Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz koko52 #8 üzenetére

    Hm? Ki megy hova?

    Alza az egyik legjobb webshop, sőt talán a legjobb, ne menjenek sehová... Számtalanszor jóval előbb érhetőek el náluk az új cuccok mint bárhol máshol, nem nyúlják le a promóciós kiegészítőket sem, és nem egyszer az akcióik is valódi akciók, nem csak annyi hogy fölé írnak egy magasabb árat, majd áthúzzák...

    Tökre nem érdekel hogy nem magyarok, sokkal nyugatibb színvonalat hoznak ide mint a többi (egyébként javarészt szintén nem magyar) webshop...

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Hunreal #16 üzenetére

    Igen, Iponnal nekem is van ilyen tapasztalat... Ezen felül PCX dettó, 220Volt dettó... Ki volt írva hogy jár kupon vagy bárakármi, azt' mire ideért már mégse járt...

    PCX:
    Írtam nekik hogy hol a kupon, amire nagyjából annyi volt a reakciójuk hogy kussoljak és örüljek inkább hogy relative olcsón megkaptam az adott videokártyát...Írtam a magyarországi márkaképviseletnek (Asus), ők meg közölték hogy az adott termék szériaszám alapján hivatalosan nem is magyarországon került forgalomba, így ők nem tudnak segíteni...

    220Volt:
    Ők szimplán csak közölték, hogy "ja bocs hibás volt a weboldal, nem jár hozzá semmi" és ennyivel letudták. (ez egy Ryzen volt)

    Ezzel szemben Alza mindig korrekten adott mindent, sőt az ilyen digitális cuccokat jellemzően már a rendelt hardverek megérkezése előtt.
    Azt a tavalyi kuponozós akciójukat meg azóta is visszasírom, 90 ezerért vettem egy Radeon 5700-at... azóta nem kapni ennyiért még hardveraprón se, nem hogy újat...
    Persze lehet mondani hogy az csalás volt ill. weboldal bug, de hetekig hagyták úgy futni, szóval volt a mögött szándékosság is... :U

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Hunreal #23 üzenetére

    Azért van ezeknél a boltoknál gond a garival mert szürkeimportoznak, sokszor nem magyarországi forgalmazótól vannak a termékeik... ezért nekik is vissza kell küldeni valahová és ott gariztatni... ha egyáltalán tudják. Ha nem akkor vagy önköltségen adnak másikat, vagy elkezdenek szívózni veled. Unokatestvérem is egy hibás alaplapot 2x is visszaküldött Iponnak, de a mai napig nem cserélték, gondolhatod miért...
    Az az alap megoldás sok ilyen boltnál, hogy visszaküldik neked azzal hogy "nincs ennek semmi baja, teszteltük!". Persze lóf*szt...

    Amúgy nem tudom melyik bolt lehet még normális, én Oázis Computernél szoktam még vásárolni - róluk úgy tudom (azért nagy tételben nem mernék fogadni), hogy csak magyarországi nagykerektől ill. magyarországi forgalmazóktól van készletük, de e miatt az újdonságok náluk sokszor hetekkel (vagy hónapokkal) később jelennek meg és akkor sem feltétlen nagy választékban.
    Pl. Ryzen 5600X az Alza webshopban létezik már, tippre ötödikétől rögtön rendelhető vagy előrendelhető is lesz - Oázisnál meg... hát maaaaaajd egyszer... :U

    Én már évek óta úgy vásárolok, hogy ami "soha nem megy tönkre", pl. RAM, processzor, ilyesmi... azt így random a legolcsóbb helyen, vagy épp olyanon ahol adják vele a promóciós kuponokat... amivel viszont könnyen baj lehet, pl. monitor (pixelhiba), videokártya (azért ők tudnak halni), alaplap (szintén), azt csak olyan bolttól ahol jó eséllyel nem lesz gond a garanciával...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Judgement #42 üzenetére

    A játékkódokról szerintem mindenki tudja itt, hogy hogyan működnek - én is adtam már el, és vettem is ilyeneket... Nem megoldhatatlan...

    Azt meg persze értem hogy a szervizes kolléga túlterhelt, de ez engem vevőként hol érdekel, vagy miért az én problémám. Adok több tíz, vagy manapság inkább több százezer forintot egy hardverért, akkor azt azért teszem mert kell és használni akarom. Nem azért fizetek hogy ott rohadjon egy polcon hetekig...

    Maguk a gyártók - mittomén pl. egy Asus vagy egy Sapphire - jellemzően kifejezetten gyorsak és együttműködőek ha garanciális problémáról van szó (persze vannak kivételek is, pl. Steelseries), és velük gyorsan el lehet intézni a dolgot, szóval ha valami mégis hetekig vagy akár hónapokig tart, akkor 99,9% a köztes láncszemekkel, tehát a bolttal vagy a nagykerrel ill. forgalmazóval van baj... Ez esetben pedig jogos a vásárlói felháborodás.

    Aztán hogy a főnök a hülye mert nem alkalmaz több szervizest, vagy van elég szervizes de inkább LAN-partyznak munka helyett az engem vásárlóként már hol érdekel? Más cégnél is van gond bőven... Lehet az én munkahelyemen is sok gond van, mégis végig sz*ptam hogy fizetni tudjak a hardverért... lehet a futárnál - aki hozta/vitte a hibás cumót - is gázos a helyzet, meg a gyártónál is, meg akárkinél... mindenkinek meg van a maga baja, mégis teszik a dolgukat belátható időn belül.
    A bolt miért mentesülhetne ez alól? Jogos elvárás, hogy ne legyenek ők sem gyenge láncszem - vagy ha mégis azok, legalább tegyék azt becsülettel és sűrű bocsánatkérések közepette. De e helyett sokszor még a stílusuk is elég lekezelő, ill. a vevőt nézik hülyének (ha egyáltalán válaszra méltatják).

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák