-cpu árában árul játékra is alkalmasat? Tudtommal jelenleg fordítva van.
-
nagyúr
válasz Menthirist #142 üzenetére
és miért nem kisebb felbontásban?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz Menthirist #166 üzenetére
280-290 mellett észre sem fogod venni a különbséget, inkább csak hátrány. Talán egy r7 260-nál még látnál valamit, de ott sem biztos.
Ha valaki egy 290X mellé kaverit vesz, arra szerintem nem lehet mit mondani.
-
Crytek
veterán
válasz Menthirist #166 üzenetére
Remélem lesz olyan teszt is amibe lesz legalább 10 game és only IGP-vel van és nincs mellette más.
Ez érdekel kb mindenkit.Next PC Upgrade: 2022
-
leviske
veterán
válasz Menthirist #171 üzenetére
Anti arról beszél, hogy a 290X már eleve önmagában akkora teljesítményt vonultat fel, hogy felesleges gyorsítani. Tippem szerint Mantle alatt eleve csak 4K felbontás környékén lesz értelme azt a kártyát választani. A R9 280/HD7900 mellé a Ture Audio végett lehet értelme a Kaverinek, de Mantle alatt az a kártya is olyan teljesítményt nyújthat, amire egy átlag felhasználónak már nincs igénye.
-
arn
félisten
válasz Menthirist #182 üzenetére
Ebben igazad vam, en elso sorban a desktopra gondoltam.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
petkow
tag
válasz Menthirist #263 üzenetére
Ne keverd össze a Hybrid CF-t, a Mantle-es "összeadódással". Ez két teljesen különböző eset.
A Hybrid CF esetén, amikor az IGP GRAFIKAI teljesítményhez adódna hozzá, inkább még kártékony is, ha egy erős dVGA-hoz társítod a gyengébb IGP-t. Szóval 7950 esete az pont ilyen. Ezt nem is szabad hybrid CF-be kapcsolni. Bár a lehetőség megvan, csak nincs értelme, mert még ráadásul lassabb is lesz a játék tőle.
Mantle esetén, nem a Hybrid CF működne, hanem valami olyasmi szerintem, hogy ha a program jól van megírva, akkor a grafika a dVGA-n megy, és egy csomó párhuzamosítható (fizika, ai stb.), hagyományosan CPU-t hajtó dolog átkerül az IGP-re + a TrueAudio, ahol meg sokkal hatékonyabb. Szóval a CPU-n kisebb lesz a terhelés sokkal, illetve a dVGA-t se fogják terhelni ezek a feladatok. -
petkow
tag
válasz Menthirist #271 üzenetére
Hát akkor jobban tudod mint én, nem is értem mi a kérdés. Csak ott a gond, hogyha te is leírtad az esetet, miből gondolod, hogy lineárisan (mintha homogén, ekvivalens CU-k lennének) adódna össze?
Az APU meg a dVGA CU-jai nem homogének, nem "ehetik" meg ugyanazokat a feladatokat, tehát biztos nem lesz lineáris. Abban a kivételes helyzetben fog kijönni a max teljesítmény szerintem, ha nagyon nagyon jól programoznak és képesek nagyon sok, hagyományosan szekvenciálisan feldolgozott területet átültetni párhuzamosba, ezáltal munkát adva az IGP-nek is (és akár teljesen megterhelve), mert szerintem a grafikai feladatokat nem kaphatja meg. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #263 üzenetére
Ugye Mantle alatt nincs CrossFire kezelés. Vannak a fizikai GPU-k, és azokból csinál az API egy logikait, aminek a partíciói képviselik a fizikai hardvereket. Mivel az API-ra semmilyen normál AFR támogatás nem lesz, így a fejlesztőknek kell megoldani a multi-GPU-t egy saját stratégiával.
Az Oculus Rift az nehéz ügy. Zömében azért nem production ready a cucc, mert rengeteg játék driveres optimalizálása van kihegyezve az fps-re agresszív kötegeléssel. Számos alkalommal a játék közben azt érzed, mintha fejbekólintottak volna. De ha elengedik a teljesítmény jó részét a driverben, és a késleltetésre optimalizálnak, akkor DX/OGL alatt is jó az élmény. A Mantle-t csak azért emlegeti az Oculus CEO-ja, mert ott nem kell engedni a teljesítményből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #317 üzenetére
Mindenképp szükséges a fejlesztőknek egy saját multi-GPU-s stratégiát kitalálni. Ha nem teszik meg, akkor a sima CF rendszereket is elfelejthetik.
De ez amúgy nem gond, mert a Mantle-nél ők kérték ezt. Tehát azt is belekalkulálták, hogy a multi-GPU stratégiát a saját effekjeikhez igazítják, és nem fordítva, mint a szabvány API-kon. AFR-t egyébként valszeg nem implementálnak. Pont attól akarnak szabadulni.(#320) Menthirist: A szédülés és a "fejbevágtak érzés" nem a termék miatt van. Ez tisztán szoftveres probléma. A driverekben nem szabad az agresszív kötegeléssel és puffereléssel növelni a késleltetést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #324 üzenetére
A Mantle implementálása önmagában sokkal olcsóbb, mint a DirectX-é. Egy ember meg tudja csinálni két-három hónap alatt. Dokumentációval, példaprogramokkal ez az idő rövidülhet, illetve a konzolos optimalizálásokra lehet építeni.
Az egy dolog, hogy a Mantle kód a sorok számában több lesz, mint a DirectX kód, de az már olcsóbbá teszi, hogy optimalizálás nélkül, out-of-box szinten meglesz a sebesség, míg a DX-re sokáig dolgozni kell, hogy elérjék a kívánt tempót. A partnerek elsősorban ezért építenek rá, mert kevés erőforrás befektetését igényli. Persze biztos van benne egy kis fricska is az MS-nek és a Khronosnak, hogy kapkodják magukat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
devast
addikt
válasz Menthirist #317 üzenetére
Én úgy tudomm, hogy crossfire alatt (mantle-ról nincs információm) csak DDR3-as R7 240 és 250-el müködik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- Milyen nyomtatót vegyek?
- MG4 menetpróba
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- ELADÓ - Ryzen 7 5800X
- Beszámítás! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális Intel Core i5-13600K