- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Milyen alaplapot vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
freemanone
őstag
Véletlenül nem ECO módban van? Ha igen, akkor az alsó LED pötty zölden világít, ha nem akkor fehéren. Bekapcsolt állapotban dupla gombnyomással tudsz váltani, akár menet közben is.
Egyébként lehet azt is downgrade-elni, vagy bárhova frissíteni, csak egy STlink programmer kell hozzá. BT-n keresztül nem lehet csak mókolni, de ez a gari vesztés dolog olyan, hogy bármikor tolsz rá egy gyári értékekkel rendelkező FW-t.
[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
STlink-re lesz sükséged, hosszú leírni, de a lényeg az, hogy sikerült eltolnod a flash-elést. A jóhír az, hogy az előbb említett serial adapterrel ez könnyen orvosolható.
B-L-A-C-K által linkelt csoportban keresd Rugli Csabát ha pesten jó neked és segít helyretenni.(#1385) B-L-A-C-K: Nem lassabb, sőt! 1.5.5 PRO FW-el (sima M365 FW-el is pesze a saját 4 pöttyös kijelzőjével) azt állítasz be rajta amit szeretnél, 3 mód közül válthatsz (ECO, Drive, Speed), ami nálam pl 18-26-30km/h, van sebesség kijelzés, BT és lámpa status visszajelzés. Motorerő is állítható, amit szintén meghúztam egy picit, így ahol eddig 12-vel ment emelkedőn, most 18al vígan felvisz és indulásnál is jól jön az etxtra erő, igazi kis ugró szöcske lett így belőle.
Plusz nem 50% alatt vesz vissza a teljesítményből, hanem 30%-nál.[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
válasz B-L-A-C-K #1387 üzenetére
Jobbnak nem "jobb", de a PRO FW az 1.5.5, és sima az 1.3.8. A PRO-hoz kell a kijelző aliról!
A difi pedig a módok és a kijelző.
Én ezt használom: [link]
30/26/18
S/D/ECO
Motor power constant: DYoC
Cruise control delay: 4mpSzóval ettől nem lesz gyorsabb, másabb a roller, hanem kapsz egy kijelzőt és 3 mód közül választhatsz. Nekem jól jön mindhárom mód, nem mondig Speed módban megyek.
[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
Ugyanígy jártam és ugyan foglalkozok ilyen kütyükkel, de semmi kedvem nem volt utánajárni, hogy pontosan mit toltam el. A lényeg hogy STlink-el helyre lehet tenni. Sajnálom más elérhetőséget sem tudok adni, mert csak azt ismerem és nincs kiírva más. Erre az illetőre ha ráírsz, nagyon gyorsan reagál és segít: [link]
-
freemanone
őstag
válasz concware #1446 üzenetére
A WD40 zsíroldó... véletlenül sem ajánlott. WD40-PTFE az amit itt lehet esetleg használni, de mint Ndruu is említette, zsír lesz az igazi barátod.
A hézagoló gumival nekem furcsa tapasztalataim vannak.
Nyekergésnek meg elég sok oka lehet. Ha valahol kopott festéket és alu felületet látsz a zárszerkezetnél.... ott bizony összeér az alu az acél részekkel... az egyik fehér rolleren a zárnyelv felült a csonk alsó részén, azt dremellel sikerült csendre bírni. Mivel felült így az acél zárnyelv szépen reszelte el az alu csonkot azon a részen.
Azon kívül volt akinek a csonkra húzott kormányoszlop lötyögött, epoxy megoldotta. Illetve láttam olyat, akinek az ezeket összefogó csavar lazult ki és azért nyöszörgött.
Hézagolónak akkor van jelentőssége szerintem, ha nem tudod úgy beállítani, hogy zárt esetben teljesen mozgás mentes legyen. Akkor érhet valamit, de ha alapból ott nincs rés, mint nekem két rolleren is, ha megpróbálod betenni, csak feszegetve fogod tudni zárni, ami semmiképp nem tesz jót neki. Mire rájöttem ezekre végigpróbáltam nyomtatott és gumi verziókat is, de nekem feleslegesnek bizonyult.
Az utolsó pont ami a lötyögést okozhatja a kormányvillában lévő dió és annak feszítőcsavarja nincs jól "összerántva" és van benne 1-2mm mozgástér, ezt a két szemben álló csavar meglazítása után a záró rész közepén lévő BEÁLÍLTÓ csavarral tudod megoldani, vigyázz meg ne tépd, ha túlhúzod a kormány se fog elforogni. Nekem személy szerint itt az jött be, hogy a kormány elsőre picit szoruljon összeszerelésnél, ez 5km alatt berázódik és utána nem fog szorulni, de lötyögni sem!
A csavarokat egyébként pár száz km-enként nemárt meghúzni a kormány környékén, mert kilazulnak, esetleg menetrögzítőt lehet ez ellen még használni.Sok defekt mentes km-et és jó gurulást!
[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
válasz pczolee #1467 üzenetére
Akkor az bizony egy klón, nem eredeti M365 amikben tipikusan nincs BT és hacsak az egész belét ki nem cseréled, nem "okosítható".
Illetve nem akarok károgó varjú lenni......... de a klónok még annyi anyagot se tartalmaznak esetenként mint az eredeti M365.... nem biztos hogy jó vétel volt.(#1466) Doki16: Az 1.3-nak dupla soros a féktárcsája. 1.2 pedig már régóta van forgalomban, az elődökhöz képest úgy lehet megnézni, hogy fogja-e a mágnes a zárnyelvet és a záró szerkezet csavarjait. Ha igen, akkor jó és 1.2 vagy újabb.
-
freemanone
őstag
-
freemanone
őstag
válasz TheProb #1610 üzenetére
Használat függő leginkább ez a defektesdi.... két garnitúra gumi elkopás miatt lett cserés nálunk és 0 defekt 2500km alatt. Azóta van egy PRO is... 600km felett.... továbbra is defekt és slime mentes minden kerék. 4,2bar nyomás, Xiaomi elektromos pumpával és két hetente utánfújom.
Szóval szerintem túl van tolva ez a defekt téma bár amennyi lapos kerekű rollert látok még mind a mai napig....... nem csodálom.Egyébként 35nél kezd érdekes lenni a PRO. (de az már tényleg durva érzés...) 25-el csak az első két hétben tűnik veszélyesnek..... bőven szokható.
Nekem 18-25-30-as tempókra van belőve a pro, úgy haladni is lehet vele faszán és a bringások közül is csak nagyon, de nagyon kevés tudja tartani a tempót, vagy akárcsak megelőzni. A kilövés szerű indulásról nem is beszélve, 3km/h-ra levett indulási limit, jó erős belökés, nyélgáz és csak pillákolnak a bringások, hogy hova lettem?!FW frissítés témában is az a véleményem, hogy a határ a csillagos ég..... de..... őszintén? Menjen.... ne merüljön halálra azonnal.... ne rángasson.... és itt vége a storynak nálam.
Viszont ha 30-as vagy nagyobb tempót szeretnél, illetve én ajánlom mindenkinek úgy egyébként is, féknyereg csere Xtech-re. Ég és föld a kettő. Xtech-el meg lehet állni ha baj van, a gyári viccnek is rossz, még beállítva is gyenge.
-
freemanone
őstag
válasz TheProb #1612 üzenetére
Ha valami járművel haladót előzök, legyen az akár gördeszka vagy bringa akkor csengetek mindenképp, amikor már csak 2-3m van köztünk. Úgyis 30alatt mennek, így onnan egy gyors nyélgáz és már ott sem vagyok, gyorsíthat, de ő nem fogja tudni tartani azt a tempót, kiköpi a tüdejét is.... (kivéve tükörsima aszfalton, rendes országúti, azt mindig elengedem, ők haladnak) én meg jöt röhögök ahogy magában hörög. Nem versenyezni akarok..... nem egyenlőek az erőviszonyok, csak ezt a büszkeségük nem bírja lenyelni, hogy egy villanymotor jobb náluk, hiszen milyen pici....
Amíg 25 a vége a rollernek, sok bringás lesz problémás, mert azt még éppen tudják tartani az átlag bringával, felette véreznek el drasztikusan. Azért köztük is akadnak normálisak!Ami viszont megtanított arra, hogy MINDIG kell csengetni, az egy szerencsés kimenetelű majdnem komoly baleset.
Nagyjából 5m széles járda, közel tükör felülettel, kissrác békésen (sima)rollerezik előre haladva a járda jobb oldalán. Na mondom jól messziről balról, legtávolabbról fogom megelőzni, abból nem lehet baj. Igen ám, de a kissrác izomból berántotta balra a kormányt, (félkörívet leírva...) olyan 10-15ös tempóval mehetett, ezzel azt érte el, hogy amikor én 15-20 közötti tempóról épp felgyorsítottam volna, mert már tövig nyomtam a gázt, pontosan elém érkezne be egy hatalmas csattanással...... teljes testsúly hátra, satufék, gumi sikít és hála a gyors reakcióknak, meg a gumi hangjának, amitől a kissrác odafigyelt, fékezett ő is, így szinte nulla tempóval értünk össze. Nagy volt az ijedtség, de nem lett belőle egy kacrolás se.
Ez már nem a gyári fékkel történt..... abból baj lett volna.Hasonló eset volt egy másik, ott szemből mentem össze egy bringással, kvázi súrolva egymást, na ott gyári fékem volt még, nem is bírtam megállni időben, de még elfogadható tempóra lassítani se..... én voltam a hülye, nem bálatható a kanyar és bizony gyalogos és bringás is jött, plusz van egy becsatlakozó bringás út, ahonnan szintén jött valaki, így a nekem szemből jövő bringás őt leőbb látva el akarta engedni, ezzel kvázi elém jött.... de ezt nem tudhatta, hiszen én takarásból nagy tempóval érkeztem. Nem lett baj ebből sem.... csak a sárvédő merevítő tört el.... de ez is megtanított arra, hogy minden beláthatatlan helyzetet lassan közelítünk meg...... akkor is ha jó a reakció időm és jó a fékem.
Sok baleset mentes km-t!
-
-
freemanone
őstag
válasz duracell89 #1632 üzenetére
Nem akarok hitvitát nyitni, mindenhol olvasni azokat akiknek a gyári fék is már tökéletes és minek a jobb?
Még a simára tetettem fel, aztán átraktam a PRO-ra és ég és föld a kettő.
A gyári fék ehez mérten vicc kategória.
Persze hozzátartozik, hogy kicsit másképp kell fékezni, mert simán blokkolja a kereket 90kg alatt 30nál is, ha nem dőlsz eléggé hátra. Gyárival sosem "sikított" a gumi, Xtech-el meg kellett tanulni finomabban fékezni, illetve bedőlni hátra.
Feleségemnek a kis fehéren is felkerült, Ő is szereti, pedig az 25-ös limittel van szinte gyári a roller, nem úgy mint az enyémek.
Döntse el mindenki magának, de aki szeret tempósan haladni, annak nem árt ha meg is tud ugyanígy állni, szóval részemről ajánlott. -
freemanone
őstag
válasz TheProb #1661 üzenetére
Pedig "van"!
Széles celluxot viccen kívül nem látod rajta, felnyalod és körbevágod. Arra figyelj hogy ne legyen buborékos amikor felteszed, mert az úgy is marad és ronda, de hála égnek elég filléres tétel ahoz, hogy lehessen próbálkozni.
Amúgyis csak a gombnál tud beázni, körbe peremes belül. -
freemanone
őstag
válasz TheProb #1665 üzenetére
Szörnyen néznek ki, ráadásul könnyű elhagyni őket. Még a 3D nyomtatott verzió tettszett úgy ahogy, de ott meg a kijelzöt nem látni rendesen és a gomb furán nyomódik vele, szóval nekem a cellux nagyon bevált. Esőben is simán megyek vele ha úgy adódik. Persze nem minden áron és nem monszunban...
Új hozzászólás Aktív témák
- ONYX BOOX tok TAB ULTRA billentyűzettel, fekete
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- Apple Pencil 1 / Pencil 2 - vadi új, bontatlan
- Gyorstöltők, kábelek, adapterek 2 év garanciával, 90 napos visszaküldéssel - Domshop