2019. augusztus 17., szombat

Hozzászólások

(#1) Tikakukac


Tikakukac
(félisten)

Semmilyen saját költség nincs ezek szerint ilyenkor? Önrész egyebek semmi? Vergődés sincs, hogy akkor az nem is esett, hanem dobott volt? Nem fogja a "kárszakértő" visszadobni a gépet? (ami után kifizettetik a dupla futárt és a bevizsgálást?) És hasonló kérdéseim lennének, tesóm gépére én vettem ilyen garis dolgot, mert tényleg baromi olcsó volt, csak már akkor is túl jól hangzott és most is az. Plusz azért már sikerült pár elég gázosan befejezett hasonló sztorit hallanom.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#2) Graphics válasza Tikakukac (#1) üzenetére


Graphics
(félisten)

" Túlzott billentyűzet kopás" :D hát ez remek, és mi lesz a mérce, mint a fogfehérítő fogkrémeknél mellétesznek ilyen kis lapkát?

Érdekes :D ,de amúgy jó is egyben a garancia

(#3) Tikakukac válasza Graphics (#2) üzenetére


Tikakukac
(félisten)

Valami 4k-val volt ez drágább vagy 5k-val, mint a sima, ennyit beáldoztunk. De én tudok 2 személyesen előttem felvezetett példát is, amikor nagyon nem sikerült Aceréknek ezt megcsinálni, majd holnap a kollegák megmondják mik a tapasztalataik, de emlékeim szerint nem túl jók.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#4) Daywalker válasza Tikakukac (#1) üzenetére


Daywalker
(addikt)

Nézd...oda van írva, hogy ha elhajítod, arra nem vállalják a garit. Nyilván ez azt jelenti, hogy megvizsgálják a gépet és ha kiesett a negyedikről és rommá törött, akkor azt nem fogják bevállalni, hiszen nem rendeltetésszerű használat, hogy te mondjuk a cseréprakás közben nézed a youtube-ot.
Egyébként ez a ki mit hall, olvas, erről annyit, hogy nyilván a legtöbb ember úgy ír le egy sztorit, hogy rá nézve kedvező legyen. Na meg sokan bepróbálkoznak, hidd el...főleg itthon, ahol azért a 100 000 forintos gépre is spórolnia kell a legtöbb embernek.

Duliee: szerintem van némi fogalmuk erről, vagy csak elég egy mikroszkóp alá betenni a gombokat és rögtön kiderül, ha te mondjuk smirglivel gépeltél:)

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5) Graphics válasza Daywalker (#4) üzenetére


Graphics
(félisten)

És mi van ha egy jól felkeményedett bőrű kőműves vall szerelmet minden este :D na annak kikopik még a másik oldala a billentyűnek :D

(#6) atti_2010 válasza Daywalker (#4) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

Duliee: szerintem van némi fogalmuk erről, vagy csak elég egy mikroszkóp alá betenni a gombokat és rögtön kiderül, ha te mondjuk smirglivel gépeltél

Szerintem ez olyan dolog amilyen a bios frissítés vagy feszültségemelés miatt elszállt garanciás csere, arra is rá tudnának jönni de egy ehhez tartozó labor működtetése drágább lenne mint ha kicserélik szó nélkül a cuccot, ezert ha szemmel látható sérülés van azt vissza dobhatják de amúgy nem akadékoskodnak.

[ Szerkesztve ]

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

(#7) Tikakukac válasza Daywalker (#4) üzenetére


Tikakukac
(félisten)

Felfogtam, hajításra nincs gari. És mi a hajítás? Leesik az asztalról, jóféle Acer műanyag reccs, elmegy az okos bácsihoz, ő meg azt mondja, hát ezt dobták és fizess. Mit teszel? Semmit, cseszheted. A biztosítók mindig azt keresik, hogyan nem lehet fizetni. Van benne tapasztalatunk hála Istennek.

Szerintem az, akinek futja(totta) T420-ra kp-ból, és az előző 5-ös bimmerrel támaszkodik be a boltba, mert az újat még nem szállították le, az nem azért akarja így kihasználni a rendszert a gyerek gépével, mert csalni akar. Hanem mert talán szeretné használni a szolgáltatást amiért fizetett, adták, garantáltak, szerintem.

Asusék is sz@rtak bele több alkalommal a zsanértörős gépekbe, azt mondták nem rendeltetésszerű használat volt. Nade a userek 95%-nál? Na ezért mondom, hogy nyilván sokan bepróbálkoznak, de amíg az van, hogy x időnként még garis javításról is visszadobnak egy gépet mert annak nem prímszámra végződik a sorozatszáma (hasonlóan barom indokokkal) addig továbbra is állnak a kérdéseim és epekedve várom a pontos és korrekt leírást az Acertől. Nem bullshitet meg agymosást, köszönöm, abból van elég sajnos.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#8) hallador


hallador
(addikt)

Az mindd semmi nekünk volt 6 Extensa 5220 csak anyaghibásak voltak. Rendeltetés szerűen hordozták mindennap, napi 8 óra munka. 6-ből öt 1,5 - 2 év múltán kávatöréssel megreccsent. Anyaghiba, gyenge anyagminőség. Na ilyenkor mi van a ezzel a garival?

Nem hiszek benne (Ez ilyen mese szerű dolog, ellenőrizhetetlen a végkimenetel, valamint a Gyártó tesztelési/vizsgálati módszere). Bár inkább tévedjek...

Szóval marad valami megbízható márka, akikről tudva lévő, hogy nem játszák el ezt.

És van magyar szervize, esetleg házhoz megy, ha kell, és az orrod előtt megjavítja a notebook-t. ha kell. Akár másnap, ha van raktáron, alkatrész, ha nincs akkor 2 - 3 nap múlva.

UI: Igaz Magyarországon van a legtöbb bepróbálkozunk, ember is, akiknek már csak azért is joguk van a gariztatásra (még akkor is ha nem), mert magyarnak született. Meghát a haver úgy is jobban ért hozzá, mint a Senior rendszermérnők Brno-ban. Ezt én elismerem, de akkor is nekem sántít ez.

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#9) szab.tam


szab.tam
(nagyúr)

a sportból gariztató lelkületű magyar leleményessége határtalan.
megveszi a sportcipőt, és 5 hónap viselés után addig mossa a gépben, amíg szét nem esik.
1x fizet ki egy cipőt, és utána 6 havonta újat kap. évekig...

a rutinosabbja itt is megtalálja a módját. csak egy a kérdés: megéri-e.
kis számolás után kiderül, nem biztos.
attól függ, hogy a gari vége felé mit fog kapni a júzer? egy ugyanolyan, addigra elavult készüléket, vagy vásárláskori értéken bónt...

[ Szerkesztve ]

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

(#10) atti_2010 válasza szab.tam (#9) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

vagy vásárláskori értéken bónt...

Csakhogy általában az emberek a megjelenést követő időszakban vásárolnak ilyen cuccokat és ha tegyük fel x összegért vettél egy új laptopot majd úgy 4 év után visszakapod a varsárláskori összeget azért általában már jóval újabbat tudsz vásárolni és a gari idő megint+ 5 év, azért ez nem egy olyan rossz üzlet hiszen 4 évet használtad az eszközöd is megújul és a gari idő is elölről kezdődik.

[ Szerkesztve ]

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

(#11) ronson válasza atti_2010 (#10) üzenetére


ronson
(őstag)

Milyen jó érzés is volt annó, amikor két notórius gariztató, törvényt pontosan ismerő embernek, visszaadhattam a vinyó árát, mikor a drasztikus áremelkedés után csak fele akkorát tudott belőle venni.

(#12) Zotya84 válasza ronson (#11) üzenetére


Zotya84
(őstag)

Ezt én is eljátszottam. :D Gondolom neked is legalább annyira volt jó, mint nekem...

(#13) atti_2010 válasza ronson (#11) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

Persze az okosabbja tudja mit és mikor kell venni majd gariztatni mikor már nincs készleten és mindenképp a pénzt fogja visszakapni de ha nem akkor sincs veszve a dolog mert csak egy vadi új cuccot kap, én is ismerek ilyet csak ő direkt rontja el a cuccot mikor már meggyőződött hogy kifutott a termék és mindenképp a vásárlási árat kapja kézbe, azért írtam hogy nem olyan rossz üzlet ez, persze azért senki ne sajnálja meg a gyártókat ők is megérik a pénzüket pld. a vinyós ügy nem kevés + bevételt hozott a 2 gyártónak.

[ Szerkesztve ]

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

(#14) Reggie0


Reggie0
(nagyúr)

Nekem volt ilyen garim notebookra. Nem vagyok veluk teljesen megelegedve. Ilyen gariban csereltek a notebookom felso paneljat a touchpad gombjanak repedese miatt. A panelt nem az eredeti szinure csereltek es egy szetszereles utan derult ki, hogy festesi hibasat raktak a gepbe, igy a billentyuzet alatt foszlott a festek a panelrol...

(#15) Reggie0 válasza atti_2010 (#6) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Szerintem nem nagyon vizsgaljak at a gepet. En pl. kuldtem ugy vissza, hogy mar gyarilag az egyik csavar anyaja szettorte a perselyet es igy beragasztottam a maradek perselybe. Eszre sem vettek, maradt garis a gep.

(#16) Gondwana


Gondwana
(addikt)

Itt nincs féknyom, hogy megmondják, honnan mekkorát, milyen szögben esett és hány éves a kapitány, úgyhogy én is maradnék inkább pl. Thinkpadeknél, ahol a felsorolt káresemények jelentős részét nem csak papíralapú becsületszóval igyekeznek kivédeni. T60-am 3-4 éve 1m-t zuhant, kőlapokra. Most is épp erről fórumozok - meló helyett :B

... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )

(#17) hallador válasza Reggie0 (#15) üzenetére


hallador
(addikt)

Egy ismerős vett egy Acer Aspire-t de valami brutális darabot 3 éve (akkor billentyűzetvilágítás, nVidia vidkari, meg i5 + 3 év jótállás). Beszart az alaplap. 5 -dik alkalomra derült ki, hogy nem érdemes gariztatni a terméket, nem éri meg az acer-nek alaplapot szereznie, mert nem hatékony, gazdaságos. 3 hónap, és 6 visszaküldés bánta, a brno-i szerviz bátran visszaküldte, hogy ez jó. Ennyit az Acer szavahihetőségéről. Majd levásárolhatta egy másik Acerre is..... Szerinte jó, hogy Acer-t vett, mert kicserélték, Hát ja 3 hónap, meg 6-szor matricapleszedegetés e dobozról, meg folyamatos visszaküldés, mert ugye minden alkalommal teleszarta a brno-i szerviz, hogy mennyire leellenőrizték.... Na ez az, amit nem tapasztaltam Dell, HP, Lenovo, Fujitsu esetében.

Marad a HP Business Series.

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#18) Akula válasza hallador (#17) üzenetére


Akula
(senior tag)

az ún. "vegyél ilyenolyan garanciát" mindig valami átb...
apróbetűs részek a szerződésben, megmagyarázzák, hogy az jó, stb. Azért találták ki ezeket a szolgáltatásokat, mert az alapgépet nem lehetne eladni, mert azon az áron sokkal jobbak a versenytársak.
Én még mindig azt mondom, Dell Latitude, ütheted vághatod és van hozzá ingyen NBD garancia ami tényleg működik :K

az erő legyen veled!

(#19) Reggie0 válasza hallador (#17) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

En is eldontottem, hogy Acer-t tobbet nem veszek. A szervizuk es a hozaallasuk egy hanyadek. Nekem pl. azert allt heteket a szervizben, mert nem volt nekik 18.4 colos full hd kijelzojuk raktaron es az enyemet le akartak cserelni, mert a panel es a keret uvege koze becsuszott egy fekete folia darab. Azt mondtam nekik h hagyjak es inkabb vagjak le a lelogo darabot. Na azt is szarul csinaltak meg es meg mindig belog egy kis darab. Arrol nem is beszelve, hogy nem tisztitottak ki a muanyag forgacsokat/szemetet ami miattuk kerult bele, igy nehany utazas utan fekete szemcsek kezdtek a panel es az uveglap kozott megjelenni.
De rohejes, hogy egy europai kozponti szerviznek nincs hetekig kijelzoje raktaron. Szamomra ez hihetetlen.
Az alaplap cseret megcsinaltak, de kenytelenek voltak, mert a gep 1 eves koraban kiolvadt a tap aljazata.

Meg csomagkuldos szervizes markat nem valasztok(mert sokat kell utazni, hogy valakire raboritsam az asztalt).

(#18) Akula: Nem feltetlen. Amikor en vettem az enyemet, akkor nem nagyon volt parja es akkor az arrol nem is volt szo.

[ Szerkesztve ]

(#20) hallador válasza Akula (#18) üzenetére


hallador
(addikt)

Én inkább a HP-éra esküszömá, igaz Itt a HP-hoz is NBD jár. (Otthon csak ritkán). De igen a Latitude 6xxx jó darab. Egy olyat én is elfogadnám, ha hozzám vágnák.

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#21) Ayanlith


Ayanlith
(tag)

Az Acerrel vegyesek a tapasztalataim, de a garanciális szervizzel inkább pozitívak a tapasztalataim. Eddig kétszer küldtem el hozzájuk gépet és egy héten belül tisztességesen megcsinálták és vissza is küldték mindkét alkalommal. Itt megjegyezném, hogy egyik ismerősöm MSI notebookját tavaly előtt november-december körül leadta szervizbe és csak januárban kapta meg a gépét és még utána is volt vele probléma, újra szervizbe kellett küldenie, pedig ott ráadásul a cégnek volt magyarországi szervizközpontja is. Én inkább azt hiányolom, hogy nincs Magyarországon legalább egy olyan bevizsgáló "pult", ahol elmondják előre az embernek, hogy az adott hiba még beletartozik-e a garanciába vagy sem, rossz, hogy csak esetleg akkor derül ki a dolog, ha már kiküldte az ember Brnóba, hiszen akkor még a szállítási költséget is fizetnie kell. Ami a garancián túli szervizt illeti, egyetlen van belőle Magyarországon, az sem éppen a többség számára a leginkább elérhető helyen. Ott esetleg rá lehet kérdezni persze, hogy garanciálisnak számít-e a probléma, de nekem például ezt nem tudták megmondani egyértelműen.

[ Szerkesztve ]

(#22) hallador válasza Ayanlith (#21) üzenetére


hallador
(addikt)

Ha az EC-CO ra gondolsz, akkor igen nem éppen a legkorrektebben eljáró csapat. Alapvetően nem lenne baj az Acer-el, ha nem a consumeren spórolna. De azt teszi, ez egy fajta spórolás. És nem az Acer szívja meg, ha baj van, hanem a user.
Ez a modell USA-ban megy, mert van fogyasztóvédelem, Magyarországon rablógazdaság van, itt nem működik az user szermpontjából gazdaságosan/hatékonyan az Acer féle modell.

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#23) Jazzos


Jazzos
(tag)

Acer garancia ügyében én is botrányos dolgokat tapasztaltam, emiatt a márkát nem ajánlom senkinek. :(
Letagadott dolgok, ügyfél átverése, minden rossz, amit el lehet képzelni. :(

(#24) Graphics válasza Jazzos (#23) üzenetére


Graphics
(félisten)

Hivatalos márkaszerviz? vagy csak szerződött partner?

(#25) Jazzos válasza Graphics (#24) üzenetére


Jazzos
(tag)

Acer brnoi központi szervize.
Tudtátok pl. hogy az Acernél a merevlemez nem fő alkatrész? Tehát ha cserélik a gari lejárta előtt 1 nappal és 2 nap alatt elromlik, akkor már nincs rá garancia. Érdekes ez annak fényében, hogy lehet ilyet csinálni, de akkor a jótállási jegyre fel kell tüntetni, hogy mi számít fő alkatrésznek. Ez anno a kérdéses gépnél nem történt meg. Csak akkor tudtam meg, amikor érdeklődtem, miért nincs ráírva a szervizlapra az új garanciaidő lejárati dátum...

(#26) hallador válasza Graphics (#24) üzenetére


hallador
(addikt)

Szerződött szerviz partnerből csak egy, van és az sem garanciaidőn belül dolgozik. Az az hivatalos garanciaidőn belüli szerizpartner és úgy tudom nincs Magyarországon. Ami van az ez: [link]

Ők sem garanciális szerviz. Ha bővítani akarod a géped garanciaidőn belül, akkor megteszik neked, úgy, hogy nem veszik a jótállás. Garanciális javítás, garancia időn belül, csak Brno-ban. Mivel az Acer gépekbe hivatalosan nem nyúlhatsz bele. (Persze itt a fórumon az Acer-esek szerint ez dezinformáció, persze a jótállási jegyen csak véletlenül van rajta, hogy ha belenyúlsz veszik a jótállás).

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#27) Peak válasza hallador (#26) üzenetére


Peak
(addikt)

Belenyúlhatsz olyan szintig, amelyre az amúgy is tervezett burkolás engedélyez.
Azaz ha van külön 1-2 csavarral eltávolítható burkolati elem, amely alatt pl. memóriát vagy HDDt találsz, azt nyugodtan bővítheted, cserélheted, csak az eredeti alkatrészt meg kell tartanod a garanciális idő hosszáig, mert ha bármilyen probléma akad, és te ki akarod cseréltetni a géped, a gyártó jogosan követelheti vissza az eredeti alkatrészt, hiszen ő úgy értékesítette.

A garancia elvesztése a SZERKEZETI MEGBONTÁS esetén történik, amikor is lebontod a burkolatot a vázig pl., vagy még tovább is.

A dezinformálást SOHA nem az Aceresek teszik, hanem a kedves fórumozók.

Samsung S10+ / Galaxy Watch 46mm LTE / Intel Core i7-6700K@4GHz / 2x8GB DDR4@3000C14 G.Skill Trident Z / Gigabyte Z170X Gaming-3 / Gigabyte GV-N1080G1-Gaming-8GB / 2x250GB Samsung 840 / 2x Acer HN274H 27" 120Hz 3DVision

(#28) Peak válasza Jazzos (#25) üzenetére


Peak
(addikt)

Főalkatrésznek nevezi a jog egy termék lényegi részét, pl. ami nélkül nem is működik.
Egy merevlemez NEM főalkatrész, hanem kiegészítő, opcionális alkatrész, hisz egy notebook képes működni nélküle, pl. ODDről, LAN firmware által, USB pendriveról, USB meghajtóról.
Teljesen jogosan és logikusan tájékoztattak erről.

Samsung S10+ / Galaxy Watch 46mm LTE / Intel Core i7-6700K@4GHz / 2x8GB DDR4@3000C14 G.Skill Trident Z / Gigabyte Z170X Gaming-3 / Gigabyte GV-N1080G1-Gaming-8GB / 2x250GB Samsung 840 / 2x Acer HN274H 27" 120Hz 3DVision

(#29) Peak válasza Jazzos (#23) üzenetére


Peak
(addikt)

Bullshit és hazugság. Arctalanul bármit mondhat bárki. Tényeket és bizonyitékokat kérünk szépen! Enélkül csak kutyaugatás az egész.

Nem csodálkoznék, ha hisztis póverjúzer lennél, akit elhajtottak a nagy arc miatt, vagy fizetett bérfórumozó a konkurenciánál.

[ Szerkesztve ]

Samsung S10+ / Galaxy Watch 46mm LTE / Intel Core i7-6700K@4GHz / 2x8GB DDR4@3000C14 G.Skill Trident Z / Gigabyte Z170X Gaming-3 / Gigabyte GV-N1080G1-Gaming-8GB / 2x250GB Samsung 840 / 2x Acer HN274H 27" 120Hz 3DVision

(#30) hallador válasza Peak (#27) üzenetére


hallador
(addikt)

Érdekes, mikor az EC-CO-ban voltam egy memória bővítésen, pont előttem küldtek el egy idős nénit, mert bevitte azon gépét, amibe inkompatibilis memóriát tettek bele, amitől jól tudjuk semmi baja nem lesz a gépnek, mint utólag kiderült nem is lett. Csak azért elküldték, hogy ez jótállásvesztéssel jár, de azért próbálja meg gariztatni. Erről így ennyit. Ha nem a saját fülemmel hallom..., de sajnos én hallottam személyesen.... (Igaz ez 2 éve volt, azóta lehet hogy változtak az idők)

A dezinformálást SOHA nem az Aceresek teszik, hanem a kedves fórumozók.

Akkor lehet az EC-CO volt tájékozlatlan az ügyben... (Valljuk be őszintén, ugye nem gondolja komolyan senki, hogy egy hivatalos szerviz tájékozatlan... Halkan jegyzem meg...)

Belenyúlhatsz olyan szintig, amelyre az amúgy is tervezett burkolás engedélyez.
Azaz ha van külön 1-2 csavarral eltávolítható burkolati elem, amely alatt pl. memóriát vagy HDDt találsz, azt nyugodtan bővítheted, cserélheted, csak az eredeti alkatrészt meg kell tartanod a garanciális idő hosszáig, mert ha bármilyen probléma akad, és te ki akarod cseréltetni a géped, a gyártó jogosan követelheti vissza az eredeti alkatrészt, hiszen ő úgy értékesítette.

Ez hol van leírva? Nekem van Acer gépem nem találtam sehol, a jótállási jegyen...

Köszönöm, ha ez hivatalos, akkor OK, de én nem találtam.

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#31) Jazzos válasza Peak (#29) üzenetére


Jazzos
(tag)

Ne haragudj, de fogd vissza magad. Én nem vagyok arctalan, az elérhetőségem a cégemmel együtt megtalálható, rá tudsz keresni neten, be tudsz jönni és meg is tudsz nézni engem magadnak. Rólad nem találtam ilyesmit.
Mint írtam, a cégnek KÖTELEZŐ a jótállási jegyen feltüntetni a főalkatrészek listáját. Ez nem történt meg, a fogyasztó így a vásárlás során tévesen vagy nem lett tájékoztatva.
A feltételezéseidet tartsd meg magadnak. Évekig árultam Acer és Packard Bell laptopokat, majd mikor jöttek a sorozatos pofonok a szerviztől, akkor felmérgesedtem rájuk és otthagytam őket. Akár tetszik akár nem, az Acer szerviz katasztrófa, és ezt nem csak én hangoztatom.

Más téma: bontatlan Packard Bell gép zsanér körüli műanyag részei eltörtek. Mivel csak rendeltetésszerű használat történt, így elküldtem garanciába. Kaptam róla egy 20e Ft körüli ajánlatot, vagy ha nem kérem, akkor 7e Ft a bevizsgálás (ez is egy szép kérdés, garanciális bevizsgálásért nem kérhetsz pénzt). Visszakértem a gépet, szétszedtem, és láss csodát, a zsanér csavarjai lelazultak szépen maguktól, az alkatrészek elkezdtek egymás ellen dolgozni, és mire szegény júzer észrevette h gond van, már tört is a cucc. Megcsináltam neki ingyen, elnézést kértem az Acer nevében, hogy a gyári silány összeszerelés miatt mostantól neki szépséghibás gépe lesz.

(#32) Jazzos válasza Jazzos (#31) üzenetére


Jazzos
(tag)

Teszem hozzá azt a kitételt sem ismerik, hogy a szervizben töltött időtartammal meghosszabbodik a garancia.

(#33) hallador válasza Peak (#29) üzenetére


hallador
(addikt)

vagy fizetett bérfórumozó a konkurenciánál.

Miért ezek szerint Te az Acer fórumozója vagy? Csak tiszta logika alapján. Mert akkor milyen alapon itélsz meg itt bárkit...

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#34) Tikakukac válasza Peak (#29) üzenetére


Tikakukac
(félisten)

Hát, végülis, akit annyira felhúztak, hogy kiflibe hajtotta a laptopját az úgy eléggé tény és bizonyíték? :DDD

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#35) Reggie0 válasza hallador (#26) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Attol fugg mit nyulsz bele. Mindent szabad csinalni ami a felhasznalonak adott felhasznaloi kezikonyben van. Es ha abban benne van a memoria cserelesenek a menete, akkor megcsinalhatod.

(#27) Peak: Tevedsz. Azt csinalhatod csak ami a felhasznaloi kezikonyvben van, hiszen a gyarto azaltal oktat ki teged a gep megfelelo kezeleserol.

[ Szerkesztve ]

(#36) hallador válasza Reggie0 (#35) üzenetére


hallador
(addikt)

A felhasználó kézikönyvben ilyen nincs, már ha a felhasználói kézikömyvnek nevezhetjük, azt a pdf-et amit hozzá adtak. Én inkább Bekapcsolási kézikönyvnek nevezném. Nagy jó indulattal.

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#37) Ayanlith válasza hallador (#36) üzenetére


Ayanlith
(tag)

Internetről viszont letölthetőek a kézikönyvek tapasztalatom szerint.

(#38) Reggie0 válasza hallador (#36) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Az a Quick Start Guide. Van egy Manual is. Most megneztem, pl az en aceremnek nincsen benne a memoriacsere. De peldaul a Toshiba Portege M300-amnak benne van a felhasznaloi kezikonyeben. Egy biztos, ami benne van es a szoveg szerint nem tilos csinalni, azt biztosan szabad garivesztes nelkul.

[ Szerkesztve ]

(#39) hallador válasza Reggie0 (#38) üzenetére


hallador
(addikt)

Nekem ugyanez benne van, és én sem találtam memória cserére vonatkozó leírást. A szomorú, az, hogy valaki idejön a fórumra és elmondja, hogy csinálhatod.... (Esetleg Acer-es az ember) majd mikor kiderül, hogy nem akkor már késő bánat.

Amúgy pedig mikor megkaptam a notim ilyen megfontolásból kiindulva megkérdeztem a forgallmazót, hogy akkor mit lehet (Ez angliában), mire ez volt a válasz:

[link]

Telefonon beszéltem velül, szabad fordításban amit akarsz, csak ne vágd bele az alaplapba a csavarhúzót...

Na ez hiányzik egy picit nekem, az Acer-ből.

Én ezt találtam hozzá, és nincs semmiféle memória cseréről szó benne:

[link]

Ugyan nem az én gépem de egy hivatalos Acer-es Service Manual: [link]

"NOTE: It is not possible for end users to upgrade the Aspire one memory."

Na innentől kezdve ki dönti el, hogy mit lehet meg mit nem? Mert ez számomra azt jelenti, hogy NEM lehet. Mondjon bármilyen fórumozó bármit.....

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#40) Tikakukac válasza hallador (#39) üzenetére


Tikakukac
(félisten)

Na innentől kezdve ki dönti el, hogy mit lehet meg mit nem?

Hát, mondjuk a főfőnök a szervizközpontban már tudhat valamit. Ő meg azt mondta a Lenovo-s matricára, hogy szarnak bele, ha nem kalapáccsal bontunk gépet, azt művelünk vele amit akarunk. Többiektől nem tudok ilyen biztosat.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#41) hallador válasza Tikakukac (#40) üzenetére


hallador
(addikt)

Igen nekem is volt/van T61-em ugyanezt mondták az Info Parkba 4 éve. Azt csinálok vele amit akarok, a HP is. Cs éppen nekem az a bajom, hogy ezt a Lenovo, HP bevállalja, kirakja a weboldalra a service manualt, aztán gyerünk ecsém, De akkor ezek szerint az Acer-nél egy memória csere is pénzbe kerül, ha ezt hivatalosan akarod megoldani. Na ez Marcsika néninek biztos fasza nekem nem annyira.

Mondjuk ha jobban belegondolok akkor az Acer Marcsika nénikből él, szóval....

[ Debian Stretch; Linux Mint Cinnamon, Ubuntu 19.04; Fedora 30]

(#42) Tikakukac válasza hallador (#41) üzenetére


Tikakukac
(félisten)

Holnap megkérdezem akkor az Acereseket is.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#43) Ayanlith válasza hallador (#39) üzenetére


Ayanlith
(tag)

Ha ez van leírva, akkor necces, én is hasonlóan tudtam különben. Ellenben mégis az volt eddig a tapasztalatom, hogy felhasználó vagy nem hivatalos márkaszerviz által megbontott gépet is gond nélkül megjavítottak. Természetesen ettől függetlenül másnak lehet eltérő tapasztalata, szóval nem biztatok senkit sem arra, hogy a hivatalos kitételektől eltérjen.

(#44) ferkoberko válasza Ayanlith (#43) üzenetére


ferkoberko
(újonc)

Szia!
Sajnos nem vagy egyedül, többek garanciális problémáit is rongálással oldják meg. Alapvetően ez egy büntetőjogi kategória, aminek kulcsfontosságú része, hogy feljelentést többen, egyidejüleg tegyék meg. Ezért ha még olvasod ezt a fórumot, légyszives ide vagy máshova üzenj, próbáljuk felvenni a kapcsolatot, üdv,

BF

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.