Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • troviko

    senior tag

    válasz [CsuCsu] #3 üzenetére

    "Időközben"??? Az előző 3 generációnál ugyan ez volt a helyzet. Volt egy kötött hardver, arra kellett fejleszteni 7 évig. Sőt, ott még szopókább volt a szitu, mert emlékszem én még, hogy a Cell procikra milyen elképesztően nehéz volt fejleszteni, hogy a portolást már ne is említsem.
    Szóval az elmúlt 3 generációnál még a mostaninál is nagyobb erőforrást igényelt a játékfejlesztés, főleg a multiplatform játékoknál.
    Semmi új nincs itt kérem.
    Annyi történt, csak, hogy a korábbi generációk brutál erős hardverrel léptek piacra (amin általában amúgy az adott gyártó bukott, ezt viszont szépen visszahozták a játékeladások árbevétele).
    A mostani generációt meg olyan hardver hajtotta, ami már a megjelenése pillanatában is elavult vagy legalábbis gyenge volt a PC-k hardveréhez képest. Méghozzá annyival gyengébb, hogy előre látható volt, hogy még a low level API-kal sem lesz tartható a grafikai színvonal.
    Viszont ez az első generáció, ahol már magán a hardveren is keres a gyártó. Úgy néz ki, hogy ez egy kísérlet volt, ami most alaposan elhasalt a valóságpróbán.
    VAGY, tudták ők is, hogy 3 éves ciklus lesz ebből, csak úgy voltak vele, hogy nem számít. Akinek kell a jobb minőség megveszi az újat, akinek nem, az meg nem veszi meg. Az, hogy ezzel egy "kicsit" átbaxták a konzolos közösséget nem érdekli őket.

    Külön vicc, hogy milyen szemét módon állt hozzá az MS a rajt előtt a dologhoz. Always on Spy Kinect, játékok eladhatatlansága, folyamatos internetkapcsolat követelmény, stb. Aztán persze jól kihátráltak ebből, de szerintem a mostani harmat gyenge eladásokban ez is vastagon benne van, valamint a PS4-hez képest gyengébb hardver. Habár az, hogy a 2 harmat gyenge konzol közül melyik a még sokkal gyengébb, nem sokat számít.

    https://www.oldtech.hu/

Új hozzászólás Aktív témák