- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Motorikusan ha a szervizelés flottul meg van oldva időben, kellő minőségű anyagokkal és szakértelemmel, akkor szerintem nemigen lehet gond ezekkel. Automata váltó, bele se tudsz nyúlni, nem tudod szétrúgni, max a futóművet tudod szétrúgni a vasúti talpfákon 160-nal.
Szerintem ami előbb megadja magát, azok pont a kényelmi és extra szolgáltatások, például 15 év múlva már nem lesz annyira buta okostelefon, ami ezzel a mai szemmel korszakalkotónak látszó rendszerrel kompatibilis lenne. Például nem lesz USB 2.0-ra átalakító kábel, vagy olyan stílusú lesz a telefon vezérlése, kezelése, ami az autó műszerfalával egyszerűen nem kompatibilis.
Elhal az elektromosok üléseket állító szervomotor, eltörik a szalagkábel.
Stb...Somatom: ezt azért tudom megbocsátani, mert a szélvédő, a fényszóróbúrák is elkoszolódnak, esőszenzort lefossa a madár, stb. Igen, ezek tényleg megtörténhetnek.
atike: az ilyen autót jóllehet, nem engedheted meg magadnak, de ezek a megoldások idővel leszivárognak az olcsóbb autókba is. Ülésfűtés, tolatóradar, tolatókamera, magasságában állítható ülés, kormány sem volt széria, de még választható extra sem 20 éve...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
ben5001
tag
válasz -Skylake- #47 üzenetére
Ha igazad lenne, akkor nem állna elő az a helyzet, hogy ugyanaz az alkatrész egy VW-hez/Audihoz kétszer/háromszor annyiba kerül, mint egy Skodához. (Cikkszám szerint ugyanaz, csak a dobozán más az embléma.)
Másrészt nem az a probléma, hogy valami gyári hibás vagy sem, hanem az, hogy egyre több prémium-autóval kapcsolatban hallani egyre nagyobb problémákat. (Kigyulladó BMW-k: ismerős? Egyértelműen tervezési hiba. Nem anyaghiba vagy ilyesmi!)
Harmadrészt: viccelsz. Pont az a lényeg a "prémium-autóknál" is, mint pl az iPhone-nál. Annyit kérnek érte, amennyit hajlandóak az "elfogultak" fizetni érte. Egy Audi nem azért kerül kétszer annyiba, mint egy fullos Mazda 6-os, mert tényleg kétszer annyi az "értéke".
[ Szerkesztve ]
-
ben5001
tag
-
rootkiller
őstag
Tök ciki ez a sok tech cucc a kocsiban, mert nem tud annyi ideig up-to-date maradni amíg az autó élettartama tart.
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- További aktív témák...