- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Hogy jön össze a kisember és az Airbnb témája? Airbnb-n nem azok hirdetnek, akik az első lakásukért küzdenek, ez szerintem evidencia.
Sőt, ez alapvetően segítheti is a lakáshoz jutást, hiszen nem kell turistákkal versenyezni. Egyértelműen az Airbnb verte fel a belvárosi ingatlanok árát, ez az egész világon megfigyelhető. Régesrég be kellett volna tiltani (mármint nem az airbnb-t, hanem a modellt).
(#56) kchris78
Elég sokat utaztam az elmúlt években, az Airbnb semmivel sem volt olcsóbb, mint egy random szálláshely a Bookingon.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Pont rossz példákat hoztál fel. Piszok szigorú szabályok vonatkoznak egy ház megépítésére, amelyek a minimum követelményeket tartalmazzák. A taxis cégeknél is ugyanezek a minimum követelmények vannak meghatározva. Senki sem tiltja, hogy vattaúj S mercivel taxizzon valaki például. A meki szintén rossz példa, rá is ugyanúgy vonatkoznak a munkavédelmi, tűzvédelmi, élelmiszerbiztonsági szabályok. Ez egy az egyben megfeleltethető a taxizásra vonatkozó minőségi előírásoknak.
-
addikt
Azt állítottad, hogy nem az airbnb és nem a csok volt az ingatlanboom húzóereje. Tisztán emlékszem rá, hogy volt olyan újépítésű lakáshirdetés, amely a csok előtt 18 millió volt, csok után 26. Egyik napról a másikra. És nem véletlenül korlátozzák az airbnb-t az egész világon. Olyan helyeken is, ahol zéró lakástámogatás van, és a kamatkörnyezet mindig is alacsony volt. Olyan megtérülést biztosít, amellyel számos befektetési forma nem tud versenyezni (hoszú távú lakáskiadás, kötvények), miközben a lakhatást ellehetetleníti.
(#72) Hi!King
Az egységes díjszabás nyilván marhaság, de a vita nem is arról ment, hanem a minőségi követelményekről.[ Szerkesztve ]
-
addikt
A világ nagyvárosaiban általában egységes színe van a taxiknak, ezen a szabályon felesleges vitatkozni.
A lakásokkal kapcsolatos gondolatmeneted pedig rossz irányból közelít. Az expanzív kamatkörnyezet miatt a tőke magasabb hozammal kecsegtető irányba kezdett mozdulni. Az ingatlan ennek egy eszköze volt azért, mert a technológiai fejlődésnek és a gyenge szabályozói környezetnek hála (Airbnb) magasabb hozamot lehetett elérni, mint mondjuk az állampapírpiacon. De ehhez kellett az airbnb, hiszen a hosszú távú lakáskiadásban nincs akkora marzs (4-5%), ami indokolta volna ezt a felfutást. Konjunktúrában nyilván emelkednek az árak, a kérdés, hogy a különböző tényezőknek mekkora hatása van rájuk. Budapesten az Airbnb egyértelműen jelentős részt képvisel ebből.
-
addikt
Hozzánk a lefingott cégek hozzák a nyereséget, a nagymenők nem fizetnek 9% adót, még 1%-ot sem. Lásd Google, ~0,02%? Ugye a holland-ír szendvics már jól ismert mindenki számára. És a világ ezt hagyja, mert a politikai és a gazdasági elit piszkosul össze van fonódva mindenhol.
Az pedig nyilvánvalóan illúzió, hogy a hiénákra az uber lenne a megoldás. Aki a Keletinél/reptéren vadászik balekokra, az egyszerűen csak nem használná az alkalmazást. Most is van Bolt, amit appon keresztül tudsz menedzselni, mégsem szűnt meg a hiénázás.
-
addikt
Ezt te sem gondolod komolyan, ugye? Van egy egységes szabályozás a városban, arról persze itt korábban ellamentáltunk, hogy van-e értelme, vagy nincs. De ha egyszer már az állami szervek azt meghozták, akkor azt be kell tartani. Az uber azért vonult ki az országból, mert ezeket a szabályokat nem akarta betartani. Mert neki úgy nem érte meg a biznisz. Érdekes módon a Taxify (Bolt) nem vonult ki.
-
addikt
Korábban leírtam, hogy az egységes szín például nagyjából minden nagyváros sajátja, nem kirívó eset. Az autók életkorára vonatkozó elvárás is. Az egységes tarifáról is leírtam, hogy nyilvánvaló marhaság, de az összes többi szabály indokolható. Vagy akkor kezdd el köpködni NY, London, Barcelona, stb. taxis szabályozását is!
-
addikt
válasz nyisziati #214 üzenetére
Bizonyos városokban szabályozzák az airbnb miatt. A jövedéki termékeket ne keverd ide, azokra mindenhol egyedi szabályok vonatkoznak. A taxis piac nem ilyen, sokszereplős, gyakorlatilag semmi szükség központi árszabályozásra. A minőségi követelményekről beszéltünk már korábban, azzal semmi gondom nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen