Hirdetés
- LG LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SONY LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
válasz markknight #131041 üzenetére
Az sem nagyon sikerült. Az utolsó rész a Valhalla volt, nem az Odyssey
/az akcentus én is említettem több helyen. Vállat kell rá vonni, ez ilyen wtf becsípődés, mint amikor a terminátor adatokat vetít magának az inputlátómezejére, amit aztán elolvas...
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Wesder #131044 üzenetére
Én csak egy újabb lehetséges tendenciát látok. A kommunikáció mindenesetre zseniális. A játék tizedikén jelenik meg, de a deluxe előbb kapja. Nem, nem a sima jön később, a deluxe jön előbb. Hiszen az több mindent tartalmaz, előbb elkészült.
Beheszarás.
Kedvet kapnak páran lesz itt még hetekkel eltolt sima megjelenés $70-ért, de majd százasért meg lehet majd venni előbb is. Sziauram, pultalól, mégfrissmeleg, senkinemláttamég, csakneked. -
Moby
addikt
válasz icemad #131068 üzenetére
Simán lehet igaza mindkettőtöknek. Ugyanis a PS5 verzió BIZTOSAN nem támogatja a fagyi használatát, mert technikailag nem képes rá. Ők valeszeg azt töltötték le. A PS4 verzió viszont támogathatJA, ha meg van benne csinálva. És erre minden ilyen esetben kiemelten ügyelni kell!
-
Moby
addikt
válasz Sliderxy #131085 üzenetére
A PS4 verziójú játékokat a PS5 (a gép) a PS4 rendszer alatt futtatja őket, még ha ebből nem is látsz semmit. Minden működőképes, ami PS4-en az volt. A PS5 rendszerben viszont bevezett a kontrollerek felé a sony egy meglehetősen erős titkosítást/azonosítást, amit egyelőre feltörni sem tudtak, erről már itt esett szó többször. Ilyet a PS4 kontrollerei(DS4, Move, stb) nyilván nem tudnak, ezért nem működnek azok a PS5 játékokkal. Mégpontosabban a PS5 rendszerrel, ami alatt a PS5 játékok futnak. Ez nem egy feloldhatatlan technikai akadály, de hogy hogy feloldja-e ezt valaha a sony, az nem ismert. Szerintem nem fogja. Kidobna vele egy fejlesztést az ablakon, amivel magukat védik (onnantól megint mindenféle nem licenszelt kiegészítők újra megjelennének).
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #131525 üzenetére
És hát rosszabbat se
-
Moby
addikt
válasz markknight #131557 üzenetére
Amennyire a playstation fülesek általában. Semennyire.
-
Moby
addikt
válasz syler123 #131657 üzenetére
Szerintem sem rossz, csak nem jó Ez a legnagyobb hibája: semmilyen. Semmiben nem kiemelkedő, semmiben nem emlékezetes, mindenben semmilyen. Ami elég gáz a szerintük első AAAA címtől. A Dead Space remake főcímében több kurázsi van, mint az egész Callistoban. És az még annak is ajánlható, aki hozzám hasonlóan anno az összes platformon lenyomta, akár többször is. A callistot meg maximum akkor, amikor nagyon semmi játék nincs, az meg nem mostanában van.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Maxtreme #131787 üzenetére
Ahogy nézem neten ilyen átlag 70%okat kapott, mondjuk ezt nem is értem.
A Beyond Two Souls a videójátéktörténelm egyik legnagyobb hazugsága lett. A QD korábbi (és ezutáni) játékait jelentősen meghatározta, hogy rengeteg történetszál a végén óriási számú befejezésvariációt ígért (Heavy Rainnek volt valami 20 befejezése). A BTS készültekor David Cage végigtízelte az időszakot olyan információtöredékekkel, nyilatkozatokkal, amik arra utaltak, hogy a BTS túl fog tenni midendenen, amit addig láttunk tőlük, és a végén kapott a játékosvilág egy érdekes, de az addigiakhoz képest jóvbal szegényesebb, mármár lineáris játékot, ami szöges ellentétben volt az addigi, az azutáni, munkáikkal, és pláne a nyilatkozatokkal, ígéretekkel. Nem ez volt az első eset. A QD nagyon kétarcú csapat. Egyrészról a játékaik jellemzően nagyon jók, de akár technológiáról, akár az éppen készülő játékaikról van szó, folyamatosan hazugságokon, nagyotmondásokon csúsznak el, amire bőven rátett egy lapáttal a Detroit kapcsán a stúdió körüli botrányok. -
Moby
addikt
válasz Wesder #131766 üzenetére
Ez egy cuki elképzelés, én mellé is tudnok állni, a kérdés már csak az, hogy miért tenne ilyet bárki is? Mármint miért adná olcsóbban bárki ugyanazt a terméket olcsóbban a magyaroknak, mint másnak? Miért akarna bárki rajtunk kevesebbet keresni? Nekik semmi közük ahhoz, hogy a magyar állam mennyire veszi le az adófizetőket.
-
Moby
addikt
válasz Farkassacred #132194 üzenetére
Pedig a játék gyakorlatilag szügugyanaz gameplayben, csak a másodikban jobb a graf, meg jó nagy marhaságba ment át egy jól induló sztori
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
válasz KaitouP #132558 üzenetére
Van pár ilyen. BloodbornePSX is nagyonjó, bár az ennek épp a reciproka!
-
Moby
addikt
válasz syler123 #132796 üzenetére
Igen. Ő volt aki az új generáció megjelenésekor egy azon héten kifejtette, hogy miért elegendő az XSS ram mérete (úgy, hogy ott volt valami tervező is az MS-től), majd a fejlesztői körben 3 nap múlva ugyanarról azt, hogy miért kevés a ram az XSS-ben. És számtalan hasonló példa szegélyezi a DF-es pályafutását. Totál komolyanvehetetlen a pali.
-
Moby
addikt
válasz ratgab #132835 üzenetére
Nem az a baj, hogy az nem érti, az a baj, hogy elhiszi a látottakat, miközben az nagyon nincs összhangban azzal, amit az egyensúlyi központ érzékel. A járáshoz egyensúly kell. Úgy járni, hogy az egyensúlyi központod nem érzékel semmit, az az agy számára elfogadhatatlan. Mint amikor részeg vagy. Ezért jobb a teleportálós mozgás. Ott nincs "járás" az agynak. De ugyanez megtörténik ülve is, egy autósjátékban. Az agyad megtanulta, hogy mi fog történni a fékezésénél, hogyan érzékeli az egyensúlyi központod a lassulást. Itt ez a stimuláció kimarad a képletből.
És mivel ilyen disszonanciát jellemzően valamilyen mérgezés okoz, a tested megopróbál megszabadulni a gyomortartalmon keresztül a méregtől egy kiadó okádás formájában -
Moby
addikt
válasz markknight #133336 üzenetére
Ettől több nagyságreneddel több van
-
Moby
addikt
válasz RangerFox #134193 üzenetére
Szerintem marhajó ez az RE engine. És ez a játék is rohadtszép. PS5-ön nem láttam, de nem hiszem, hogy rosszabbúl nézne ki, mint XSX-en, amit Resolution@RT-ben nagyon szépen fest, és jkól is fut (szükség van VRR-re, de csak onnan tudom, hogy nem fix a frém, hogy a kijelző kiírja).
-
Moby
addikt
válasz RangerFox #134235 üzenetére
Csináltam egy összehasonlító képet PC@natív4K@mindencsutkamax@RT vs. Konzol@Resolution mode@RT.
Nem tudom mi a baja ezzel bárkinek. Le lehet tölteni, bele lezhet nagyítani, akinek ez nem jó, annak tudok ajánlani optometristát
(nagy kép) [link]/szebb pécén nem ez a vita tárgya, de ez egy 500-600Wos gép, ami a kép készültekor és bekapott 450 felett. Ennek fényében érdemes ránézni.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #134248 üzenetére
Nála nem működik (C9). Elküldte videón. Fix 59.94-et mutat a frekicounter, miközben rángat a kép. De nem is írja, hogy VRR lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz syler123 #134258 üzenetére
PC-n rá lehet forceolni mindenre, ami nem támogatja (bár ilyen talán nincs is), tehát ez totál invalid, de konzolon is 100 játékból talán 1 nem támogat v-syncet. A VRR viszont mindezzel semmilyen módon nem függ össze, mert a VRR működik bekapcsolt v-sync mellett is (sőt, leginkább amellett működik rendesen, vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy a "felett"). Képtörésnek ma már sehol semmiben nem kellene lennie. Ha van, az pc-n user error, konzolon meg nagyon durva fejlesztői fakéz eredméyne.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz krx21 #134261 üzenetére
Nem, csak nem értik a VRR működését. VRR nem a képtörést fogja megszűntetni, sőt, a legtöbbször vsync nélkül nem működik jól a freesync(a hdmi forum VRR és a vsync nélküli működést sosem vizsgáltam, nem tudom milyen viszonyban vannak). Szóval VRR nélkül sem fogtok képtörést látni, mert nem függnek össze. VRR nélkül annyit érzékeltek, hogy sokkal durvábbak az akadások.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen