- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnss
veterán
válasz Lalikiraly #530 üzenetére
Jóslatokba nem akarok belemenni, de nem is tudnék.
A csernobili baleset hatása nyilvánvalóan megjelent a szabályozásokban. Én úgy gondolom, hogy ettől függetlenül (és mivel más "vas" van Pakson), a hazai jogszabályi háttér, üzemeltetés szabályozása elég szigorú, a biztonság irányába mutat. És mutatott korábban is.
(#534) Rive: nem gondolom, hogy olyan olcsó lenne a dúsítás után az üzemanyag. A gazdaságosságra vonatkozó gondolatoddal abszolúte egyetértek.
A teljesítmény szabályozható gond nélkül, de itt jön újra a gazdaságossági mutató.
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."