Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
macskea
őstag
Álomvilágban élsz. Minél magasabb kategóriáról beszélünk, annál kisebb a tervezett élettartam. Akik ezeket veszik, jellemzően 3-5 éves korukban túl is adnak rajtuk. Ezt kell nekik kibírni, többet nem. Egy ilyen premium autót tíz évesen megvenni maga az ultimate szopóroller. Fenntarthatatlan, folyamatosan égni fog egy hibalámpa. A fék valóban fogni fog, meg az ajtó is nyílik majd, de a motor 200e-nél komoly törődést kér majd, az extrák pedig szépen elkezdenek elhalálozni, és azokat gazdaságosan senki sem fogja neked megcsinálni. Ez a szomorú valóság. Nem a második meg harmadik tulaj örömére fejlesztenek és gyártanak autókat. Illetve a premium autó kb tizenöt éve szólt utoljára arról, hogy a szó szoros értelmében jobb minőségű, mostmár a szolgáltatásokban, biztonságban és kényelemben adnak többet, de más dolgokba már kevesebbet kapsz. Ezért nem szabad álmot venni, mert keményen megszívod.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
Somatom
veterán
Ahha:
"de határozottabb gázadással felül lehet bírálni a figyelmeztetést, nekem erre szükségem is volt, amikor az egyik első szenzor (hat darab van elöl) koszos lett.".
Ennyit a megbízhatóságról. A funkció azért nem működött, mert koszos lett a szenzora. Tervezéskor nem számítottak arra, hogy valaki utcán is használná az autót?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ben5001
tag
Ezt beszéld meg azzal az ismerősömmel, aki Németországban vett egy ilyen márkájú autót, pár hónap után nem működött az esőérzékelős ablaktörlő, a szervízben meg azt mondták neki - ott kinn, Németországban, nem itthon! - , hogy ez ilyen, nem tudnak vele mit kezdeni. Prémium márka. Az!
Vagy azzal, akinek egy év alatt háromszor vitték a garázsból tréleren szervízbe a szintén ezen márkához tartozó SUVját, mert nem indult.
Ehhez "mérd" a 64 színárnyalatot.