- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #615 üzenetére
Érdekes, hogy nagyon nehéz megállni 3000-es fordulat környékén. Járatás alatt megyünk 110-zel, és olyan mintha állnánk.
Nyomni meg nem akarja az ember, mert mi van, ha tényleg nem használ neki.
Én úgy érzem, hogy nagyobb sebességnél kevésbbé zavaró a motor hangja, mint mondjuk amikor kettesben tapossa neki az ember, és úgy pörög 3000 fölé.
Egyébként úgy érzem, hogy a 3000-es fordulat valamiféle vízválasztó. Lassú tempónal ez alatt csendes a motor felette egy kicsit markánsabb, de nem tolakodó.
JA! Arra lettem figyelmes, hogy a képek alapján úgy látom, hogy a Tourban az Octavia II-es műszerfala van.
Nézzetek meg belső képeket a régebbi Octaviakról a hasznaltauto.hu-n, és nézzétek meg az Octavia II, és a Tour müszerfalát!?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."