Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jazzos

    tag

    válasz Peak #29 üzenetére

    Ne haragudj, de fogd vissza magad. Én nem vagyok arctalan, az elérhetőségem a cégemmel együtt megtalálható, rá tudsz keresni neten, be tudsz jönni és meg is tudsz nézni engem magadnak. Rólad nem találtam ilyesmit.
    Mint írtam, a cégnek KÖTELEZŐ a jótállási jegyen feltüntetni a főalkatrészek listáját. Ez nem történt meg, a fogyasztó így a vásárlás során tévesen vagy nem lett tájékoztatva.
    A feltételezéseidet tartsd meg magadnak. Évekig árultam Acer és Packard Bell laptopokat, majd mikor jöttek a sorozatos pofonok a szerviztől, akkor felmérgesedtem rájuk és otthagytam őket. Akár tetszik akár nem, az Acer szerviz katasztrófa, és ezt nem csak én hangoztatom.

    Más téma: bontatlan Packard Bell gép zsanér körüli műanyag részei eltörtek. Mivel csak rendeltetésszerű használat történt, így elküldtem garanciába. Kaptam róla egy 20e Ft körüli ajánlatot, vagy ha nem kérem, akkor 7e Ft a bevizsgálás (ez is egy szép kérdés, garanciális bevizsgálásért nem kérhetsz pénzt). Visszakértem a gépet, szétszedtem, és láss csodát, a zsanér csavarjai lelazultak szépen maguktól, az alkatrészek elkezdtek egymás ellen dolgozni, és mire szegény júzer észrevette h gond van, már tört is a cucc. Megcsináltam neki ingyen, elnézést kértem az Acer nevében, hogy a gyári silány összeszerelés miatt mostantól neki szépséghibás gépe lesz.

Új hozzászólás Aktív témák