- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cizoe
őstag
Akkor ugye pci-e 2.0 és a 12 rétegű pcb maradt mint tény nem?
-
syC
addikt
Szép lesz. És netalántán gyors is?
•
-
Gonosz15
aktív tag
"ui.: tudom nem ide vág de ha úgy nézzük egy gpu=x*cpu akk az Nvmiért nem kezd iylen fejlesztésekbe?? "ui.: tudom nem ide vág de ha úgy nézzük egy gpu=x*cpu akk az Nvmiért nem kezd iylen fejlesztésekbe?? "
Csinálna, csak épp hiánya van amit csak egy x86 license tudna kielégíteni
Ezt pedig szerintem nem a közeljövőben fogja megkapni az Inteltől."Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
Jim Tonic
nagyúr
Szerintem bebukják. Vagy lenyomják a világ torkán.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
old gray
addikt
"a Larrabee nagyon szereti az Unreal Engine 3-at. "
Én pedig nagyon szeretem az Unrealt.I love Larrabee.
Mikor debütál ez a technológia? És az Unreal 4 engine? Jól tudom, hogy az is szoftveres renderre fog épülni? Nincs a kettő között összefüggés?
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
-
zed1983
őstag
Ez szép, de jobban várom a GT300-at és RV870-et...
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
eXodus
őstag
válasz antikomcsi #55 üzenetére
aha..szóval nem találod....(pl rocket mondott hasonlót...de ő nem számít és ő sem azt mondta...)
Ninc stöbb kérdésem. -
De, képzeld emlékszem, még egy pár nappal előbbi topikra, amiben van ~70 hozzászólás, csak lehagytad a "kérem" szavacskát.
Pusztán azért, mert valmiről nem tudsz, az még lehet megtörtént esemény. Én sem tudok sokmindenről, és ahogy egyre többet tudok, úgy jövök rá, hogy valójában, milyen kevés is az. De attól még léteznek.
Az jó, ha nincs több kérdésed, mert nekem nincs több mondanivalóm.
-
eXodus
őstag
válasz antikomcsi #60 üzenetére
"Pusztán azért, mert valmiről nem tudsz, az még lehet megtörtént esemény."
Ok, idézd! -
Ne haragudj, nem a Te hibád, de az olyanok, akik az előző hozzászólásból idézgetnek, az én szememben csak okostojások, akik szeretnek mindenbe beleszólni, és fontoskodni. Nem igazán érzem égető szükségét, hogy bizonyítsak Neked.
Abu egyébként nagyfiu, ha bántva érzi magát, képes magát megvédeni. Hálistennek, azonban nem ilyen, vele lehet értelmesen beszélni.
-
Komplikato
veterán
Lehet csak fake screenshot volt, de egy halom Inteles promo anyag mellett láttam valami kínai oldalon screenshotot egy feladatkezelőről (vélhetőleg Vista alatt), ahol 32 procimag terhelése látszott. Az egy dolog, hogy a Larabee valamilyen szinten X86 "proci" illetve procik, de képes lehet igazi és/vagy virtuális OS futtatására? Vagy totál fake lehetett a kép?
Megint csak ott látott, vélhetőleg valós, promóképek alapján a Larabee-ből gyakorlatilag akármennyit össze lehet drótozni. Ha ez igaz, és belevesszük az esetleges technikai ugrásokat (32,28, 22 nanométer pl.), akkor elég érdekes jövőkép jön ki belőle. Lehet 1-2 éven belül lesz átlagember által megfizethető "szuperszámítógép" avagy egy gépes "renderfatm"?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
eXodus
őstag
válasz antikomcsi #62 üzenetére
"..akik szeretnek mindenbe beleszólni, és fontoskodni."
Pl Te? Csak egy linket/idézetet kellett volna írnod..." akik az előző hozzászólásból idézgetnek, az én szememben csak okostojások, akik szeretnek mindenbe beleszólni, és fontoskodni."
Ez már nagyon erőltett volt... Akkor a fórumba irogatók nagyrésze okostojás.Akkor én is írok:
antikomcsi az írta h h*lyék irogatnak az NV topikba. -
válasz Komplikato #63 üzenetére
Lehet, hogy butaságot kérdezek, akkor bocsi, de biztos hogy larebee volt?
Intel szerver téren teljesen láma vagyok, nincs olyan lap amibe 4 procit lehet rakni? És az már lehet 16 fizikai, meg 16 logikai proci.
A mai napon, egyszerűen még nem tudom elképzelni, hogy átlag háztartásoknak 128 magos rendszerekre lesz majd szüksége. Idővel ez biztos változik majd részemről.
-
mephi666
nagyúr
válasz antikomcsi #65 üzenetére
jah, majd lesz egy éjjeliszekrény méretű dobozod... benne egy 512magos rendszer, ami vezérli az összes háztartási gépet, hifi berendezést meg mindent... és vehetsz hozzá kisebb wireless terminálokat, amiken játszhat/netezhet/dolgozhat külön-külön az egész család, a számításokat az "éjjeliszekrény" végezné... persze távvezérelhetnéd, hogy melóból hazafelé 1-2 paranccsal utasíthatnád, hogy hűtse be a jégert és melegítse fel a marhapörköltet... a kölköknek meg zárolja a "termináljait" és kezdje el vetíteni az oktatófelvételeket kicsit futurisztikusnak hangozhat, de én ilyenben látnék jövőt... aztán nem is lesz már olyan kevés az a párszáz mag... de az is lehet, hogy ez a larrabee dolog megy a levesbe és jönnek majd a többszintű neuronhálózatok helyette... aztán retteghetünk a skynettől
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
helkis
addikt
válasz Komplikato #63 üzenetére
ha van eszük inteléknek, akkor ez engedélyezve lesz, ergo tarolnak..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
-
mephi666
nagyúr
válasz antikomcsi #68 üzenetére
nem akartam én a méret miatt cikizni... ha van mondjuk egy családnak 3pc-je, az is van méretben akkora, mint egy éjjeliszekrény... ha nem nagyobb ha itt meg minden össze lenne rakva 1 ekkora helyre és az adatforgalom a hipergyors lan és a terminál között zajlana, szerintem jól működhetne az egész rendszer... plusz még ha a csíkszélesség csökken, akkor még kisebb méret/még nagyobb teljesítmény jöhetne... szerintem komplett háztartásokat simán kiszolgálna... és ha 1db nagy "kiszolgáló" és pl 4 kisfogyasztású terminál lenne, nem is fogyasztana együtt annyit, mint pár mostani gép csomó dolgot le lehetne még vele váltani... és ez csak az otthoni felhasználásra pár tipp... határ a csillagos ég
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
wad
tag
"és a skálázásnál 100%-os hatékonyságot feltételez"
lol.
-
dezz
nagyúr
Ha már annyira odavagy érte: [link] De ez lényegében ugyanaz, mint az itteni #30-as: kevés az infó, az is csak ellenőrízhetetlen pletyi, ráadásul ha igaz, az nem túl kedvező, nem tényeken alapuló negatív reklámot meg nem akar Abu. Így is éppen elég rosszak az NV kilátásai. De talán nem erről kellene szólnia az egész topiknak.
(#58) ollie: De, ez GPU: minden megvan hozzá a lapkán (lásd textúrázó egységek, nem is kevés helyet foglalva), hogy megfeleljen egy mai GPU-nak, a többi mai GPU is hasonló rendszerű, csak más szervezésben, és persze nem x86 alapon. A Larrabee magok is kimondottan széles (16-utas!) SIMD feldolgozásra lettek optimizálva, ami elsősorban grafikai alkalmazásnál tudja kifutni magát. De persze GPGPU-s alkalmazásra is igen jó lesz. (Összetett feladatokban a kevesebb peak FLOPS ellenére jobb lesz, mint a GF és a Radeon, egyszerűbbnél meg gyengébb.)
(#63) Komplikato: Nem biztos, hogy minden megvan a Larrabee magokban egy (szokásos x86/x64 platform kompatibilis) OS futtatásához, hiszen azok a kiegészítések (többszintű megszakításkezelés, kivételkezelés, virtuálismemória-kezelés, protected mode, stb.) is növelik a mag méretét, amit itt minnél kisebbre próbáltak szorítani.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Komplikato #63 üzenetére
"láttam valami kínai oldalon screenshotot egy feladatkezelőről (vélhetőleg Vista alatt), ahol 32 procimag terhelése látszott."
Egy 8 socket-es rendszerrel ezt siman megcsinalod most is. Nem kell hozza Larrabee.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Ribi
nagyúr
Nem teljesen vagyok tisztában, hogy ez a 32 mag hogy megy, de a ps3 cell proci is 8 (9-1) magos. Akkor miért csodálkozik itt mindenki a 32 magos procin ? osszes ps3 jattek 8 magra van irva, akkor a 32 mag nem lehet gond. Vagy nagyon eltévedtem a sűrűben ?
Raymond 4 socketes, 4 magos HT-s proci is 32 rublikát eredményez.
[ Szerkesztve ]
-
Ha már minden rá lesz kötve, akkor talán azt is figyeli majd, hogy a hűtőben kritikus szint alá csökkent a sör/tej mennyisége, és automatikusan küldi is az elektromos rendelést. A vezető nélküli 4-es metró meg hozza is a hiányzó készletet rögtön.
Valami filmben láttam is hasonlót, még az is lehet, hogy a mi időnkben bekövetkezik. Ha azt nézzük, hogy az elmúlt 15 évben milyen robbanás szerű volt a fejlődés, nem is csodálkoznék rajta.
Bár ha elérjük a gyártestechnológia alsó határát, kíváncsi vagyok, mi lesz a szilicium korszak után.
-
cizoe
őstag
válasz antikomcsi #74 üzenetére
Élő szövetes technologia.
-
Komplikato
veterán
válasz antikomcsi #65 üzenetére
Szerintem már P4/Xeon korszakban voltak 8 utas szerver lapok. Most azért annyira nem erőlködnek, amikor procinként van/lesz 4, 6 vagy 8 mag.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Cell-hez én hülye vagyok, de nem úgy van, hogy van egy "központi" (értsd igazi) magja, meg 8 vektor proci??? Ráadásul a 8-ból 1 azt hiszem a jobb kihozatal miatt le van tiltva. Ami meg pl. a Leadtek PxV1100-on van, abban a Cellben már csak 4db vektor rész van ...
[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Pukii
senior tag
válasz Komplikato #63 üzenetére
A Larabee magonként nem 4 szálat képes kezelni? Igy elvileg 128 magot kellet volna látnia.
''A DDR az a winchester?'' by Ziiip
-
-
dezz
nagyúr
válasz Komplikato #78 üzenetére
Csak azokban nem 512-bites vektor (SIMD) egységek vannak (hanem "csak" 128), (ráadásul nem tudnak fused multiply-add-ot sem még, ami sok esetben megkétszerezi a teljesítményt).
(#79): Úgy van, de ez matematikai számítási teljesítmény szempontjából többé-kevésbé (alkalmazásfüggő) mellékes (kicsit többet számít, hogy nem nagyon használják ki a játékokban, jelenleg).
(A most készülő új Cell változatban 32 vektor-proci(mag) lesz, és bár elvileg ezek is "csak" 128-bit SIMD-esek, de 4 GHz-en működnek, ezzel egy szinten lesznek a 32 magos, 1 GHz-es Larrabee-vel. [Mindkettő tud fused multiply-add-ot])
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Vajon mennyibe fog ez kerülni?
-
válasz Komplikato #78 üzenetére
Igen, valami ilyesmi rémlik, csak nem tudom, hogy az új intel procik, hogy állnak mostanság HT terén. Ha úgy, mint rég, akkor két 8 magos, elég a 32 szálhoz.
-
dezz
nagyúr
válasz antikomcsi #84 üzenetére
A Nehalemek tudják a 2-szálas HT-t (pontosabban ez itt már remélhetőleg rendes SMT).
-
És ez gyakorlatban kézzelfogható, vagy még inkább csak papírforma?
Én igazából nem láttam értelmét anno a HT-nek, bár ez abból is fakadhatott, hogy nem voltam tisztában a gyakorlati felhasználási lehetőségekkel, mivel főleg játék gépekre koncentráltam akkor, és egy mag/szál bőven elég volt.
-
MODERÁTOR
válasz antikomcsi #74 üzenetére
"Ha már minden rá lesz kötve, akkor talán azt is figyeli majd, hogy a hűtőben kritikus szint alá csökkent a sör/tej mennyisége, és automatikusan küldi is az elektromos rendelést. A vezető nélküli 4-es metró meg hozza is a hiányzó készletet rögtön."
Ez már nem fikció.
***
-
-
dezz
nagyúr
válasz antikomcsi #86 üzenetére
Hát, a P4-ben lévő HT inkább csak a hosszú pipeline-jai taszkváltási sebességre gyakorolt negatív hatásának kompenzálására volt jó (de még így is kikapott az Athlon64-től multithread környezetben mutatott teljesítményben [is] [nem a P4 önmagához képesti gyorsulását kell nézni vs. kikapcsolt HT, hanem vs. A64...]). Vélhetően nem tartalmazott mindent, hogy kiérdemelje az iparilag bevett SMT jelölést. A Nehalemnél viszont az Intel is SMT-ről beszél. A tesztek vonatkozó eredményeit nem jegyeztem meg alaposabban, de úgy rémlik, szépen gyorsul.
-
e00dgy
aktív tag
Várjuk ki mindennek a végét... aztán majd értékeljük.
[ Szerkesztve ]
Csak a zseni és az idióta töri át az emberek által teremtett korlátokat. Soha nem használtam reklám blokkolót... :) ;)
-
P.H.
senior tag
Minden megvolt benne, ami az SMT-hez kell, csak annál rosszabbul kihasználni akarva sem lehetett volna:
- a közös L1 kicsi, ráadásul az L2-vel karöltve - optimization manual-ban kb. egyoldalnyi - aliasing problémával ellátva: nem lehet egyszerre ugyanabban a cache-ben egymástól 2 KB, 16 KB, 64 KB, ... távolságra ill. ezek többszörösére lévő adat, hiába 4-8 way set-associative-ek
- a store-to-load-forwarding sok esetben csak akkor működik megfelelően, ha a store épp akkor vagy nagyon kissé hamarabb érkezik az átmeneti pufferbe, mint amikor a következő betöltő utasítás várja, különben mindenképp cache írás+olvasás szükséges
- a decoder és a trace-cache a magórajel felével működik, ráadásul saját órajeleinként váltogat a két szál között
- L1 vagy L2 tévesztés esetén a végrehajtó egységek a magórajel kétszeresével rotálják magukon keresztül feleslegesen a memóriára váró, érvénytelen utasításokat (akár több tízszer) és az attól függő utasítások teljes sorozatát ahelyett, hogy a másik szál utasításai futnánakAzt mindenképp szem előtt kell tartani, hogy az SMT sokkal több (szinte ideális) gyorsulást hoz pipe-olt végrehajtó egységeken in-order magban, mint akármelyik out-of-order esetben: pl. ha egy SIMD utasítás végrehajtásához 4 órajel kell, és a szál következő utasítása ennek eredményétől függ, akkor 4 órajelig áll az adott szál, míg a következő órajelben egy másik szál SIMD-utasítását el lehet indítani, a második következőben a harmadik szálét, a harmadikban 4. szálét és a negyedik órajelben indulhat az első szál függő utasítása. Az Atom ezért ér el sokszor 40-50% körüli gyorsulást többszálú programok esetén, noha önmagában elég lassú.
[ Szerkesztve ]
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
lenox
veterán
-
P.H.
senior tag
Talán az alábbiakban (ha tévedtem, biztosan kijavít valaki )
A cache-koherencia a GT200-nál "elég egyszerű":
"Next is the shared memory which is used for communication between threads. The shared memory is a scratch-pad or local store memory, but can be accessed by all the threads of a thread block (recall there are upto 512 threads in a block). Shared memory is generally the lowest latency communication method between threads and is approximately the same latency as the registers. Shared memory is used for a variety of purposes, such as holding shared counters (e.g. to calculate loop iterations) or shared results from thread blocks (e.g. calculating an average of 512 numbers to be used in later computations). "
"There are two read only address spaces that are vestiges of the graphical nature of the GPU – the constant and texture memories. Constant memory is a relatively small space (64KB) used for random accesses (such as instructions), while the texture memory is vastly larger and has two dimensional locality (traditional caches have locality in a single dimension). "
"Both of these memories reside in the frame buffer DRAM, but since they are read only, they are readily ‘cached’ on-chip. The constant and texture ‘caches’ don’t enforce coherency – they rely on the read-only nature of their underlying address spaces. Thus if the CPU or GPU writes to the constant or texture memories, the caches are invalidated before using the new data. CUDA applications use read-only constants for frequently-accessed parameters, and fetch interpolated and filtered textures for high-bandwidth streaming access to large 2D and 3D images and sampled data volumes."
"Lastly, there is the global memory, which is the normal sort of memory – it is globally visible to an entire grid and can be arbitrarily written to and read from by the GPU or the CPU. Since the global memory can be written to, it is not cached anywhere on chip."
SIMT vs SIMD:
"NVIDIA describes their execution model as Single Instruction, Multiple Thread (SIMT) a variant on SIMD. From a programming perspective, the big difference is that vector width is architecturally visible for SIMD and data must be packed and unpacked into vectors for computation. In the SIMT model, execution width is a microarchitectural feature handled solely by hardware and a SIMT instruction such as a conditional branch specifies the behavior of a single independent thread. When a warp diverges (i.e. threads within a warp are actually executing from different instruction pointers), performance gracefully decreases. If there are N divergent paths in a warp, performance decreases by about a factor of N, depending on the length of each path. An N-way divergent warp is serially issued over the N different paths using a hardware stack and per-thread predication logic to only write back the threads taking each divergent path."
"In an interesting twist, some of NVIDIA's newest additions to CUDA actually violate the SIMT architecture and philosophy. As mentioned previously in this article, the Compute 1.2 specification includes warp voting functions, particularly the __any() and __all() functions. The __any() function takes a predicate as an argument and returns true if the input predicate is true for any of the 32 threads in a warp. The __all() function works similarly but requires that the predicate evaluate true for every thread in the warp. What is interesting about these two functions is that warps are now an architecturally visible feature of Compute 1.2 devices. This is perhaps one step down the path towards explicit vectors and the classic SIMD model."
Innen: [link]
Továbbá ilyeneket lehet olvasni a cikkben linkelt .PDF-ben:
"Like GPUs, Larrabee uses fixed function logic for texture filtering, but the cores assist the fixed function logic, e.g. by supporting page faults."
"The cores support the full Pentium processor x86 instruction set so they can run existing code including operating system kernels and applications."
Ez további kérdéseket vet fel azzal kapcsolatban, hogy hova is szánják: néhány oldalon olyan következtetéseket is lehet olvasni, hogy a CPU-n futó host OS közvetlenül tud(na) ütemezni feladatokat a magokra, vagy azok egy csoportjára.
Összetéve a kettőt akár virtualizációra is fel lehetne használni ([link]) ... elvégre itt nincs szükség klasszikus virtializáció-támogatásra, hisz nem a host OS-t futtató CPU magjait kell kapcsolgatni és terhelni. Mondjuk ehhez legalábbis cache-coherent QPI (vagy HT?) és IOMMU lenne szükséges.[ Szerkesztve ]
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
dezz
nagyúr
Nem a GT200-zal hasonlítottam, hanem az aktuális GeForce-szal (és Radeonnal), ami a Larrabee megjelenési idejét tekintve inkább a GT300 lesz.
A GT-k nagyjából olyanok, mintha a Larrabee-ből csak a vektor egységeket vennénk (persze jó sokat [most az egységenkénti bitszámot nem tekintve]), egy közös nagy ütemezővel, stb. A Larrabee magjaiban viszont a vektor egység mellett ott van egy teljes "arzenál", ami az x86-os kódok (alapszintű) végrehajtásához kell!
Nos, a P.H. által írottakhoz csak annyit tennék hozzá, hogy a GF-ek sokkal jobban belassulnak összetettebb feladatok esetén, az peak-hez képest. (Lásd pl. G80 vs. Cell esete ray-tracingnél: a G80 előbbi peak-ben 2x gyorsabb, itt mégis 1/6 sebességet ért el.)
-
-
dezz
nagyúr
A Global Block Schedulerre gondoltam, amiből 1db van. A 3 SM-enkénti 1db SM Controller, és az SM-ekben lévő Thread Select Logic viszonylag egyszerűbb képződmények.
Az x86 kód végrehajtás valóban nem garancia semmire, nem így értettem, hanem hogy a Larrabee valószínű scalar végrehajtásban is elég jó (bár azt nem tudom, hogy pl. branch predictor van-e benne). A GT-k, úgy nézem, inkább a vektorizált számításokra gyúrtak.
Gondolom, ez jön ki ray-tracingnél is: nagyon sok a feltételes ugrás, és valószínű nem is minden számítás vektorizálható.
(A #94-esben a "vektor egység" alatt term. a teljes pipeline-t értettem.)
P.H.: Az Intel pusztán Larrabee-kből álló szervereket/szuperszámítógépeket is tervez ám... (Ez ki is ment a fejemből.)
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1129
addikt
Használ ennyi magot eggyáltalán valami program?
-
Darren82
tag
válasz antikomcsi #74 üzenetére
Élet 10nm után? Én is kiváncsi vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!