Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz steven84 #10 üzenetére

    Csak a következő évben nem 2000 rajzolásra tervezik a PC-s portokat, hanem legalább 20000-re, ami a legjobb procival is kétszeres gyorsulást fog hozni. A Nitrous, ahol az átlag rajzolás lesz 50000, míg a terhelést a 100000 rajzolás jelenti simán jönni fog az 5x-ös boost. Még akkor is, ha 5 GHz-re rántod akármelyik processzort.
    Próbáld ki te magad. Steamen a StarSwarm letöltése és ott az RTS mód. Azt direkt azért van kiadva, hogy megmutassa, hogy az érkező új generációs stratégiai játékok, mennyire futnak majd az adott gépen.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bsh #19 üzenetére

    Hiába adják a DX11 módot, ha nagy csatába mész, akkor 5 fps-ed lesz. Ezért lenne kritikus, hogy a Windows 10 gyorsan terjedjen, mert túl kevés lesz a komplex jelenetekben a sebesség. Persze vannak tervek erre vonatkozóan, így például az, hogy az űrhajókat low grafikánál kis téglatestek helyettesítik, ami kíméli a procit. Ezeket be lehet vetni, csak így is sokkal jobb élményt kapsz majd low-level API-val.

    Az IG2-ből lehet ötletet meríteni. Ott is limit nélküli volt a flotta, vagyis bármennyi hajót gyárthattál bele. Idővel a rendszer ezeket nem jelenítette meg, hanem csak rakott a hajóra egy számot, hogy az annyival erősebb. Ezt is bele lehet tervezni, de 2014 van. Sok magos processzorok vannak a gépekben, és csak az API áll az útban ezek kihasználására vonatkozóan.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Victorio #26 üzenetére

    Az új WDDM-et átdobni iszonyatos meló, illetve ehhez egy teljesen új tesztprotokoll is kellene, vagyis minden grafikus drivert kétszer kellene ellenőrizni és optimalizálni Windows 7-re. Egyszer a régi és egyszer az új WDDM-re. Ez a WHQL teszt költségét kapásból a duplájára emelné, ami ellen a gyártók valószínűleg sikítva tiltakoznának. Windows 8-cal is főleg ez a gond. Sokkal egyszerűbb a Microsoft számára egy nagyon kedvező frissítési konstrukciót kínálni a Windows 10-re.

    De ha nem akarsz váltani Windows 7-re még mindig ott lesz az AMD saját low-level API-ja, azt is támogatni fogják a fejlesztők. A problémát a DX11 jelenti, mert arra portolni túl nagy költség. Két low-level API-t is sokkal olcsóbb támogatni. Még hármat is, tehát az is belefér, hogy jön még egy gyártói low-level API.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Victorio #29 üzenetére

    Nem rájuk gondoltam. Ők el akarnak zárkózni a fejlesztőktől, tehát számukra minden ami low-level az rossz. Az Intel aki nyitni szeretne. Nekik a low-level az jó és természetesen csinálhatnak egy saját API-t.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz norbert1998 #100 üzenetére

    A Battlefield 4 a Frostbite 3 motort használja. Ennek a különlegessége, hogy képes 3000 dinamikus fényforrást is gyorsan kezelni, amit tile-based optimalizációval érnek el, de ennek az optimalizációnak a hátránya, hogy a memória-sávszélesség kíméléséért több memóriát igényel. A Crysis 3 CryEngine motorja még klasszikus deferred rendert használt, ami kevesebb memóriát igényel, de nem kíméli annyira a memória-sávszélességet, ezért a CryEngine nem is tud pixelenként 130-140 bitnyi információt tárolni. Viszont az új CryEngine verzió már a Frostbite 3 technikáját vetette be, így a sok információ tárolása miatt ez is több memóriát igényel, szóval az 1 GB VRAM-mal semmiképp nem vagy kisegítve.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák