- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a következő évben nem 2000 rajzolásra tervezik a PC-s portokat, hanem legalább 20000-re, ami a legjobb procival is kétszeres gyorsulást fog hozni. A Nitrous, ahol az átlag rajzolás lesz 50000, míg a terhelést a 100000 rajzolás jelenti simán jönni fog az 5x-ös boost. Még akkor is, ha 5 GHz-re rántod akármelyik processzort.
Próbáld ki te magad. Steamen a StarSwarm letöltése és ott az RTS mód. Azt direkt azért van kiadva, hogy megmutassa, hogy az érkező új generációs stratégiai játékok, mennyire futnak majd az adott gépen.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hiába adják a DX11 módot, ha nagy csatába mész, akkor 5 fps-ed lesz. Ezért lenne kritikus, hogy a Windows 10 gyorsan terjedjen, mert túl kevés lesz a komplex jelenetekben a sebesség. Persze vannak tervek erre vonatkozóan, így például az, hogy az űrhajókat low grafikánál kis téglatestek helyettesítik, ami kíméli a procit. Ezeket be lehet vetni, csak így is sokkal jobb élményt kapsz majd low-level API-val.
Az IG2-ből lehet ötletet meríteni. Ott is limit nélküli volt a flotta, vagyis bármennyi hajót gyárthattál bele. Idővel a rendszer ezeket nem jelenítette meg, hanem csak rakott a hajóra egy számot, hogy az annyival erősebb. Ezt is bele lehet tervezni, de 2014 van. Sok magos processzorok vannak a gépekben, és csak az API áll az útban ezek kihasználására vonatkozóan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új WDDM-et átdobni iszonyatos meló, illetve ehhez egy teljesen új tesztprotokoll is kellene, vagyis minden grafikus drivert kétszer kellene ellenőrizni és optimalizálni Windows 7-re. Egyszer a régi és egyszer az új WDDM-re. Ez a WHQL teszt költségét kapásból a duplájára emelné, ami ellen a gyártók valószínűleg sikítva tiltakoznának. Windows 8-cal is főleg ez a gond. Sokkal egyszerűbb a Microsoft számára egy nagyon kedvező frissítési konstrukciót kínálni a Windows 10-re.
De ha nem akarsz váltani Windows 7-re még mindig ott lesz az AMD saját low-level API-ja, azt is támogatni fogják a fejlesztők. A problémát a DX11 jelenti, mert arra portolni túl nagy költség. Két low-level API-t is sokkal olcsóbb támogatni. Még hármat is, tehát az is belefér, hogy jön még egy gyártói low-level API.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem rájuk gondoltam. Ők el akarnak zárkózni a fejlesztőktől, tehát számukra minden ami low-level az rossz. Az Intel aki nyitni szeretne. Nekik a low-level az jó és természetesen csinálhatnak egy saját API-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz norbert1998 #100 üzenetére
A Battlefield 4 a Frostbite 3 motort használja. Ennek a különlegessége, hogy képes 3000 dinamikus fényforrást is gyorsan kezelni, amit tile-based optimalizációval érnek el, de ennek az optimalizációnak a hátránya, hogy a memória-sávszélesség kíméléséért több memóriát igényel. A Crysis 3 CryEngine motorja még klasszikus deferred rendert használt, ami kevesebb memóriát igényel, de nem kíméli annyira a memória-sávszélességet, ezért a CryEngine nem is tud pixelenként 130-140 bitnyi információt tárolni. Viszont az új CryEngine verzió már a Frostbite 3 technikáját vetette be, így a sok információ tárolása miatt ez is több memóriát igényel, szóval az 1 GB VRAM-mal semmiképp nem vagy kisegítve.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- További aktív témák...