- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A nem exkluzív játék is megéri a hardvergyártóknak, annak az eladásából is részesülnek. A konzolt viszont az exkluzív játékok viszik a hátán. Konkrétan az exkluzív tartalom adja el a gépet.
Teljes kompatibilítást szerintem nem akarnak. Azt akarják, hogy a multiplatform címek fejlesztőinek jóval kevesebb munkájuk legyen a portolással. Ma ez a PS3-on és Xbox 360-on futó címeknél messze nincs így, mert a két rendszer koncepciója is nagyon különbözik. Ha a koncepció szintjén közösek az alapok, akkor egy AAA kategóriás multiplatform cím fejlesztési költségéből jelentős összeg spórolható meg, hiszen nem kell kutatni azt, hogy az egyes feladatokat hogyan lehetne a két konzolon hatékonyan megoldani. Ez teljesen reális meglátás szerintem. Ettől az exkluzivitás nem szűnik meg, mert az csak üzleti szempontok miatt létezik. A multiplatform fejlesztések, viszont kisebb költségből, és gyorsabban készülhetnének el. Egyértelmű, hogy utóbbi mindenkinek win szituáció.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.