Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #09819904

    törölt tag

    válasz Petyyyyy #24 üzenetére

    A legtöbb akinek egy szép dumával eladnak valamit az szerinted mit tudott volna visszakérdezni? :) Nem sokat! Ha mégis, akkor az eladó a rutinjából kifolyólag úgyis tudott volna kapásból ajánlani másik tíz telefont legalább. Elég megemlíteni a sok birkának, hogy "Most akciós ajánlatunkat tudom ajánlani, aminek keretében az új XY készüléket XY ftért lehet most elvinni XY tarifacsomaggal. Ennek kedvező percdíjai vannak, a készülékre köthető biztosítással pedig...", és még lehetne sorolni.
    A szintetikus tesztekről csak annyit, hogy az nem tartozik az értékesítéshez! Azzal maximum jó, ha a szerviz foglalkozik. De talán még a szerviz sem tud érdemben válaszolni!
    Kiindulva abból, hogy a párom telefonját a T-be állították be mobilnetre és érdekes módon nem ment. Felhívta Őket, vissza is kérdezett a telefonos ügyintéző a dolgokra, látszólag minden jó volt csak épp a mobilnet meg se mozdult. Majd közölte, hogy akkor a telefont szervizelni kell! Ez odáig szép és jó lenne, ha tőlük lenne. :D Aztán egy kedves ismerősöm segítségével belőttük. Konkrétan az Ő S3-as beállításait írtam be a Pocket Neo-be és lám csoda, egyből ment a mobilnet! :)
    A Vodához, ha mennék csekket befizetni sikítanak az ügyféljelszóért. Holott ha a csekkel a postára ballagok be ugyanúgy, ott még azt se kérdezik meg, hogy lejárt-e a csekk?!
    Úgyhogy jelenleg még nem tartanak a szolgáltatók sem a helyzetük magaslatán. :)

Új hozzászólás Aktív témák