- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
válasz #56474624 #43 üzenetére
Teljesen tisztában vagyok vele, hogy vállalatoknak miért jó a márkaépítés. Én arról beszélek, hogy a fogyasztók részéről ez irracionális. Mivel utálom a PC-t, ezért nem szokásom szépíteni, simán hülyének hívom őket.
"Aki hülye, haljon meg." elvnek, én sem vagyok híve, mert ez már egy elég szélsőséges hozzáállás. Viszont a semmiért sem vagyok felelős, védjen meg az állam mindentől elvet sem akarom. Igenis legyen már egy minimális elvárás a fogyasztó felé is. Mert ha nincs az olyan dolgokat eredményez, mint amikor megbüntetnek egy céget azért, mert az ügyfél átesik a saját rohangáló gyerekén, vagy a híres/hírhedt McDonaldsos nő aki magára önti a kávét és pert nyer.