- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- Videós, mozgóképes topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Penge@Borisz #3248 üzenetére
A legnagyobb alapok benne vannak, bár néhány személyes kedvencem hiányzik (Okayama International, Fuji Speedway, Hachioji International, Magny Cours, Mosport Park, Lime Rock Park, Montjuich stb.).
(#3249) Csapoati: Azzal kapcsolatban esetleg lehet tudni előre valamit, hogy milyen autók várhatóak vagy még nagyon korai kérdést tettem fel?
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Penge@Borisz #3251 üzenetére
Red Bull/A1 Ring viszont jöhetne a jelenlegi és a régi vonalvezetésével is, az újabb pályák közöl nem igazán érdekel egy sem, de Sepang-ot és Melbourne-t is szívesen látnám a pályák között.
Meg nyilván egy képtelen kérés, de a Gran Turismo Tokyo Route 246-os városi környezete is tetszene.Egyelőre igencsak tábori körülmények között (laptop+billentyűzet) mentem a BMW Z4GT-vel, kellemes autó, Spa-ban 3 kör után 2:29:971 volt a mutatvány vége, bár megnehezíti a dolgot, hogy AMD kártyának hála időnként a framerate olyanokat esik, hogy öröm nézni. És ezen persze az új driver sem segít, mert a Lenovo gépekhez készített switch az AMD oldaláról letöltött driverben nincs benne, úgyhogy az egyetem mellé kezdhetek munkát keresni, meg egy új laptopot.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #3258 üzenetére
Update: Időközben szétnéztem a beállításokban és finomhangoltam a dolgot, most már fix 30fps megvan Spa-ban még a legproblémásabb helyeken is, egyenesekben pedig 60+ körül is van, ennek megfelelően mindjárt összejött egy 2:23:983-as idő, ez már minimálisan vállalhatóbb mint az előző.
Aki esetleg AMD laptop GPU+Intel CPU kombóval kínlódik mint én, annak tudom ajánlani a leshcat oldalát, már a 15.4-es béta catalyst-ot faragják, egy próbát megérhet még a későbbiekben.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz SityiSXT #3261 üzenetére
Sajnos nem, mielőtt gépet vettem volna minden lehetőséget átnéztem, de a menet közbeni munka + kültéren való használhatóság is szempont volt, így élből kiesik az ITX mint lehetőség.
Jelenleg pedig örülök, hogy megy a játék és verseny közben sem csuklik össze fps szempontjából, pedig a 12.1-es catalyst már kicsit veszélyes vállalás a játék mellé. -
PR0JECTNR56
addikt
Számomra az is furcsa volt, hogy az eredeti autó hullaszállító/túlméretezett szappantartó keverék alapjaira akarnak versenyautót építeni a britek, bár meglehetősen furcsa ötleteik akadnak rendszerint, ha autót kell építeniük.
Mindenesetre rövidesen szívesen látnék az autók között néhány további LMP autót és a GT3-ba még jöhetne a Nissan GTR, Lamborghini Gallardo/Huracán. -
PR0JECTNR56
addikt
A Lykan Hypersport 0-120 közötti dühkitöréseinél csak könnyebb lehet. Részemről egyébként kimarad a Bentley, nem kedvelem az autóikat, GT3-ban a Z4 a kedvencem eddig.
A valódi versenyeken egyébként tényleg működik a Bentley, akármilyen bénán is fest a többi GT3-as géphez képest. -
PR0JECTNR56
addikt
Pont ma mentem néhány kört a C9-el, ameddig a grafikát finomhangoltam a gépen, elképesztő darab, hideg gumikon kicsit ideges, de amint felmelegednek az abroncsok nagyon jól kézben tartható és megy mint a rakéta, mindemellett pedig elég jó kilátás nyílik cockpit nézetben is a külvilágra, tehát még kezdőknek is jól felmérhető merre jár az autó.
-
PR0JECTNR56
addikt
Mindkettő lehet, nálam a cockpit nézet/külvilág hozza a sötétszoba/nukleáris villanás kombót és nem megfelelő beállításokkal ilyen volt elsőre a kép mint nálad. Konkrét segítséget egyelőre nem tudok adni, mert annyi mindent állítottam már a Catalyst-ban is, hogy már se vége se hossza és még mindig van min javítani.
-
PR0JECTNR56
addikt
Ez egy elég amatőr kérdés lesz, de az FFB változtatások csak a kormány/bármilyen billentyűzettől eltérő beviteli eszközt használókat érinti?
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz csabi0805 #3501 üzenetére
Így látatlanban nekem kicsit túlzásnak tűnik a 30-40%, de annak a feltételezése, hogy Windows 10 alatt jobban fog futni, mint a mostani rendszereken elég valószínű. Mindenesetre ha nagyon kíváncsi vagy mindig tesznek ki új Windows 10 build képfájlokat hivatalosan, leszeded és felrakod egy nem használt hdd-re és mehet a próba.
-
PR0JECTNR56
addikt
Nagyon korai ez a második rész, még bejelentés szintjén is a részükről.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz #96349952 #3563 üzenetére
"Szerintem ezt ők sokkal jobban képesek megítélni, mint te vagy bárki más a fórumról."
Tekintve, hogy ez a munkájuk ez valamilyen szinten elvárható. Nekem csak időben korai, meg sem száradt a festék az 1. rész nyomtatványain, már tolják a másodikat, és ne legyen "toljátok a pénzt, we need it all" érzésed.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Legyen igazad a jövőre nézve, őszintén szólva én is szkeptikusan állok a dologhoz, mert az első rész megfelelő alap. Bugos ez tény, de a hibák javíthatóak, a tartalom bővíthető. Csak kifutási időt sem hagynak az első résznek, mert már itt a második fejlesztése és jogos a bizalmatlanság arra nézve, hogy az elsőt esetleg elhanyagolják, a másodikat meg összecsapják a pénz miatt az előzetes ígéretek és az On Demand ellenére.
A játékkal kapcsolatos értékelések többsége meg egy rossz vicc, a legtöbb usernek fogalma nem volt róla mit vett meg (/próbált ki) és megy a sírás, ami arra enged következtetni, hogy egyesek arra is lusták voltak, hogy a saját igényeiket szinkronba hozzák a játék leírással, majd ez alapján döntsenek, hogy a Project CARS vajon nekik való szórakozás avagy sem.
Akik viszont az AMD gyalázatos teljesítménye miatt vannak kiakadva, nos őket megtudom érteni, nem vitás, hogy nagyon a zöldeknek kedvez a játék, az meg a másik, hogy az AMD driverei is annyit érnek mint egy kalap szamóca. -
PR0JECTNR56
addikt
Néhány a játék teljesítményét illető infó notebook témakörben tapasztalataim szerint. Most telepítettem újra a Windows-t így elérkezettnek láttam az időt a Leshcat Labs módosított grafikus vezérlőinek a kipróbálására.
Mint ismeretes a notebook gyártók előszeretettel "felejtik el" a terméktámogatást Intel+AMD konfigban így az én gépem (Lenovo G510) is lemaradt gyári fronton a 12.1-es Catalystnál (az AMD oldalán lévő nem alkalmazható az Intel-AMD switch hiánya miatt, amely a grafikus kártya váltásért felel a teljesítményigényes programoknál mint pl. a Project CARS).
De nem is húznám az időt, a telepítést megelőző állapotok a következőek voltak:
- Lenovo G510 (i5-4200m, 6Gb RAM, AMD HD8750m, Seagate 1TB SSHD, 1366x768-as panel)
- Windows 7 Professional SP1 x64, Project CARS v2.0, Catalyst 12.1 (Lenovo gyártói kiadás)A jelenlegi helyzet:
- Lenovo G510 (i5-4200m, 6Gb RAM, AMD HD8750m, Seagate 1TB SSHD, 1366x768-as panel)
- Windows 7 Professional SP1 x64, Project CARS v2.0, Catalyst 15.7 (Leshcat WHQL UnifL kiadás)Azonos grafikai beállítások mellett a következőt figyeltem meg Spa-Francorchamps, Mercedes-Benz C9 cockpit nézet, 85 fov és enyhén felhős égbolt, délután 5 órai szabadedzés állapotok mellett:
- a minimum fps egyértelműen nőtt a régi minimum 27-ről 36-ra, amely remek fejlődés
- a maximum 3fps-el csökkent, de ez elhanyagolható hiányosság a minimum fejlődéséhez és az átlagos teljesítményhez képest
- a játék átlagos teljesítménye lényegesen stabilabb, a pálya 90%-án 41-47fps között mozog, nincsenek mikroszaggatások vagy véletlenszerű szakadások, törésekMindent összefoglalva, aki esetleg fontolgatja a vezérlőcserét a notebookján az tegyen egy próbát a Leshcat munkásságával, mert ingyen lapátolják el a felhasználókért azt az ürülékhegyet, ami az Intel-AMD-Random notebook gyártó triójának a feladata lenne.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz yodamester10 #3821 üzenetére
Remélhetőleg túléltétek azt a két görgetést, amivel a szöveg átugrása járt. A probléma specifikus, de mivel senki sem vállal be egy 0 napos moddolt drivert AMD fronton, így az első kézből kapott infó hasznos lehet stabilitást és teljesítményt illetően.
(#3822) El Nano: Ezért neked is kár volt hsz-t írnod.
(#3823) Bélaaaa: Örülök, hogy tudtam segíteni.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Hauptmann #3937 üzenetére
"Cut Track / Off Track System
* Enhanced Cut Track detection system – the system used to detect cut tracks is now far more accurate and 'fair'. Many tracks were reworked to address specific issues where the cut track detection was either too loose or too strict. Players will no longer receive warnings for driving off track in the grass and other surfaces when not actually gaining time by doing so. The new system provides for scalability in strictness across game modes, to match real life application. The rules enforcement gets progressively stricter from Free Practice to Race to Time Trial."Elméletileg sokkal pontosabb és igazságosabb lett a "levágás-érzékelő rendszer", sok helyen javítottak rajta, volt ahol túl szigorú vagy éppen túl laza volt az ellenőrzés. Olyan kicsúszásoknál/levágásoknál, amiből nem származik időbeli előnyöd az új rendszer nem küld "elhagytad a pályát" figyelmeztetést. És természetesen a való életbeli szabályokhoz próbálnak közelíteni, a szabályok betartatása pedig fokozatosan szigorodik a játékmódokon keresztül.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Hauptmann #3970 üzenetére
Az Audi dlc szerintem nagyon jó lett, az e-tron quattro-t remek vezetni, a régebbi nyitott lmp-s Audi is nagy kedvenc. De ahogy elnéztem sokak számára a régi 90-es quattro lett a leginkább szórakoztató darab. A most érkező dlc-t viszont kihagyom, ezek az autók nem érdekelnek.
-
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
Értem, ezek alapján kicsit megtévesztő volt a javítás leírása az all platforms-al, de gondolom rövidesen a boxosok is megkapják a 3.0-át.
(#4017) zsiz: 400%-os javulást szerintem a legtöbb Ultrán játszó játékos nem fog tapasztalni, de biztos jobb lett mint volt (én notebookon játszok, amin sajnos meglehetősen messze esik a grafika az ultrától a hardveres korlátok miatt, mondjuk a kezdeti állapotokhoz képest így is hatalmas a fejlődés fps terén).
(#4018) gepid3: Options -> Gameplay -> Onscreen Guides & Display -> Display units: Imperial
Itt az Imperial-t állítsd át Metric-re.[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Ha nagyon érdekel a téma kérsz tőle egy screenshotot a részletes beállítások képével és a tesztelt pálya, autómennyiség, időjárási körülmények együttesével és mindenre fény derül, de mint mondtam a high preset elég jó általános mérvadó azzal kapcsolatban, hogy mit tud a kártya.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz ozoli78 #4728 üzenetére
Mondjuk az sokat elárul az AMD-ről, hogy a DiRT Rally, mint általuk keményen promotált cím is bugosabban fut a saját kártyáikon mint az Nvidia megoldásain (ezt személyes tapasztalataimmal is megtudom erősíteni).
Driver fronton egyszerűen gyalázatos az AMD, az egyetlen dolog, amiben jelenleg egyértelműen jobbak mint a zöldek, az az árazás, de annak a szívás mennyiségnek a kikerülése bőven megéri a felárat szerintem szinte minden esetben.Szerk.: Nem válasz akart lenni, hanem új hsz., csak félrenyomtam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen