Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xEon1337

    őstag

    Sziasztok!

    Beárazás miatt írok, remélem tudtok segíteni.

    Van barátnőmnek egy 2004. 11. havi VW Poloja, 1.2-es 47 kW (64 LE) benzines motorral, valós 64.000 km-el, bordó színben, sajnos klíma nélkül. Törésmentes, nagyon szép állapotú, semmi rozsda, a bal hátsó sárvédőívnél van egy elütő színű apró 10 centis javítás, mert az első tulajdonos egy idős bácsi az udvaron nekiment a talicskának. 9 év alatt rakott bele az öreg 33.000 kilométert (a barátnőmék szomszédja volt), a többi az elmúlt bő 2 évben került bele. Olajcsere először évente, aztán utána kb. 15.000 kilométerenként, végig márkaszervizben, természetesen megvan a szervizkönyv is.
    Habár van téli-nyári szett, acélfelnin, de szerintem az összes gumi kuka, lévén még gyáriak!! :W (Tudom, életveszélyes így jelenleg ezzel közlekedni, mert hiába jó a profilmélysége, de olyan kemények, mint a beton).

    Na a lényeg.. 1 millió mínusz (max. 10%) alku reális lehet? :)

    "Less but better" - Dieter Rams

  • xEon1337

    őstag

    Sziasztok! Erősen gondolkozok a Weltautónál egy ~2 éves Audi A4 Avanton, 40 TFSI motorral, ~40.000 kilométerrel. Ha jól tudom, ez a motor az EA888 Gen3B variáns.

    Van félnivaló tőle? Szokták a vizet és az olajat eszegetni?

    Igazából egy dolog fontos nekem, az pedig a motoros deréktámasz, ezzel nagyjából 2-3 autóra leszűkül a 30 darabos kínálat. Olyan pedig, amiben van adaptív tempomat, nem is létezik. Feltételezem, volt anno egy keret, amiből tudtak maguknak céges kocsit konfigurálni a delikvensek és ez nem fért bele. Kb. 12M forint körül van az átlagára ezeknek a kocsiknak jelenleg.

    A konkrét kinézett példányban van még akusztikus üvegezés és holttérfigyelő, ami a többiben nem igazán. Amire biztos nincs szükségem, az a quattro hajtás, digitális óracsoport és a mátrix led fényszóró. Bár utóbbi elég jól néz ki. :)

    Van bármi érv a fenti modellel szemben?

    "Less but better" - Dieter Rams

Új hozzászólás Aktív témák