Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dezz #17 üzenetére

    Az előny lesz, de nem a konzolok miatt fogják ezt kihasználni. A játékokat mindenképpen úgy fogják írni, hogy Kaveri nélkül is gyorsak legyenek. Persze Kaveri mellett nagyon gyorsak lesznek.

    Nem hiszem, hogy lenne létjogosultsága egy saját HSA megoldásnak. A SIGGRAPH-on erről volt szó, és határozottan hangsúlyozták a fejlesztők, hogy vagy lépjen be mindenki a HSA-ba, vagy most hozzanak létre egy új alapítványt, ami készít egy HSA-hoz hasonló nyílt platformot a heterogén érára. Amit biztosan kijelentettek, hogy csak egy nyílt, alapítványon keresztül menedzselt megoldást fognak támogatni, hogy később ne legyen ebből gond.

    Nem biztos, hogy a GPU a legjobb. Mostanában felmerült az a lehetőség, hogy a CPU és a GPU integrálása továbbmehet egy picit. Lesznek a CPU-magok, egy egyszerűbb IGP és közötte sok kicsi data-parallel mag, ami lényegében a shadereket helyettesíti. Ezt a Tilera vázolta fel először, mint alternatív irányt, mert már a grafikus magok is kezdenek szenvedni. Az Intel is megvette a ZiiLabs-ot, ami minő meglepetés pont ilyen koncepcióra fejlesztette ki a SteamCell architektúrát.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák