Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz t72killer #26 üzenetére

    Ha csak 5 misi az ára, akkor nagyon rendben van pizzafutárnak.
    Ennél olcsóbban csak Dacia vásárolható. Talán a Mitsubishinek van hasonló áron autója. Még a Ford Ka drágább.
    Ha hozzászámolod, hogy okosban lehet tölteni az akkumulátorokat a pizzasütő mellett. A további fenntartási költség 70%-al alacsonyabb, mint a robbanómotoros társaié. (A 70% nagy közelítés az akkumulátor amortizációjának figyelembe vétele nélkül.) Az akkumulátor okos felújításának is megjön a piaca és szolgáltatója.

    Persze használt autóval is lehet kiszállítani, csak az sem lesz olcsóbb hosszú távon.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz t72killer #30 üzenetére

    Alto jelenleg nincs forgalmazásban. Nem találtam új ajánlatot. Az Aygo alap változata nagyjából a fele ár, de a következő lépcső már kb 1 misivel drágább.
    Az már bizonyosan nem annyival olcsóbb, hogy megérje.

    Dolgozok egy cégnek. Sokat szállítunk megrendelőknek. Jelen 5 Fiesta és 3 Tranzit a flotta. A kollégák finoman nyomják a gázt :D Átlagban 9-10 liter közé esik a fogyasztás. A legnagyobbat 11 liter, egy munkatárs produkálja. De nála önköltségi alapon fizetett büntetésekből, szép gyűjteményt gyűlt össze.

    Ha beszámítod, hogy E autóval egyszerűbb a parkolás a nagy városokban. Ez az izé, még oda is le tud parkolni, ahol egy SMART vezetője is vakargatja a fejét.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz t72killer #32 üzenetére

    Münchenben van előny. Van egy csomó, gyakorlatilag üres e-parkoló. Ott négy órát töltés címén ingyen ellehetsz, míg a többiek tolják az órába a pénzt. Minimális adó van kivetve ezekre az autókra. Egyetlen buktató az akkumulátor életciklusa.

    Nyilván flottás vásárláskor csak a lízing jöhet szóba. A három új Fiesta esetében havi kb 90 euró/darab járművenként a költség. Arra számítani kell, hogy visszaadáskor keletkezik egy rendesebb számla, A többi költség akkor is lenne, ha vásárolnánk a járműveket.
    Három - négy évenként cseréljük az autókat. Régebben egy Renault Kangoo a teljes lízing időszak után a cég tulajdonába került. De nem hozott jelentős megtakarítást. A javítási költségek elvitték a "hasznot". Talán egy év volt amikor valóban alacsony költséget produkált az autó.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák