- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 3D nyomtatás
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vinrael
tag
válasz Judgement #42 üzenetére
Ezer és egy módja van ezeknek a kódoknak az árusítására. Nem "rakétatudomány". Ne legyünk naívak. Tele van a net a kódokkal, én is adtam el az Alzáról érkező rx580-omhoz járt kódból.
Persze biztos, hogy van olyan is amit te mondasz, de biztos lehetsz benne, hogy nagyon sokat le is nyúlnak.
Ami pedig a garit illeti, nem tudom mit kezdjünk ezzel az infóval. A lényeg ugyanaz, szarik a fejedre a bolt, ha már vásároltál tőlük. Ezért (is) éri meg inkább nagyobb nevű multitól venni ilyesmit, akiknek talán számít a hírnév vásárlás után is.https://www.youtube.com/channel/UCGzkAM74dJ_Vo2r73Y1tv2Q
-
Tyrel
őstag
válasz Judgement #42 üzenetére
A játékkódokról szerintem mindenki tudja itt, hogy hogyan működnek - én is adtam már el, és vettem is ilyeneket... Nem megoldhatatlan...
Azt meg persze értem hogy a szervizes kolléga túlterhelt, de ez engem vevőként hol érdekel, vagy miért az én problémám. Adok több tíz, vagy manapság inkább több százezer forintot egy hardverért, akkor azt azért teszem mert kell és használni akarom. Nem azért fizetek hogy ott rohadjon egy polcon hetekig...
Maguk a gyártók - mittomén pl. egy Asus vagy egy Sapphire - jellemzően kifejezetten gyorsak és együttműködőek ha garanciális problémáról van szó (persze vannak kivételek is, pl. Steelseries), és velük gyorsan el lehet intézni a dolgot, szóval ha valami mégis hetekig vagy akár hónapokig tart, akkor 99,9% a köztes láncszemekkel, tehát a bolttal vagy a nagykerrel ill. forgalmazóval van baj... Ez esetben pedig jogos a vásárlói felháborodás.
Aztán hogy a főnök a hülye mert nem alkalmaz több szervizest, vagy van elég szervizes de inkább LAN-partyznak munka helyett az engem vásárlóként már hol érdekel? Más cégnél is van gond bőven... Lehet az én munkahelyemen is sok gond van, mégis végig sz*ptam hogy fizetni tudjak a hardverért... lehet a futárnál - aki hozta/vitte a hibás cumót - is gázos a helyzet, meg a gyártónál is, meg akárkinél... mindenkinek meg van a maga baja, mégis teszik a dolgukat belátható időn belül.
A bolt miért mentesülhetne ez alól? Jogos elvárás, hogy ne legyenek ők sem gyenge láncszem - vagy ha mégis azok, legalább tegyék azt becsülettel és sűrű bocsánatkérések közepette. De e helyett sokszor még a stílusuk is elég lekezelő, ill. a vevőt nézik hülyének (ha egyáltalán válaszra méltatják).[ Szerkesztve ]
Turenkarn