Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Dr. Akula #17 üzenetére

    " végén már -noretrictions nélkül el se indult 800x600 fölött. Crossfireben. "

    Nem lehet, hogy épp a CF miatt? Nekem RX480-on semmi hasonló gondom nem volt a GTA IV-gyel, csak az, hogy nem igazán fogott meg a sztori.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • h_143570

    addikt

    válasz Dr. Akula #17 üzenetére

    A DX11 koraltokra mar evek ota ra van fogva.
    Az NV DX11 irt egy tobbszallasitott drivert ami az AMD nem tett meg arra szamitva, hogy a DX12re gyorsan at fognak allni.
    Ennek a varakozasnak az eredmenye kozismert.

    A Crossfile mindig is lutri volt mint ahogy az SLI is. A GTA4-nel meg nem lep meg a lassulas CF-ben.

    A PhysiX abban a formaban csak megint egy mestereseges piac szegmentacio ami csak latvany effektekre jo. A Havok a Red Faction sorozatban processoron kepes volt rombolhato vilagot krealni. Erre a PhysiX nem lesz kepes (nem technikai okokbol).
    Foleg azert mert nem epitheted be az alapjatek menetedbe ha a piac 70%-an (IGP-ket is beszamitva) nem mukodo kepes, a gyarto mesterseges korlatozasai miat.

    A Ray Trace tovabbi piac szegmentacio. Mar az NV sem tud tovabb teljesitmenyt novelni igy maradnak exclusive effektek es eye candy.

    Ami megjobban szetfogja verni a piacot. Ezen a remelhetoleg hasznalhato Intel GPU fog tudni segiteni evek mulva. Az AMD ignoralhato de az Intel nem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák